איזה יפה..!!!!!
המשך דחוףףף..!!!
לאב יו מאמוש... מוואאהה שלי!
היא .... (?!?!?!)
וואי מה קרה ???
סיפור פצצה מאמי המשך !!!
מואה ===>
נדיושששששששששששששש...!!
מעלףףףףףףףףףףףףףףףףף
מיום ליום זה נהפךך ליותר יפה!!
תמשיכי בובההה
המשךך מהרר מושלםם כמו תמיד!!
וואייי סיפוררר ליגה..
המשךךך ו'קשה..חעחעחע..
סתיוו'ש
יוווווווווו מושלמת שלי....איזה פרק....והוא בשבילי?!...אני מסמיקה!!
סיי יו, נדבר מחר...ויש על מה!!!
נו ליטלושש.. אני רוצה המשך!!
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 09/05/2005) נו ליטלושש.. אני רוצה המשך!!
גם אני 😊
שיאוווווווווווווווו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אין זה הסיפור הכי יפה באתר הזה!
אני דורדשת
שמעת אותי?!?!
דורשתת
המשךך עכ-כ-ש-י--י-וווווווו
אוהבת אותךך
בתאלושששש