QUOTE (דיזלית @ 21/06/2005) לא הבנתי עדיין מה היתה הבעיה שלו שהוא התרחק ממנה??
יצא פרק מושלם! אני רוצה המשךך
😂
אוליי..אולי אולי הוא בגד בה?~!חיחיחיחי
המשךך
בתאלוששששששש 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אין אין איןןןןןןןןן על הסיפור שלךך
המשךךך
חרמן קטן האיתי הזההה גרררר!!!
חחחחחחח המשך מאמוששששש
איזה מוזר מתנהג איתי .... 😕
תמשיכי !!!
נדיוששששששששש..!!! 😊
מעניין מה תכננת שעובר על איתי ...
תמשיכי בובה לפני שנתפגר פה....
אז המשך ומהר!!!
מדהימות שלייייי.... תודה על התגובות...
תקשיבו... המשך יהיה לכן יותר מאוחר.. בערך ב..8 וחצי בערך... או יותר..
אז סבלנותתתתתת....
אוהבתתתת.. לילוששש..=]
טוב.... נחכה.... אבל שיהיה המשך!!
אוףףף אני לא יהיה פה... 😢
מקסייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךך
אין סיכוי שיהיה המשך עכשיו לפני שאני הולכת?? חיחיח... פלייזז