פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,200 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 233 מתוך 326
מתוקות שיליייייייייייי....
תודה על התגובות... אין חולה עלייכן... מואההההה...
אז הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך יפה יפה...
אוהבתתתתתתת הכי שיש...
ושוב..מואהההההההה...

לילוששש..=]]
סוף סוף חשבתי שההמשך לא יגיע היום!!

יש יש יש יש יש יש מחכה בדחיפות!!! =]
חחחחחחחחחח איזה שרוטים הםםםם
איך אני חולה על הסיפור הזה יאממממממממה
חחח המשך מתוקקקייתתתת
המשך מאמי
הינה מושלמות שלי... הפרק שמגיע לכן... תהנווווו...=]]

ניר-יאא יש לי ת'חברה הנשקנית הכי טובה שישששש..
אני-חחח שוויצר..
ניר-נו יש במה... יאללה כוסית שלי... שנתלבש??
אני-כןןןן... ואז היה צלצול בפלאפון... ממישהו לא צפוי...........

ניר-מיזה?
אני-אממ קרן..
ניר-וואלה? יאללה תעני...

אני-הלו?
קרן-מאמיייייייי...
אני-מה קורה יפיופה שלי?
קרן-מתגעגעת... המוןןן
אני-וגם אנייייי... מצטערת שלא יצא לי להתקשר מאז הטיסה של איתי..
קרן-לא נורא מאמי.. בקטנה.. וואי אני מתה לראות אותך..
אני-ואני מתה לראות אותך.. את כולםםםם.. מהעם רני?
קרן-יוווו הוא כזה מתוקקקק... ל5 חודשים הוא קנה לי שרשרת ופול שוקולדים..
אני-אווו איזה מתוקייי... הוא רוצה שתשמיני הא?
קרן-חחח כן...
אני-אההה לא סיפרתי לך..
קרן-מה מה דברי..
אני-אני..וניר.. אממ...
קרן-לא נכוןןןןןןןן... צעקה..
אני-כן כן כןןןן...
קרן-דיי כפרה מזל טובבבבב....
אני-תודה מאמייי.. כבר שבוע..
קרן-יאאא איזה כייףףףףף... אבל רגע מה עם איתי?
אני-תיראי.. הוא ביקש שאני וניר היה ביחד וככה הוא ישמור עלי והכל.. והחלטנו לנסות.. ועכשיו אני מאושרת... אני עם אהובי..
קרן-וואי אני כל כך שמחה שבשבילכםםםם...
אני-תודה מאמיייי... תגידי מה עם דפוש ונדבוש?
קרן-הם מתוקייםםםם... וואי את לא יודעת כמה הוא אוהב אותה ומפנק אותה..
אני-כפרה עלייהם.. אין אין חולה עלייהם.. ועלייכם... אתם הזוגות הכי מושלמים שיש..
קרן-דיי נו... אני אתחיל להתלהב..
אני-חח אז באמת כדאי שאני אפסיק.. חחח טוב איפה הם?
קרן-ביםםם... הם הלכו לראות ת'שקיעה המאוהבים שלי...
אני-חחחח מתוקים... טוב מאמוש אני באילת עכשיו..
קרן-דייי איזה שווה לךךךך..
אני-כן הא.. אני כל כך רוצה שתהיו כאן..
קרן-נשמה שלי.. כמה אני מתגעגעת אלייך.. טוב יאללה בובי אני בטח מפריעה או משהו...
אני-אממ כן אנחנו בדיוק זזים לארוחת ערב..
קרן-אווו תבלו יפה יפה...
אני-חחח סבבה... ותגידי לדפוש שאני אדבר איתה או יותר מאוחר או מחר..
קרן-סבבה נשמה.. צ'אוווווו
אני-צ'אווו מאמי... וניתקתי..

ניר-חחחח איזו כוסיות אתן..
אני-נו ברוררר.. יא אני כל כך מתגעגעת אלייהם.. אוווף..
ניר-דיי אל תתבאסי לי עכשיו... אתם בטוח תיפגשו החופש..
אני-אני מקווה..
ניר-יאללה פרינסס לכי להתלבש..
אני-סבבה.. ביייי נתתי לו נשיקה.. לקחתי בגדים למקלחת והתלבשתי..
לבשתי ג'ינס מקרוקר פצצתי עם סטרפלס אדום שחור מTNT ושמתי נעלי פומה שחורות אדומות.. התאפרתי מעט וסידרתי ת'שיער שלי... הוא ניראה ממש טוב.. התבשמתי ויצאתי מין המקלחת...

ניר-אוווווו איזו יפיופההה.. אני צריך לשמור עלייך עכשיו שלא תעלמי לי..
אני-חח אין מצב.. טוב יאללה למי אתה מחכה? תתלבש..
ניר-אבל אני לא יודע מה ללבוש..=[
אני-אוישש מסכן.. יאללה אני בוחרת..
ניר-חופשי מאמי... ניגשתי לארון הוצאתי לו ג'ינס חדש מכןולא ממש יפה וגופיה בצבע תכלת מכןולא...
אני-יאללה יפיופית שלי.. להתלבש..
ניר-אויש נו.. אני כבר מתארגנת... אמר בקול הומוהי כזה..
אני-חחחחח דפוק..
ניר-כזאת אני... מושלמת...
אני-חחחחחחחחחח מפגרררר.. והוא התחיל להתלבש.. והיה מוכן...
ניר-שיאו..נו נכון שזה שיא השלמות? אמר באותו קול..
אני-נירררר זה דוחה איך שאתה מדבר..
ניר-חחח טוב סליחה.. וחזר לדבר בקול הטבעי שלו... טוב נו איך?
אני-כאילו ברור שזה מהמםםםם....
ניר-ועכשיו ברצינות..
אני-נו נירררר.. אתה יודע שאתה מושלם.. בכל דבר אתה תראה טוב..
ניר-אויש אני מסמיק..חחחח
אני-חולה עלייך..
ניר-ואני עלייך... והתנשקנו צרפתית קטנטנה וחמודה... שמשאירה טעם של עוד..
אני-טוב אתה מוכן?
ניר-ניראה לך?! אני צריך לסדר ת'שיער ולעשות כל מיני דבריםםם..
אני-חחח יאללה טוס טוס.. אבל מהררר..
ניר-חחח טובבב... ונכנס למקלחת.. אחרי 10 דקות יצא מושלם מתמיד..
אני-אוווו יאללה בוא בוא לפני שאני קופצת עליך..
ניר-לא לא אני מעדיף להשאר ושתקפצי עליי..
אני-נו ניריייייי..
ניר-טוב אני באאא.. לקחתי ת'פלא וגם הוא וירדנו למטה.. לחדר אוכל...

צלצול==>אמא...
אני-אמאא...
אמא-ילדונת.. תקשיבי את צריכים לרדת לאכול..
אני-כן אנחנו בדיוק נכנסים..
אמא-תקשיבי אנחנו לא אוכלים איתכם..
אני-כן כן הבנתי שאתם תוכלו במסעדות שיש לכם שם..
אמא-חחח מקנא?
אני-ברוררר....
אמא-חחח כפרה עלייך.. טוב יאללה זזנו ותהנווו..
אני-גם אתם.. ביייי... וניתקתי...

ניר-מה היא רצתה?
אני-סתם להגיד לנו שאנחנו אוכלים לבד..
ניר-יופי.. יותר טוב..
אני-אתה ממש חמוד..
ניר-אני יודע.. ונכנסנו לנו.. התישבנו בשולחן של זוג והתחלנו לקחת לאכול... אחרי 30 דקות סיימנו לאכול....
אני-וואי התפוצצתי..
ניר-כן הא... גם אני.. האוכל ממש טעים פה..
אני-טוב הכל טעים לך..
ניר-נכוןןן..=]
אני-שמן..
ניר-אני יודע... זה הולך עם השלמות..
אני-אוישש טוב יאללה בוא שווה שלי.. קמנו מין השולחן ויצאנו מחובקים ומאושרים עד עצם היום הזה..
סתםםם לא.. זה עוד לא נגמר.. חיחי[עזבו נדפקתי קלות..חח]

יאצנו לכיוון הבריכה.. שהכל ניראה ממש יפה שם בערב... האורות העמומים.. ממש מרגיע כל הקטע הזה..
התישבנו לנו על מיטת שיזוף.. ניר ישב ואני בין הרגלים שלו... נשענתי עליו והוא חיבק אותי..
ניר-וואי את לא יודעת כמה הייתי נותן כדי להישאר איתך ככה לנצח..
אני-כן הא... אין ממש טוב לי כאן.. איתך...
ניר-ולי איתך..
אני-אני אוהבת אותך..
ניר-ואני אוהב אותך.. יותר מאט עצמי..
אני-אין אתה כזה מתוק.. סובבתי את ראשי ונתתי לו נשיקה הרוכה... וחזרתי לשבת...
היה שקט... הרוח החמימה נשבה לה מסביב... העבירה גלים של חום וקור שהזרים בי צמרמורת קלה..
הכל היה כל כך טוב... יפה.. ממש גן עדן.. רציתי שהכל ישאר ככה לנצח... עם כל האושר שיש בי.. והאהבה שיש לי... והחבר המושלם שיש לי... פשוט רציתי שהזמן יקפא.. ויעצר לו ככה לעולם..
ואז הרגשתי מבין כל המחשבות נשיקות קטנות קטנות מנשקות את צווארי...
זה נתן לי תחושה של חום בגוף... הלב האיץ את דפיקותיו קלות... הפרפרים ריחפו להם בביטני..
ואני רק תמכרתי למגע.. שלא רציתי שיגמר...
ומכל המחשבות והתחשובות שעברו בגופי ובמוחי... וגם בליבי.. עייני התמלאו דמעות...
ודמעה קטנה וזעירה זלגה לה על הלחי שלי... וצנחה היישר על היד המחבקת של ניר...
ניר-מזה יורד גשם? שאל פתאום והפסיק את נשקותיו.. אך לא עניתי..
ניר-פאר לי? וסובב את ראשי.. מה יש לך? למה את בוכה? הכל בסדר? הציף שאלות ודאגה..
אני-כן ניר.. הכל בסדר..
ניר-את בטוחה?
אני-כן..
ניר-אז למה את בוכה?
אני-כי..כי טוב לי... כל כך טוב לי שאני מפחדת שזה יגמר...
ניר-למה את חושבת שזה יגמר? זה בחיים לא יגמר..
אני-ואם תעזוב פתאום? כמו איתי?
ניר-אני בחיים לא אעזוב.. בחיים אני לא אעזוב אותך... אני לא יכול בלעדייך.. אז אם אני לא איתך אז אני לא בשום מקום..
אני-ניר..
ניר-מאמי אין שום סיבה שאני יעזוב אותך... אני כל כך אוהב אותך שאני בחיים לא יתן לך ללכת.. אז דיי לדאוג.. תהני מהרגע.. כל עוד הוא קיים... תהני מהתחושה... מההרגשה... ותחייכי.. הכי חשוב לי שתחייכי...
אני-אבל זאת דמעה של אושר..
ניר-כן אבל זאת דמעה שצצה כי את מפחדת שאושר הזה יגמר..
אני-נכון... ניר אל תעזוב אותי.. הסתכלתי בעייניו.. טבעתי בהן.. תבטיח לי שלא תעזוב אותי.. המשכתי..
ניר-בחיים לא אעזוב אותך.. בחיים.. מבטיח... ונתן לי נשיקה חמה על המצח..
אני-אני אוהבת אותך..
ניר-ואני אותך... ושוב וניגב את הדמעות הזעירות שלאט לאט המשיכו לרדת.. דיי מאמי שלי.. דיי..
ונישקתי אותו... לא יכולתי יותר... הוא כל כך טוב.. כל כך.. כל כך.. כל כך הכל.. הוא פשוט הכל בשבילי..
יש בו הכל.. הוא המלאך ששומר עליי.. המלאך שאיתי שלח לי... המלאך המושלם שלי...
וככה המשכנו את הנשיקה הניפלאה הזאת.. עם המון אהבה.. אושר.. וחום...
ואחרי מספר דקות התנתקנו...

ניר-טוב עכשיו אני הולך להביא לך משהו.. שאת נורא תאהבי.. אז לא לברוח לי..
אני-חחח אני כאן... מחכה לא זזה..
ניר-חחח אני יודע.. קרץ לי.. קם בזהירות והלך... המשכתי להביט באושר שמסביבי... בטוב שיש לי....

....-אווו את מי רואים כאןןןן... אמר הקול בהתלהבות.........................................................


זהו לבנתיים יפות שלי... נכון שיצא פרק יפה? השקעתי.. חיחי תגיבווווווו והמוןןןן... אוהבתתתתתת
הכי הכי שישששש... מואהההההההה... לילוששש..=]]
זה בטוחח רןן נכון?!?!?!

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

יצא לך מ~ו~ש~ל~ם בטירוףף..!!!
שבת שלום =]
מושלםםםםםםםםםם!!!!!!!

המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףף
יאא אני יודעת זה בטח רןןן..😁
חיחיח...יאללה עוד המשךךך..
ואת יודעת אני מזה כועסת עליךך..אני קוראת ת'סיפור שלך ואת לא..😢
גם בלי שאת משקיעה הפרק מדהים
כזה מושלםםםםםםםםםםםם
רגע..מחר יש לה מומולדת לא?????.....
מזלללל טוב פאר ליייייייייייייייייייי
עזביחחח נכנסתי עמוק לסיפורררר

גלוש=]
ברור שזה רוןן..

יאא איזה מושלםםם..

וליטל שכחת את ליגל.. מה איתה? היא לא הייתה איתם בחדר?
לאן היא נעלמה?

המשך..
רןןןן בועעעעעע איזהה נדחףףף
טולטול....חיחי....

סיפור משגע מדהים מטריף מקסיםםםםםם!!!


המשך דחוףףףףףףף...!!!!! כדאי לך...חח סתם..

אוהבת מלאא...מואהה ענקית שלי! 😊
מדהים!!!!!!!!!!!!!
המשך דחוף דחוף..

אחח אחח איזה סיפור מדהים מושלם!!!
הלוואי שהם ישארו יחד!!!

אוהבת..
אורוש.. 😊
ממש ממש ממש יפה!!!!!!1

תמשיכי,
חן.
זה מהמעלית איך קראו לו רן? או רועי?.
תמשייכי יפהה!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך