יאווווווווווו איזה מתוקקק הואא הנירר הזההה יאללההההה 😮
פליזזזזזזז תמשיכיייייייי אני במתחחחחחח 😁
איזה מאמי ניררררררררר
אבל אני רוצה את איתייייי חחח נוו שיבוא כבר יום שישיייייייי
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
איזה פרק מקסים ... !!
הלוואי שפאר לי תישאר עם איתי !
ויאלה ---- > המשך !!
אוהפת ===>
נדיוששששששששששששששש...!!!
אמאאאאאאא הניר הזה דפוק לגמרי...
לא רוצה שהם יהיו ביחד 😢
יאלה המשךך!!
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 12/05/2005) אמאאאאאאא הניר הזה דפוק לגמרי...
לא רוצה שהם יהיו ביחד 😢
יאלה המשךך!!
חחחח למה דפוק?!
הוא מתוקקקק!!!
יאווווו....הניר הזה......
סיפור מדהים, מהמם מרגש, מעלף מושלם וכו'....!!!!!! חי..
אז אני רוצה המשך דחוףףף דחוףףף!!!!
אוהבת אותך...מוואאהה שלי!!!
מתוק מתוטק... אבל יש לה חבר..
איתי.. ואיתי יותר חמוד לפי דעתי.. 😛.
למרות שגם ניר חמוד..
סיפור מהמם..
בבקשה בבקשה תמשיכי דחוווףף
יאאאא למה הם התנשקווו!?!?
אני רוצה שהיא תהיה עם איתי.. בעעעעעעעע
נו נו נו המשךך
טיטוףףףף נסיכה שלי==>סיפור סוףףףףף
שימי המשך בהול!!!
וכדי שתתחילי לפרסם פה את הפתיחה של הסיפור החיים האמיתיים..!!
יאאאא איזה יפה!!!!
יאלה המשך מהרר...!!
-לינורוש- 😊
נוווו מה עם המשךך????... 😢
סיפור יפה מאמי ..אני נהנהת לקרוא כל פעם את הפרקים החדשים
תמשיכי
טוב בננות... אולי הפרק לא יהיה משו כי אין לי מצב רוח כרגע... אז מבטיחה שהפרק הבא יהיה יותר סבבה..
אבל תגיבו בכל זאת.. צ'אוווווו מקווה שתהנו...=]
ניר-פאר לי.. סתכלי עלי... [והבטתי בו..] אני מבטיח לך שלא יתגלה כלום.. לאף אחד.. בעיקר לא לאיתי..
אני-אבל ניר...[אמרתי כבר חצי בוכה... על הפשלה הזאת]
ניר-שום ניר... תגידי לי שאת בוטחת בי... ואת בוטחת בליגל וום דבר לא יתגלה... תסמכי עליי..
אני לא יתן שזה יתגלה אם את לא רוצה.. ואני לא יתן שתפגעי... שמעת?
אני-...כן...
ניר-יופי.. עכשיו תפסיקי לבכות..[קם נעמד מולי ביד אחד אוחז בידיי ובשניה מנגב את דמעותיי]
אני-טוב...[נשמי עמוק בכדי להרגע.. שסמדר לא תבחין שבכיתי]
ניר-אחלה מאמי... ונתן לי נשיקה רכה וארוכה על המצח...[נשיקה מלאת ביטחון ודאגה בו זמנית]
ואז נישמעה צעקה.............................
סמדר-פאר ליייייייי.... ניררררררררררררר...
אני+ניר-מהההההההה?[צעקנו לה בחזרה]
סמדר-תרדו לאכוווווווווול....
אני+ניר-טוווווווווווב[החזרנו לה צעקה]
אני-מה אני יעשה עכשיו? היא תראה שבכיתי..
ניר-כן הא.. טוב לא נורא מאמי.. תרגעי.. תמציאי לה משהו....
אני-אממ טוב... אני ינסה...
הוא לקח את ידי וירדנו למטה... נכנסנו למטבח התישבנו עם סמדר וליגל לאכול.. ואז זה הגיע...
סמדר-פאר לוש קרה משהו נסיכה שלי?
אני-אממ לא..
סמדר-למה בכית?
אני-אממ..כי.. כי איתי לא בא מחר..
סמדר-באמת? למה?
אני-כי הוא נכשל באיזה מבחן...
ניר-אבל הוא יבוא ביום שישי..
סמדר-אהההה... הבנתי.. אבל מאמי למה לא סיפרת לי קודם?
אני-כי לא היית בבית..
סמדר-יאא אני מצטערת... אין זהו עכשיו אני לא עוזבת אותכם לשניה..
אני-לא זה בסדר..
ניר-זה באמת בסדר...
סמדר-איזה רע.. ליגלוש קרה לך משהו?
ליגל-לי? למה?!
סמדר-לא יודעת... את שקטה...[וליגל ישר הסתכלה עלי ועל ניר]
ליגל-לא סתם... אין לי פשוט מה להגיד..
סמדר-הא.. נגיד שהבנתי... אז מה ככה עושים חיים? לא הולכים לבית ספר?
אני-אממ כן... חחח [ניסיתי להראות שמחה]
ניר-הלכנו לישון מאוחר אתמול...
אני-דבר בשם עצמך..
ניר-אויש אז רק את הלכת לישון מוקדם..
סמדר-למה?
אני-סתם הייתי עצבנית...
סמדר-בגלל איתי?
אני-אממ לא.. אבל לא משנה..
סמדר-טוב... אני מקווה מחר אתם הולכים לבית ספר..
ניר-כן כן בטח שהולכים...
סמדר-הופההה מישהו פה ממש רוצה ללכת לבית ספר..
אני-כן כן... מעניין למה...
ניר-סתם אני רוצה ללכת לבית ספר.. התגעגעתי למורות...חחחח
אני-איכס יא מגעיל...
ניר-חחח צחקתי.. יאללה פאר לי את באה היום לקניון?
אני-בשביל מה?
ניר-סתם... את ואני... בילוי של אחים..
ליגל-מה איתי?
ניר-את לא נחשבת...חחחחחח
אני-חחחח איזה רע..
סמדר-מאמוש יש לך גם ככה חוג היום..
ליגל-אוווווף...
ניר-יאללה אל תתבכייני... בפעם אחרת..
אני-נכון נעשה לך יום כייף..
ליגל-כן ממש רק אתם..
אני-למה לא?
ליגל-כי אתם כל הזמן רוצים להיות לבד...[התסכלנו עלייה מופתעים... מה היא אומרת כזה דבר?!]
אני-חחחחח מצחיקה...[ניסיתי להפוך את מה שהיא אמרה לבדיחה..]
ניר-מה לעשות שאיתה אני מסתדר יותר ואיתך פחות?! אין אין ככה זה... חיחי
סמדר-איזה רשעעעעע....
ניר-סליחה... [והתסכל עליי... היינו רגועים שהכל עבר בשלום..]
אני-טוב אני סיימתי לאכול... סבעתי...
ניר-כן כן גם אני... נכון גם את ליגל? [התסכל עלייה כאילו עוד שניה רוצח אותה]
ליגל-אבל עוד ל..
ניר-נכון ליגלללללל?
ליגל-בטח בטח... טוב עלינו...
היא רצה מהר.. ואנחנו אחריה... היא נכנסה לחדר שלה... ואנחנו אחריה..וסגרתי ת'דלת..
ניר-תגידי מה את בסדר?[צעק עליה]
ליגל-מה עשיתיייי?
אני-ניר תרגע......[ניסיתי להרגיע אותו וגם את עצמי]
ליגל-אווף אני מצטערת..
אני-דיי זה בסדר ליגלוש... הכל יהיה בסדר...
ליגל-ניר.. אני שונאת אותך...
אני-דיי תפסיקו עם זה... ליגלוש את לא באמת שונאת אותו.. הוא לא התכוון..
ליגל-טוב..
אני-טוב ניר עכשיו לשיחה... עכשיוווווווו!!!
יצאתי מהחדר של ליגל לחדר שלי וניר אחרי..
אני-סגור ת'דלת..[והוא סגר]
ניר-מה קרה?
אני-מה מה קרה? מה אתה דפוק מה אתה צועק עלייה?
ניר-אוף מצטער... פשוט נלחצתי... בשבילך..
אני-אני מבינה אבל היא ילדה קטנה מה היא אשמה?!
ניר-צודקת... לא חשבתי על זה..
אני-יופי.. עכשיו לך ת'בקש ממנה סליחה...
ניר-טוב...
הוא הלך לחדר שלה... ואחרי 10 דקות הוא חזר... עם דמעות בעיינים..
אני-מה קרה?
ניר-ביקשתי ממנה סליחה..
אני-לא.. למה יש לך שמעות בעיינים?
ניר-כי היא בכתה... וואי איזה מניאק הייתי..
אני-וואייייי... איזה מסכנונת... והכל בגללך...
ניר-טוב הבנתי את זה לבד... אחחח אני כזה רע..
אני-טוב יאללה צא מזה עבר..
ניר-טוב... תקשיבי... כניראה שהיום לא נצא לקניון..
אני-למה?
ניר-כי יש לי משהו חשוב לעשות...
אני-מה בדיוק?
ניר-אני יספר לך יותר מאוחר.. אני חייב לעוף עכשיו... ביייייייי ויצא במהירות מהחדר שלי..
ואחרי כמה שניות גם מהבית..
רוצים לדעת למה ניר ביטל ת'יציאה?
רוצים לדעת לאן ניר הלך?
רוצים לדעת למה ניר הלך?
כל זאת ועוד ב=====פרקים הבאים של אהבה אס!רה...
יאללה בובות שלי... תגיבוווו והמוןמון... לוב יו אוללללל.. מואהההההה
לילוששש.=]]