QUOTE (דגלכח @ 01/07/2005) יאא אני יודעת זה בטח רןןן..😁
חיחיח...יאללה עוד המשךךך..
ואת יודעת אני מזה כועסת עליךך..אני קוראת ת'סיפור שלך ואת לא..😢
מאמי אני ממש מצטערת..
פשוט אני בקושי קוראת כאן ת'סיפורים...
אפילו לשם משתמש שלי שממנו אני מגיבה אני בקושי נכנסת..
אז ככה שלא יוצא לי לקרוא את כל הסיפורים.. אולי רק 3 או 4... לא יותר מזה..
ואני בביאוס.. כי יש לי פול להשלים.. ואין לי זמןןן...=[[
אז אני מבטיחה שיהיה לי זמן אני אקרא את כל הסיפורים שהפסקתי להגיב להם..
אז שוב מצטערת...
ובננות שלי... תודה על התגובות... ו-וואלה זה יהיה רן...גיליתי לכן..חח כאילו זה כזה צפוי.. חיחי
טוב תמשיכו להגיב.. לא להתעצל לי... מואההההההההה...
אוהבתתת הכי הכי... לילושש...=]]
מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!
ב-ר-מ-ו-תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת !!!!!
ותמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נדיושששששששששששש...!!! 😊
וואיי הייתי עכשיו בטיול 4 ימיםם ולא קראתי איזה 14 עמודים חיחי ..
ואיןן אני מכורהההה !! פשוט מושלם מותק את כותבת מדהיםם !!
יאללה המשךך לאב יו
QUOTE (חייה_בבאסה @ 01/07/2005) QUOTE (דגלכח @ 01/07/2005) יאא אני יודעת זה בטח רןןן..😁
חיחיח...יאללה עוד המשךךך..
ואת יודעת אני מזה כועסת עליךך..אני קוראת ת'סיפור שלך ואת לא..😢
מאמי אני ממש מצטערת..
פשוט אני בקושי קוראת כאן ת'סיפורים...
אפילו לשם משתמש שלי שממנו אני מגיבה אני בקושי נכנסת..
אז ככה שלא יוצא לי לקרוא את כל הסיפורים.. אולי רק 3 או 4... לא יותר מזה..
ואני בביאוס.. כי יש לי פול להשלים.. ואין לי זמןןן...=[[
אז אני מבטיחה שיהיה לי זמן אני אקרא את כל הסיפורים שהפסקתי להגיב להם..
אז שוב מצטערת...
ובננות שלי... תודה על התגובות... ו-וואלה זה יהיה רן...גיליתי לכן..חח כאילו זה כזה צפוי.. חיחי
טוב תמשיכו להגיב.. לא להתעצל לי... מואההההההההה...
אוהבתתת הכי הכי... לילושש...=]]
חיחיחי אינבעיה בובה שלילילילי.. 🙄
סולחת..חיחיחיחיחי
אוהבתת אותך המונמוןןן..מרינוש..=]]
חחחחחחחחחח אוףףףף קראתי תפרק האחרון וזה נראה לי מזה מעניין...
אבל כואב לי להתחיל לקרוא 232 עמודים...חחחחחח
מה עושים??. חחחחח
ווואי ניקול יא מעבוולה..
חחחחחחחחחחח..
את לא קוראת את הסיפור המושלם הזה?
הלך עליך.. חח..
אז את יודעת מה עושים?
עוברים מהדף הראשון.. דף דף וקוראים..
כי הסיפור הזה ממש שווה את זה!!
יאאאאאאאאאא איזה חמודים הםםםםםםםםם
מה עם ליגל חח מה היא אכלה לבד השמנה? מסכנה.. חחחחחחחח
יאאא ובדיוק חשבתי מה היא מזניחה את דפי וקרן חחח פתאום ההיא "מתקשרת" חחחחחחחחח
המשך מאמושששששששששש
יפה שליייייייייייייייייייייייייי
מקסייייייייייייים
המשךךךך ליטלוש יפה שלי
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 01/07/2005) מה עם ליגל חח מה היא אכלה לבד השמנה? מסכנה.. חחחחחחחח
טוב שמתי לב שיש כמה שלא יודעים מה ניסגר עם ליגל..
אז ככה.. שהיא העירה אותם היא אמרה להם שהיא הולכת לחדר של ההורים שלהם..
אבל אם לא כתבתי את זה אז סוריי.. כניראה שפספסתי..
אז ליגל עכשיו עם ההורים שלה.. אז לא נטשו אותה.. חיחי
ותודה על התגובות המושלמות שלכן....=]
וניקול מאמי אם את מתעצלת לקרוא אז... או שתבקשי תקציר מאחת הבנות או שפשוט תיקראי הכל.. חיחי
אז תמשיכו להגיבבב... עוד מעט יהיה לכן המשך...
מואהההההההההה... אוהבתתתת המוןמון..
לילושששש...=]]
מושלםםםםםםםםםם
המשךךך
mas2la
יואוווווווווווווווווווווו
הלוואי שהייתה לי סבלנות לרשום ככה.. אבל אין לי...
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
וואי ליטל תגידי...
זה הסיפור הראשון שלך ?.....
מקסייםםםםםםםםםם המשךךךךךךךךך
לאה 😛
מדהיםםםםם
אני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשךאני רוצה המשך