איזה יפההההההה גאששששש
תמישיכיייי מוווווווווווווואאאאאאאאהה!!
נו תמשיכייי
מי מי זה היהה????????????
וזה היהה?!?!?!?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה היה...
מורררררררררררר כמובן..!!!
חחחחח..
יאללה המשךךך דחוף....!!
סתיוו'שששששששששששששששששששששששששששש
תמשיכייייייייייייי
כל 5 דקות אני נכנסת לראות אם המשכתתתתתת
mas2la
טיטוף כוסית מושלמת שילי...!!!
הבטחתי לך שכשאני ייכנס אני ייתן לך חתיכת תגובה, ואיך לא אחרי כל הדיו
שביזבזת עליי, אז חשבתי ולא ידעתי מה לרשום כי כבר הכל אמרו ואת יודעת...
ואז החלטתי שבמקום להגיד אני יעשה...
אז חיפשתי הוצאה שתסכים לפרסם את הסיפור שלך..
ושלחתי כמה פרקים ראשונים לכל מיני הוצאות...אבל היה ריב גדול מידיי מי יפרסם,
סכומי הכיף שהציעו לי היו ללא תקדים ולא ידעתי במי לבחור, אמרו שהסיפור מושלם מידיי,
ושסופרת זה העתיד המדוייק שלך, שהשם שלך מהיום זה ד"ר לסיפורים מושלמים,
ושאת שווה יותר ממה שאפשר לתאר..יותר ממה שאפשר לחלום..
לא ידעתי באיזה ידיים לשים שלמות כזאתי, לא ידעתי לאיזה הוצאה לתת אותך..
ישבתי וחשבתי לשם שינוי, הוצאתי את כל כולי למענך, את המוח הפעלתי,
עם הראש חשבתי, עם הגוף זזתי, ואיתך בלב פעלתי...
והגעתי למסכנה שילדה כזאת מושלמת עם סיפור כזה מושלם לא צריכים לתת לשום
הוצאה לאור, לא צריך לפרסם, ובטח ובטח שלה לא צריך לדאוג!!!
כי פירסום כבר יש לה, שם כבר נתנו לה, והמקום הכי טוב לסיפור שלה זה פה...
באתר שכולם מבינות כולם יודעת והיא גורמת לזה להיות יותר מושלם...
אז לסיום הדבר היחיד שיש לי לומר לך זה...ה-מ-ש-ך!!
המשךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
זה היה איתי..! איייייייייייייייייייייייייין!!
חיחיחייחיחחחייחחחיחי
תמשיכי כי אני יתפגר פהההההההה 😂
איזה מהמממממממממםםםם
המשךךךךךךךךךךך
נווו תמשיכייייי...
לא בא לי שזה יהיה איתיייי...בא לי שזה יהיה מורר שאיתי לא ידחףף..!חיחיחיחיחי
יאללה המשךך...
סתיו'שששש
איזה יפהההההה
המשךךך דחוף 😛
וווווווווואיייייייייייייי איזהה סיפור מדהיםםםםםםםםם 😮
קראתייי הכל עכשיוו איזה פצצה מאמייי
תמשיכייייייייייייייייי אני במתחחחחח
אוהבת'ךך המון מאמי שליי
מואההההההההההה ענקיתתתתתתת