אוווףף!! הסתכלתי על עצמי במראה ואמרתי...9 בבוקר יום שישי מורה פרטי?! אוישששששש...טוב מזל שלא לומדים בשישי ואחרי זה אני הולכת להדס!
יו אני הולכת עם התספורת החדשה וחושבת לעצמי איך המורה החדש? חתיך משהו יפה? ואז בא השוק של חיי!
הוא פתח ת'דלת וראיתי את ההפך ממה שרציתי לראות. אבל אז חשבתי לעצמי...אז לא צריכה שהוא יהיה יפה.
אני באה ללמוד אצלו לא?!
טוב אז התחיל השיעור ואז הגיעה השעה 10 יש!! השיעור הסתיים חיחיחי.
אני כבר בדרכי להדס מחכה כבר לפגוש אותה! ולדבר ולעשות פן כמו
שקבענו.
באתי להדס והיא התלהבה מהתספורת וואו וזה.
אני אמרתי להדס שהמורה שהיא נתנה לי נראה על הפנים
אז הדס בשיא החוצפה...תגידי ירדן את נורמלית ?
מה את צריכה שהוא יפה.
לא פשוט הוא זוועתי. אמרתי.
טוב נגיד ש....נווווו את עושה לי פן? היא צעקה..
יאללה בואי כבר אמרתי.
עשיתי למתולתלת שלי פן מזה יפה!! אמא שלה אמרה ליי יוו תעשי לי גם.
טוב נו מה אני יגיד לא?! חחחח לא נעים.
עשיתי לה פן .
הדס משעמם לי , אמרתי.
יווו ירדן בואי נשחק משהו ...
חחחחחחחחח הצחקת אותי מה את נורמלית מה יש לשחק?
יש שמששש בחוץץ נו אז בואי נשתזףףף לפחות..
אבל לא הבאתי בגד-ים . אמרתי.
לא נורא...אני יביא לך ותהיי עם התחתונים שלך.
טוב יצאנו החוצה וואי איזה שמשששששששששש התלהבתי.
נו רואה אמרתי לך .
חחח טוב לא ידעתי.
ככה שעה השתזפנו .
ואז היה ציפצוף בדלת.
נו מי זה?! היא צעקה.
זה אנחנו ..
ואז היא נזכרה לספר לי שהדודים שלה ישנים אצלה כי יש להם שיפוצים בבית.
אז היא רצה לפתוח..
וחזרה.
אמרתי לה נו עכשיו פאדיחות אין פרטיות..
שתקי אולי?! היא אמרה מה אכפת לך את לא שמה זין על אפחד לא?!
כן אבל בכל זאת.
פתאום נשמעה צעקה...הדסססססססססס אמרת שתנקי ת'חדר!
וואי שיט שכחתי..
טוב את עולה איתי? תשבי תצפי בטלויזיה בסלון למעלה ואני אסדר ליד את החדר.
טוב נו יש לי ברירה ? אמרתי.
סתם העברתי וראיתי בערוץ ftv חחח חסרת חיים ראיתי דוגמנים.
ואז פתאום יצא מישהו מהחדר הקודם שלה ואומר הדס יש מים?
אז אמרתי סורי זאת לא הדס. שיווו איזה מושלם חשבתי לעצמי!
יפה??? רוצים המשך?
יאוו ממש יפההה
המשךך דחוףףףף
באמת??
עוד מעט יהיה המשך..!! ארוך!!
תודהההה =))
אוהבת אותכם!!
המשך:
חחח איפה הדס? הוא אמר.
פה בחדר ליד מסדרת ת'חדר.
ואז הוא נכנס לחדר ושאל אותה.
הוא נכנס להתקלח , וואי חטפתי עצבים עליה למה לא סיפרת לי שיש לך בן דוד חתיך כזה?
חחח..היא אמרה הוא לא לרמה שלך..את דוגמנית יפה .
אויש שתקי כבר.זרקתי עליה ת'כרית.
אמרתי לה לכי לראות בטלויזיה יש דוגמנים חתיכים.
נשארתי בחדר לבד.
מיד שלחתי לדניאל הודעה ...דניאל מה קורה עם המסיבת הפתעה של הדס הערב?
אה הכל מסודר..את אצלה עם עמית ב9 ..ואח שלה ובן דוד שלה מסיעים אתכן לשם.
אה יופי וחייכתי לעצמי.
טוב אז נתראה ביי אהובתי.
ביי .היא אמרה.
השעה כבר 6 אני חייבת לזוז , אמרתי להדס.
מתי את אצלי? שנראה לאן יוצאים?
אמרתי 9 .
סבבה...נדבר כבר.
ביי מאמי. וסגרתי ת'דלת.
יוו חשבתי לעצמי היא בטוח תגלה.
כי המסעדה בחוץ שקופה היא תראה את הכל!
טוב לא נורא אין מה לעשות.
הגיע הערב.
היי עמית מה קורה? זאת ירדן.
יוררררד מה קורהההה? היא אמרה.
בסדרררר..תגידי מתי את אצלי שנלך להדס?
אממ..רבע ל9 סגור?
סגור.
ביי קופה. אמרתי
ביי יפה ..חחח .
הסתכלתי על הפלא. השעה כבר רבע ל9.
נו איפה היא.
פתאום נעצרת מכונית. יורד בואי אבא שלי יסיע אותנו.
יופיי . אמרתי.
הגענו להדס..פתאום על המזל שלי בן דוד שלה פותח ת'דלת.
היי איפה הדס..עמית שאלה..
למעלה תעלו . הוא אמר.
נכנסתי בסערה לחדר שלה חח לפחות תגידי איך קוראים לו ונשכבתי על המיטה.
אה נכון שניה.
רועייייי היא צעקה.
הוא פתח ת'דלת ואמר. יותר חזק לא שמעתי.
והתחלנו לצחוק .
תכיר את החברות שלי. ירדן ועמית.
אה כן את ירדן הספקתי להכיר מהיום.
היי עמית אני רועי.
היי היא חייכה.
יופי את מאושרת?! הדס שאלה.
כן , לפחות אני יודעת איך קוראים לו.
נו אז לאן יוצאים היא שאלה? תראי רונית לירז ויעל הולכות למסעדה בפיתוח.
רוצה ללכת?
נו מה יש לי ברירה? היא אמרה.
נו יהיה כיף. אמרתי.
טוב בסדר אני באה.
יופי ממש עושה לנו טובה . אמרה עמית .
וצחקנו.
גם כן את עם הציניות שלך.בסוף תהרגי פה את כולנו עם הציניות הזאת. אמרה ירדן.
וואלה רעיון טוב. אמרה עמית.
טוב טוב שתקו כבר! בואו נלך הצעתי להן.
נכנסו לאוטו..וכבר אז קלטתי שהוא בוחן אותי.
הגענו למקום .
לפי החיוך שלה ידעתי שהיא קלטה!
כמו שאמרתי בצהריים!
נכנסו פנימה וכולם שרו ושמחו .
כולם החמיאו על התספורת החדשה =)).
אבל אותי זה לא עניין!
רציתי לדעת למה הם לא באים ( אח שלה ורועי).
חחח ועוד פעם אני והפה הגדול.
הם נכנסו שניהם.
התחלנו לאכול .
ואז שמעתי מישהו קורא לי.
אמרתי לה אויש שתקתי..חח זרקתי עליה כרית.
אמרתי לה הדס לכי תסתכלי בטלויזיה יש דוגמנים חתיכים.
הסתובבתי.וראיתי את הדס.
בואי שניה..הלכתי .
תגידי שמת עין על בן דוד שלי?
חחחחח למה? שאלתי.
כי אתם לא מפסיקים להסתכל אחד על השני.
לא, מה פתאום. אמרתי.
אהה...טוב סתם רציתי לדעת.
חזרתי לאכול.
ואז ראיתי את אח שלה ובן דוד שלה הולכים.
כנראה יצאו עם חברים.
הגיע יום שבת.
ודניאל מתקשרת אליי.
טוב תקשיבי ראיתי מה הלך אתמול!!!
אל תתעלמי ממני.
המשךךך ומהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
סיפור מהמםםם
חחחח מחר איך שאני חוזרת מהבצפר המשך!!
ותאמיני לי יהיו עוד שני המשכים סה"כ...כי אני מתכוונת לעשות אותם ארוכים !!!
למה מחר על תהיי רעה שימי עכשיו 1 בבקשהההה מאמי אני מתה כבר לקרוא
מה?? למה רק 2 המשכים??? 😢
סיפור יפההה
שימי המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
איזה סיפור יפההההההההההההההה :]]
ההממששךך!!=]]
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
מה אם ההמשךךךךךךךךך??????????????????????????????????......
נמו כבררר שימי אותו הסיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםם 😁