אצלי אני מסתכלת מרחוק על בנים חתיכים.. 😢 סורי חח..כככה אני..
אח"כ אם יש בנינו דיבור אנחנו מדברים ואם יש אופי טובב..אז ססבבה אם לאא..
אז סלאמת..
אבל היופי הוא הדבר הראשון שאני מסתכלת עליו כשאני רואה משהו שעובר לידי..
אני לא רואה תאופי שלו.
אני אמורה לדבר להכיר אותו..
אם אנחנו מדברים והוא בסדר..סבבה..!!
כתבי עוד סיפורים הודיייהה
מתה עליך בובהה
בתאלוששש
אה ואגב..
האופי והיופי חשובים.!!!!!1
אין דבר כזה יותרר..
תחשבו לבד על מה אני מדברת..
אני בחיים לא אצא עם מישהו חתיךךךךךך עולמיי אבל בן זונהה גדול!!
אבל גם לא עם אחד חנון שמן עם חצ'קונים בכל הפרצוףףף.....אפילו בתוך הפהה..יאק..
ועם אופי טובב..
אני מעדיפה את שתיהם..
למרות שלא מוצאים הרבה.
אין אף אחד מושלם!!
אבל שיראה בסדר..=//
בתאלושש
תראי,
היופי זה רק הכניסה...
זה מושך אותנו להכיר ת'בנאדם,
אבל האופי פי אלף יותר חשוב מהיופי,
כי כמו שאת בעצמך אמרת,
"אני בחיים לא אצא עם מישהו חתיךךךךך עולמי אבל בן זונהה גדול!!",
וגם מראה חיצוני לפעמים יכול להטעות אותנו,
אנחנו בסה"כ בני אדם,
אין מה לעשות...
החיים תמיד מטעים אותנו
וואי הודיה סיפור מ=ה=מ=םםם וגם מה-זה נכון !
!
חחח למרות שאני כמו בתאלו'ש...... 😢 אני לא אסתכל על אחד מכוער רצח אבל אם אחרי כמה זמן אני מכירה את האופי שלו והוא חמוד והכל אז סבבה... אבל בהתחלה אני לא ישים אליו....... 😢
אוףף וזה מציק ברמותת חחחחח אבל מה אני יכולה לעשות? ככה אני.......
תרשמי עוד מ-ל-א סיפורים.... 😁
מוואה ענקיתתת
איך יפה הסיפור!
יש בו דברים אמתיים, אבל אפשר להיות קצת יותר מציאותיים, עם כל הכבוד ויש הרבה לדעות של אחרים, אבל בחיאת, את היית יוצאת עם אחד שפשוט לגמרי אבל לגמרי קוף אבל עם אופי טוב?
הרבה אמרו לי שאני שיטחית ורדודה בקטע הזה וסורי אם זה ככה אבל ככה אני;איכפת לי מה חושבת האנשים שמסביבי על מי שאני מסתובבת איתו!
תראי,
אני לא יודעת איך זה ישמע לך,
אבל ממש לא אכפת לי מה אומרים עלי ומה חושבים עלי,
העיקר טוב לי עם עצמי ועם מי שאני מסתובבת איתם,
לא מעניין אותי הדעה של האחרים,
הדעה שלי בשבילי אישית הכי חשובה,
כל השאר במילים יפות יכולים לקפוץ לי!!,
אני לא אצא עם מפלצת ומצד שני אני לא אצא עם דוגמן בינלאומי,
לפחות שיהיה בו קצת יופי,
אבל האופי פי אלף יותר חשוב לי מהיופי,
ותסלחי לי על היציאה שלי,
אבל עם תמיד תחשבי ותדאגי לדעות של האנשים אשר סובבים אותך לא תמצאי לעצמך אף אחד,
כי בנים לא אוהבים בנות שאכפת להן ממה שהאחרים חושבים ולא ממה שהיא בעצמה מרגישה!!!,
ואת זה הידיד הכי הכי הכי טוב שלי אמר לי!!!!!
מאמי את מציגה את זה קיצוני מדי!
כאילו סתכלי זה לא שאני שואלת את האנשים שאני איתם אם מותר לי להסתובב עם זה\זאת, כי בכל זאת יש לי דעות ורצונות משל עצמי, אבל בהחלט איכפת לי מה חושבים, לא בצורה אובססיבית, אבל איכפת לי!
כמובן שגם לי האופי מאוד חשוב,
אבל כמו שאמרת אני לא יצא עם איזה קוף!
ומצד שני אני יצאתי עם אחד כוסון אש אין עליו עופר וגם אופי לא היה חסר לו, אז זה גם קיצוני להגדיר את כל הבנים השווים אש בתור כאילה בלי אופי כמו שהרבה עושים אוטומטית!
תראי מתוקה אני לא אומרת שכל הבנים אשר נראים טוב יש להם אופי חרא,
ממש לא,
ועם כך זה היה נשמע אני מתנצלת,
רוב החברים שהיו לי יופי ממש לא היה חסר להם,
אחד אחד חתיכים!!!,
אבל אופי גם לא היה חסר להם,
עם את מוצאת מישהו גם עם יופי וגם אופי,
אז זה מושלם!!!,
תצאי תהני ותעשי חיים איתו,
אבל לי אישית לא חשוב הדעה של האחרים...
גם עם יגידו שהחבר שלי מכוער אז זה לא יעניין אותי,
כי עם אוהבים מישהו אז אוטומטית הוא הופך בשבילך לדוגמן,
תחשבי על זה...
אני דיי יודעת על מה את מדברת, כמו שאהבתי מישו פ'סדר כזה מתאים לו המשפט "ה' נתן לו גוף אבל דפק תפרצוף" עכשיו כל החברות שלי אמרו לי מה את מוצאת בו, אבל בכל אהבתי אותו, אבל הוא לא עונה על הגדרה של "קוף"! כאילו הוא ממש חמוד וכל זה ואפילו עכשיו כשאני לא אוהבת אותו וכשיש לי כבר חבר אני עדין אומרת שיש בו את המשו הזה שגרם לי להתאהב בו, כאילו יש לו יופי אבל לא כזה שבולט לעין, כי בדרך כלל לבצפר הוא בא (היה בא) יחסית זרוק, אבל במסיבות למשל, שם חולצה צמודה, סידר שיער, ג'ינס שווה ובן אדם אחר לגמרי!
אוקי בכיף,
דוגרי לבית-ספר למי יש כוח ללבוש דברים צמודים וכאלה,
גם כך אנחנו נדפקים עם חולצת תלבושת אחידה,
וזה כבר הורס הכל,
בערב אפשר ללבוש משהו אחר,
מה שאנחנו רוצים,
אז כך כולם הופכים לאנשים אחרים...
וואלה יפה...אהבתי..
תמיד חשבתי שאופי ה=ר=ב=ה יותר חשוב מיופי...!! ועכשיו אני עוד יותר ממשיכה לחשוב ככה..
את כותבת יפהה..
סתכלי הודיה מאמי,
אני מסכימה איתך שמראה זה כמובן לא הכל,
אבל זה קובע בהחלט!
כל מצב לגבי מה שאמרת על בצפר
לנו עדין אין חולצה אחידה רק משנה הבאה,
אבל עם החוקי לבוש שלנו גם כמעט שאי אפשר להראות כמו בן אדם!
QUOTE (~MoR~ @ 23/03/2005) וואלה יפה...אהבתי..
תמיד חשבתי שאופי ה=ר=ב=ה יותר חשוב מיופי...!! ועכשיו אני עוד יותר ממשיכה לחשוב ככה..
את כותבת יפהה..
בכיף נישמתי,
ת' 😉