מה את צוחקת עליי מה אם המשךךךך????????????????
מהממםםםם
שימי המשך
אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךךךךךך
אולוש אני רואה אותך מגיבה ולא יכולה יותר אני פשוט חייתב להגיד לך...
אני מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..חיחיחי
מאמוש סיפור מדהים0 המשך
אלוש יפהההה שליייי
מטוגנת עלייךךךךךך מואההההההה
אוהבת המוןןןן*-*אולוש*-*
אנשים סורי שלא שמתי המשך!!
פשוט המחשב התקלקל ורק עכשיו חזר..
אני ימשיך לכתוב!! ויחזור אליכם עודד היום!!
סליחההההההה
המשך:
מה? עניתי?
מה הלך אתמול שאני לא מודעת אליו?
טובבב תעשי טובההה..תגידי מזה המבטים האלה?? היא שאלה.
איזה מבטים? וואו על מה את מדברת?
עלייך ועל רועי בן דוד של הדס.
אה..נו מה איתנו? שאלתי.
את ראית איייךך הוא הסתכל עלייך?!
איך?! שאלתי..
נוווו חלאססס ירדן הבנאדם נדלק!!!!! היא אמרה.
וגם לך לא חסר, ראיתי איך הסתכלת עליו...היא אמרה.
טוב נו מה את רוצה להגיד בזה? שאלתי.
וואוו תעשי משהו ....
מה יש לי לעשות? שאלתי.
אמממ סתם תבקשי מהדס שתשאל אותו עלייך.
טוב נראה אני חייבת לנתק ביי קופה שלי. אמרתי לה.
ביי.
יום למחרת.
ירדדדןןן בואי נבריז מאנגלית...אמרה הדס.
לא מה פתאום זה שיעור לפני מבחן מה את סתומה?! שאלתי.
מה אכפת לך?! ...נוווווו
לא אין מצבבבבבבב!
טוב נו אז לפחות שבי איתי. היא אמרה.
טוב ! אמרתי.
נו יורדד יש לך מישהו? היא שאלה.
נו אבל הבטחת שלא תפריעי לי. אמרתי לה.
רק שאלה...! היא אמרה.
מזה חשוב לך?!
סתם...כי חשבתי לסדר לך את בן דוד שלי.
מה?! מה הקשר בנינו? שאלתי.
וואו מה את תוקפת אותי..סתם למה לא?!
חחח לא תקפתי אותך..פשוט מוזר כזה. אמרתי
טוב אני אברר פרטים...היא אמרה.
תעשי מה שבא לך...=)) וחייכתי.
אאאהה יורד שאלה אחרונה חיחיח רוצה לבוא אליי אחרי ביה"ס..."ללמוד ללשון"? שאלה.
אמממ אני אשאל את אמא שלי אבל נראה לי שכן..!!
יופי!!! היא צעקהה...חחח ואז המורה אמרה..הדס החוצה להרשמה.
שיו הילדה הזאת לא שמה __ על אפחד!! חשבתי לעצמי.
ואז כרגיל היא יוצאת מהכיתה עם חיוך.
שיווווווווווו איזה כיף הביתה!! נו את באה אליי? היא שאלה.
אממ כן..
יופי אני יודיע לאמא שלי.
הגענו הביתה. ועל מזלי בן דוד שלה בחדר שלה עושה עבודה.
רועי...מה קורה? מתי אתה מפנה פה? הדס שאלה.
אממ נראה לי עוד רבע שעה..אתן יכולות לשבת פה בנתיים. הוא אמר.
סבבבבבבבהה וחייכה!
בעטתי בהה...שתפסיק לחייך..לא נעים !
יורדדד עד שהוא יפנה בואי נרד למטה עכשיו 4 וחצי..ב5 נתחיל ללמוד!
אין בעיהה...אמרתי.
ירדן מה שלומךך? אמרה אמא שלה.
מצוין ואיתךך? עניתי..
מצוין רוצה לאכול משהו? היא אמרה.
אממ כן..חח וחייכתי.
ישבנו אכלנו אז יצאנו למרפסת..והסתכלתי על השעון ולא האמנתי 6 וחצי עכשיו . וישש לי תור לרופא שניים ב7 ואני צריכה לראות השיר שלנו ב8 ורבע שיווו חח אני לא יספיק!!
טובב הדסי אני זזה..אמרתי.
מה?! אבל לא למדנו!!
טוב לא נורא את יודעת טוב ת'חומר.אמרתי.
טובב ביי מתוקה..וסגרה ת'דלת.
הטלפון צילצל.
יוררד תקשרי אלי אחרי השיר שלנו ביי.
וואו מוזרר...ביי. חח
נגמר השיר שלנו..התקשרתי נו מה יש לך את?!
אאאאאאאת לא מאמינהה!!
נוווווו להכל כבר אני מאמינה אמרתי.
וצחקנו.
נו למה את מחכהה תספרי כבר?! אמרתי.
סתם...דיברתי עם דודה שלי והיא אמרה שרועי אמר לה שהוא מזה רוצה לצאת איתך.
טוב נכון בסדר ממשש...אמרתי
נווווווו אמרתי לך שלא תאמיני...
למה שהוא יגיד את זה לאמא שלו?! שאלתי.
לאדעעעתת הוא ילד של אמא..היא אמרה.
טובבבבבב בקיצררר...אני יורדת למטה לדבר איתו..
אני יחזור אלייך עוד שעה.
מהמםפםם\
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מהמםםםם
המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף