ישש יאללה המשךךךךך!!!!!
סתיוו'שששששששששששששש 😂
חמודונת.....
8 כבר לא יהיה היום...
אז בבקשה...
המשך!!
יואוווווווווו מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
על היום ישבתי וקראתי.. חסרת חיים שכמותי....
יווו אבל שכחתי איך קוראים לך.. לכותבת.. את יכולה לרשום למה הוא היה בדיכי ועצוב ולא דיבר איתה?????????????????????
גם 9 כבר לא יהיה היום ועדיין אין המחשבבב
יאווווו....ליטלל....השלמתי פערים..
קראתי כמה פרקים...והיה קטעים שפשוט בכיתיי...אמאא...איזה עצוב היה.. 😢
סיפור מושלם ומרגש בובה!!!
המשך דחופיייי!!
אוהבת מלאאא..מואאהה שלי!
ה=מ=ש=ך!!!!!!
דחוף!!!!
לאה 😛
אני חושבת שעוד שנה לא יהיה המשך!! זה ממש לא יפה 😢
גם 10 וגם 11 כבר לא יהיה היום....
ועדיין אין המשך!!!
אין לך מילההה
זהו מה עם ההמשך שהבטחת לנו?.
כבר 11 וחציי
נוו המשךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לך מילהה...איזה נטישה!
אנחנו רוצות פיצויי המשךךךך ארוךך ארוךךך!!!!!!!
סתיוו'ששששששששששש
הינהההההההה עכשיו אני כותבת לכן המשך...
מצטערת שרק עכשיו.. פשוט חגגתי עד עכשיו.... חיחי...
אז סבלנוווווות... מואההההה....
לילוששש..=]]