יה איזה מושלם זהה..חבל שהם ברוגזז
תמשייכי
איזה יאפהההההההההההההההההההההה
מה עובר על הילד?!
חוצמזה אני לא אוהבת אותו אני רוצה את ניייייייר!!!!!!!!
ה מ ש ך
וואי מה יש לאיתי ????...
ומי ליטף לפאר לי את הפנים ???... (ניראלי זה ניר...)
האם הדר ומור יודעים מכל העיניין של איתי ????..
את כל זה אנחנו רוצים ודורשים לקבל בפרק הבא !!!
חהחהחה !!!
טוב עזבו...
יצא מדהים ליטלוש !!!
המשך !!
נשיקות...
נדיוששששששששש...!! 😊
שיאההה לילוש איזה מדהיםם
בקשה שנגמר השיר שלנו שימי עוד המשךך!!!
פליזזזזזזז
-לינוורוש-
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףף
מיזה חיחי =]
תמשיכי מותק =]
איתי?!
ניר?!
שירז?!
אמא?!
אבא?!
דפי?!
קרן?!
רן?!
מור?!
אורן?!
שכחתי מי עוד יש...
חחחחחחחחחחחח
ליגל?!
יאללה המשך חמודהההההה
סיפור מדהים
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 20/06/2005) ניר..
כמובן חח סתם לא יודעת..
המשך
😁
חחחח כמה תגובותתתתתת כפרות עלייכןןןן.. מאמושות שליייי.. יאללה תהנווווו.. מואה..=]]
נרדמתי חזק.. כניראה עד 4 אחר הצהריים..מה שהעיר אותי היה מגע נעים של יד מלטפת.. מלטפת את פני בעדינות.. ברכות.. התענגתי על כל ליטוף וליטוף.. חייכתי לי... 'חח זה בטח איתי.. בא לדבר...קיבל שכל הילד...' חשבתי... ואז פקחתי את עייני... ומולי גיליתי את.............
ניר...
אני-מה -אתה- עושה כאן?!
ניר-מה לא טוב?
אני-טוב.. אבל חשבתי זה איתי..
ניר-חשבת לא נכון.. תגידי מה ניסגר?
אני-מה ניסגר עם מה?
ניר-למה לא באת היום לבית ספר?
אני-סתם.. לא משהו רציני..
ניר-ולמה איתי לא בא?
אני-אני ניראת לך איתי? לא.. אז לך תשאל אותו בעצמך..
ניר-וואו וואו רילקס הני.. עכשיו מה קרה?
אני-לא קרה כלום.. דחפתי אותו מעט וקמתי מין המיטה לכיוון המקלחת.. וצחצחתי שיניים.. והוא אחרי...
ניר-נו יאללה פאר לוש אנחנו סיכמנו שאם יש לך בעיה או משהו פשוט תספרי לי ואני אשמח לעזור..
אני-כן אני יודעת.. מצטערת אני פשוט קצת עצבנית..
ניר-אוקיי. זה בסדר.. עכשיו את מוכנה לספר?
אני-כן.. איתי לא ממש כאן בזמן האחרון.. הוא לא במצב רוח טוב והוא לא מתיחס אליי... הוא מרוחק.. וכו'..................................
ניר-או...קיי.. הבנתי.. בערך.. ומה ניסגר בנתיים? אתם לא מדברים?
אני-כאילו מדברים.. בקושי.. עזוב לא יודעת.. הוא רוצה שאני יצור איתו קשר בערב.. וממש לא בא לי..
ניר-אההה.. הבנתי.. טוב הוא בתוך יבוא..
אני-למה ניראה לך?
ניר-כי הוא חולה עליך.. הוא לא יכול שניה בלעדייך..
אני-דווקא אני חושבת שהאהבה שלו אלי לא כל כך מלבלבת..
ניר-אויששש אם זה מה שאת חושבת אז את ממש סתומה..
אני-נו מה אני אעשה? זה הכי הגיוני..
ניר-טוב פרשי מהרעיון.. ואם הוא בא לדבר איתך היום פשוט תשאלי אותו מה הקטע...
אני-טוב אני אשתדל..
ניר-איי חולה על העקשנות שלך.
אני-מה רק על העקשנות שלי?
ניר-לאאאא חס וחלילה... חולה על כולך... מדהימונת שלי.. ונתן לי נשיקה במצח וחיבוק שהייתי צריכה..
אני-תודה נירוש.. באמת.. אתה האח הכי מושלם..
ניר-חח אני בעצם האח היחיד..
אני-חחח נכון...
ניר-יאללה אז כעיקרון באתי להעיר אותך כי אמא ביקשה.. היא רוצה שתוכלי משהו.. אז את באה?
אני-לא.. לא בא לי.. אני לא רעבה ממש.. תודה..
ניר-יאאא הינה זה מתחיל.. עכשיו את לא תוכלי שנה.. רק חסר לי שתהיי חולה בגללו..
אני-חחח אל תדאג.. פשוט אני לא רעבה אל תדאג..
ניר-טוב מאמי.. אז אם את רעבה תרדי למטה..
אני-אין בעיה..
ניר-אז אני אלך לי... צ'אווווו ותן לי נשיקה ארוכה בלחי ויצא..
אני-ביי מאמי... והוא סגר אחריו ת'דלת....
ונישכבתי שוב על המיטה.. לא היה לי כוח.. הייתי עייפה.. בעע שונאת להיות עייפה... ואז החלטתי לעשות משהו מועיל.... התקשרתי ל===>שירזוש המאמוש..חיחי
שירז-בייביייייי... מה קורה?
אני-הכל בסדר... מה איתך מאמוש?
שירז-הכל מדהייים.. תגידי איפה היית היום.
אני-בבית...=]
שירז-פושעתתת...
אני-היה משהו מיוחד היום?
שירז-אממ לא.. המורה לספורט לא הייתה.. אז היה שיעור חופשי..
אני-בת זונה.. תמיד שאני לא באה אז היא לא באה.. כלבהההה..
שירז-חחח חולה עלייך..
אני-טוב לעיניין.. את באה אלי עכשיו עם בקיני נכון?
שירז-ואוו להשתזף?
אני-להההההה...
שירז-חחח טוב אין בעיה.. עוד 10 דקות אצלך..
אני-אבל שזה יהיה 10 דקות..
שירז-אני אשתדל...
אני-חחח חולה עלייך.. יאללה נדבר.. צ'או צ'או..
שירז-צ'או נישמתי.. וניתקתי...
שמתי ת'בקיני שלי.. סירקתי ת'שיער.. עשיתי קוקו גבוה.. מרחתי על עצמי שמן שיזוף.. שיספג בנתיים וירדתי למטה..
ניר-אוו למישהי פה השתפר המצב רוח..
אני-חח כן בערך..
ניר-מה הסיבה?
אני-שירזזזז...
ניר-אויייי גאד.. הולך להיות רועששש..
אני-כן כן כןןןןן..
ניר-חח יאללה צאי החוצה כדי שאני לא אראה אותה..
אני-יאללה מה אתה משחק אותה? אתה מת עלייה..
ניר-חח נכון.. אחותי השניה..
אני-חחח טב דיי עם הפגנות האהבה כאן.. צ'אווווו נשקתי לו באויר ויצאתי החוצה.. והיא בדיוק נכנסה..
אני-יאאא הקדמת...
שירז-חחח כן הא..
אני-יפה.. השתפרנו... יאללה בואי והלכנו לחצר האחורית==>לבריכה.. שכבנו על מיטות השיזוף.. ועצמנו עיינים..
שירז-מאמי.. מה איתך מה ברחת היום לאיתי בבוקר?
אני-חח סתם בקטנה.. לא היה לי כוח אליו..
שירז-וואו וואו וואווווו פיספסתי כאן משהו.. פרוט מהיר בבקשה..
אני-חחח אז תקשיבי... וסיפרתי לה את כל הסיפור.......................
שירז-אממ באמת מוזר.. לדעתי..
אני-אתם צריכים לדבר.. השלמתי אותה..
שירז-חח כן בדיוק..
אני-דיי אין לי כוח לדבר איתו.. אם הוא לדבר שיבוא לכאן..
שירז-כן יש בזה משהו..
אני-וואי נישבע לך יצא לי כל החשק ללכת מחר למסיבה..
שירז-אויששש אם את לא באה מחר בגלל זה אני הורגת אותךךךך...
אני-אבל מה יש לי לעשות שם בלי איתי?!
שירז-מי אמר שהוא לא יבוא?
אני-לא יודעת.. אין לי כוח ללכת.. ובעיקר אם הוא שם..
שירז-יאללה תפסיקי להיות מגעילה.. לא מתאים.. מקסימום זה יגרום לכם להשלמים.. אם בכלל רבתם..
אני-טוב עזבי.. תני לחשוב על זה... והייתה שתיקה.. שוב עצמנו עיינים והתרכזנו בשיזוף..
ואז שמעתי צעקה שהפסיקה ת'רגע המהנה והמרגיע הזה....
ניר-פאר לייייייייייייייייייייייייייייייייי...
אני-מהההההההה?
ניר-טלפוןןןןןןןןןןןןןןן.....
אני-אוקייייייייייייייייייייי.... קמתי מהר לכיוון הביתן ועניתי... ניר אתה יכול לנתק..
ניר-ביייי וניתק..
אני-הלו?
איתי-היי זה אני..
אני-אה.. היי..
איתי-מה קורה?
אני-בסדר.. מה איתך?
איתי-אממ יהיה טוב.. למה לא התקשרת?
אני-כי לא יצא לי..
איתי-אהה הבנתי...
אני-אז מה רצית?
איתי-סתם רציתי לדעת אם הכל בסדר.. חשבתי קרה משהו.. אז הכל בסדר?
אני-אממ כן.. בערך..
איתי-הבנתי.. בא לך לדבר על זה?
אני-אממ תלוי...
איתי-ב...?
אני-בהתנהגות שלך...
איתי-הבנתי.. טוב אז אם זה תלוי בהתהגות שלי אז לא נדבר על זה עכשיו.. אז מה חוץ מזה?
אני-הכל בסדר..
איתי-מה את עושה?
אני-אממ סתם עם שירז בבריכה..
איתי-אהה אוקיי..
אני-מה אתה עושה?
איתי-אממ סתם בבית..
אני-סתם בבית? אין לך מה לעשות? דאגתי..
איתי-אממ בעיקר חושב..
אני-על מה?
איתי-על מה שקרה ביומיים האחרונים..
אני-אני שמחה שאתה חושב על זה..
איתי-כן... הולכים מחר למסיבה?
אני-אמ לא יודעת.. אין לי חשק.. אתה הולך?
איתי-כן.. אני מקווה לראות אותך שם..
אני-תקווה.. טוב זהו?
איתי-אממ בערך...
אני-טוב אז... ביי?
איתי-כן... ביי.. והנחתי את השפורפרת לאט... ואז נישמע מתוך השפורפרת..
איתי-פאר ליייי... אמר בקול מקווה שאני הענה לו..
אני-כן.. עניתי מהר..
איתי-אני.. אני אוהב אותך..
אני-גם אני אותך..
איתי-אבל אני רוצה שתזכרי את זה לא משנה מה יקרה..
אני-כן.. אני אזכור..
איתי-טוב.. אז.. ביי
אני-בייי וניתקתי מהר.. כדי שהוא לא ישמע ת'דמעות יורדות להן לאט לאט.. כואבות ביותר.. ויחזרתי לבריכה..
שירז-מאמי?... מה קרה? קמה אליי מהר.. חיבקה אותי.. ובכיתי.. שפכתי הכל.. דליים של מים ירדו מעייני.. כל מה ששמרתי מהבוקר יצא עכשיו..
שירז-מאמיייי... מה קרה? הכל בסדר? ניפרדתם? ואני רק הנדתי את הראש לשלילה..
שירז-אז מה קרה? למה את בוכה ככה? את מפחידה אותיייי.. נו דברייי.. וחיכתה לתשובה...
שירז-חכי שניה כאן.. ורצה מהר לביתן וחזרה עם בקבוק מים קטן.. קחי שתי.. ותרגעי..
היא פתחה לי ת'בקבוק.. והביאה לי.. לגמתי בזהירות לגימות קטנות.. וניסיתי להרגע.. נשמתי נשימות כבדות.. ואז היה שקט... נרגעתי מעט..
שירז-טוב עכשיו את יכולה לספר לי מה קרה?
אני-לא קרה כלום.. הוא לא מוכן לדבר איתי על ההתנהגות שלו.. הוא לא רוצה..
שירז-מזה לא רוצה?
אני-לא יודעת... והוא אמר שמחר במסיבה הוא מקווה לראות אותי... הכל היה קר.. קפוא.. יכולתי להרגיש ת'קור מבעד לטלפון..
שירז-מה עד כדי כך?!
אני-כן.. ואז שבאתי לנתק הוא אמר לי שהוא אוהב אותי... ושוב רציתי לבכות..
שירז-נו.. מה ענית לו?
אני-שאני אוהבת אותו גם..
שירז-נו אז הכל בסדר..
אני-לא.. ואז הוא אמר שלא משנה מה יקרה שאני תמיד אזכור את זה.. ואמרתי שאני אזכור..
שירז-נו ו...? אני לא מבינה מה הבעיה...
אני-מה את לא מבינה?! זה אומר שהולך לקרות משהו.. נו זה כזה ברורררר... קורה כאן משהו שאני לא יודעת עליו..
שירז-אבל מה כבר יכול לקרות?
אני-לא יודעת.. ממש לא יודעת.. אני בכלל חושבת על מה שיכול לקרות.. מה כל כך קשה כאן? ואני לא מוצאת דבר הגיוני.. שירז.. אני אבודה...
שירז-דיי אתם תצאו מזה... באמת.. אולי סתם יש לו משבר.. אולי בגלל שאתם הולכים להיפרד לחודשיים.. אולי הוא מפחד.. שתהיי כאן ויקרה בנייכם משהו..
אני-לאאא.. דיברנו על זה והוא בוטח בי...
שירז-תאמיני לי.. אבל תאמיני לי.. שאם זה היה משהו רציני בנייכם הוא היה מספר לך.. ממזמןןןן..
אני-כן אני גם חושבת ככה..
שירז-טוב דיי לדבר על זה.. מחר תדברו תבהירו הכל... בואי נרגע עכשיו.. תפסיקי לחשוב על זה...
והתישבנו... ונישכבתי עליה... וכניראה מכל העומס שעבר עלי היום.. העומס הנפשי והפיזי פשוט נרדמתי...................................................................................
זהו לבנתיים... ואני מכינה אותן מעכשיו.. שיתכן שיהיו המשכים גם מאוחר בלילה... אז אם אתן רוצות להשאר ערות.. אז בכייף.. חיחי=]]
תגיבווווו והרבהההההההה... אוהבת... לילושששש..=]] מואההה
המשךך ליטלושש אל שתאירי אותנווו כככה..
בקשהה...
ויויויויוייו איזה יפההההההה.........
למה הוא כזה קר אליה??
אני מתה לדעת!!! יאוו תמשיכי פליזז
גרררררררררר מה נסגר עם האיתי הזהההה ?!
מעפן הואאאאאא 😛
המשךךךך
סבבה מאמי אני גם ככה לא יושנת תמשיכי חופשיי אני רק יהנה
יש לך סיפור יפה
תמשיכי
המשךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!
ואיתי משוגע עלייהה הם בדוק לא נפרדיםם !!!
הוא אמר לה את זה בגלל שהם בריב!!!!