מהמם מאמיי המשךךך!!!!!!!!
ת באמת צריכה להיות סופרתתתתתתתת!!!
יש לך כישרוןן נ-ד-י-ר!!!!
חחח יאללהה המשכו'שששששששש...
סתיוו'שששששששש 😊
QUOTE (NETA900 @ 20/06/2005) המשךךךךךךךךךךךךךך
🙄
מהמממםם המישכי כךךךךך
המשך!!
יאלה את צריכה לשם לנו עוד מעט המשך..
כי עוד מעט השיר שלנו=]...ואני הולכת לראות בטלווזיה שעה שלמה את דנקר ואת אושרי..ואת כל המושלמים..!!
חיחי..
המשך קיצר..חפרתיחחח...
גלוש=]
אוףףףףףף ניראה לי איתי יחזור לפנימייה.......((עזבו אני חיה בסרט))
לילו'ששששש תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתת 😛
יאאא כמה תגובות... אמאאאאאא... טוב תודה מושלמות שלי... באמת... אז הינה לכן המשך.. תהנווווו=]]
התישבנו כולם.. הדר,רוני,אורן,מור,שירז,איתי ואני... הם ניהלו שיחה משפחתית צפויה ואחרי שעה וחצי קמנו מהשולחן.. מור ושירז לחדר מחשב... ואני ואיתי ראינו סרט בחדר שלו...
וככה נירדמנו לנו... מחובקים... ובבוקר...............
השעון המעורר שבפלא שלי העיר אותנו... התמתחתי לי.. לאט לאט פקחתי את עייני..
נכנסתי לשירותים.. שטפתי פנים וצחצתי שיניים... הסתרקתי וחזרתי לחדר... הוא עדיין ישן הישנוני שלי..
נכנסתי שוב למיטה... והתחלתי להעיר אותו...
אני-מאמי.. קום אנחנו נאחר.. הוא הסתובב.. ולא רצה לקום..
אני-נו טושש.. אין זמן.. הוא התמתח ופקח את עיניו..
אני-אוו סוף כל סוף.. חייכתי אליו...
איתי-מה השעה?
אני-אממ רבע ל8...
איתי-אהה טוב.. הוא פשוט קם ונכנס למקלחת...
'מה עובר עליו? אין בוקר טוב? אין נשיקה? אין מילה חמה... מה כלום? אני אויר?' התעצבנתי מפנים..
הייתי בהלם.. כי זהו העיניין עם אבא שלו כבר עבר.. מה עכשיו? מה יש לו? זה לא אותו איתי.. זה לא איתי שלי...
הבטתי שוב בשעון והשעה הייתה 8.. מהר התלבשתי... שמתי נעליים וירדתי למטה.. ולא חיכיתי לו..
כי ידעתי שאם אני אנסה לדבר איתו אני רק יחס מגעיל.. אז העדפתי ללכת... מור ושירז כבר היו למטה.. שתו ואכלו ארוחת בוקר...
אני-היי בוקר טוב.. אמרתי בחוסר מצב רוח
שירז-קרה משהו?
אני-לא.. הכל בסדר.. אמרתי בפרצוף חמוץ..
מור-את בטוחה?
אני-כן.. טוב אני זזתי... ביייי
הדר-רגע את לא מחכה לאיתי?! קרא לעברי.. אבל העדפתי לא לענות ויצאתי מהדלת...
הגעתי לבית ספר.. שהיה עדיין ריק.. יש עוד 10 דקות עד הצלצול.. הלכתי לקיוקס וקניתי לי שוקו..
והתישבתי בספסלים שליד המגרש הקטן... שתתי בשקט.. וחשבתי.. חשבתי על..על כלום.. לא היה לי על מה לחשוב.. כי לא הבנתי כלום.. לא הבנתי מה קורה סביבי.. והיחיד שנימצא סביבי זה איתי... ואותו אני לא מבינה..
ואז מישהו התישב ליידי.. לא היה לי כוח להסתכל עליו... והוא התחיל לדבר..
...-מה קורה מאמי? ממתי את באה כל כך מוקדם?.. והבטתי לעבר אותו קול..
אני-אהה היי..חייכתי חיוך קטן.. סתם.. מה את עושה פה כל כך מוקדם?... פניתי לנעמה..
נעמה-חחח סתם.. הייתי צריכה לצלם חומר שהיה חסר לי.. בלשון..
אני-אה.. טוב..
נעמה-טוב אז מה באמת את עושה פה עם פרצוף כזה מעפן?
אני-חחח מעפן.. לא באמת לא קרה כלום..
נעמה-יאללהה חלאס.. אני מכירה אותך מספיק זמן כדי לדעת שעובר עלייך משהו.. דברי..
אני-אווווף.. עליתי עליי.. סתם איתי..
נעמה-אההה השם שאומר הכל.. מה כבר קרה?
אני-לא יודעת.. הוא מתנהג אחרת בזמן האחרון.. וכבר דיברנו על זה.. והכל חזר להיות בסדר.. ואז שוב ההכל השתנה.. הוא מתעלם ממני.. מתיחס אליי כאילו כלום.. נישבעת לך בא לי לבכות.. ועייני התמלאו דמעות..
נעמה-אווי מאמי... לדעתי זה סתם.. באמת.. אולי הוא צריך קצת זמן לעצמו..
אני-אבל.. את לא מבינה.. קולי הפך צרוד..גרוני רצה לזעוק.. לבכות.. בלילה הכל היה מושלם.. ובבוקר כאילו כלום.. הבנאדם התהפך 360 מעלות.. משהו דפוק..
נעמה-דיי נו את מגזימה..
אני-תאמיני לי.. אני בדרך כלל לא כל כך דרמטית.. ואם אני כבר הסטרית אז באמת קורה משהו... והדמעות החלו לרדת..
נעמה-מאמיייי... דיי אל תבכי.. וחיבקה אותי אליה..
אני-אני לא יודעת מה לעשות..אמרתי בקושי.. אולי הוא לא אוהב אותי?
נעמה-דיי לדבר שטויות.. הוא מת עליך... ואם נחשוב על המיקרה הכי גרוע.. שאם הוא לא היה אוהב אותך הוא היה אומר לך.. הוא לא היה מחזיק אותך ככה.. כי איתי לא ילד כזה..
אני-נכון..
נעמה-אז יאללה רדי מהאופציה הזאת.. וניגבה את דמעותי..
אני-אווווף... אני לא רוצה לראות אותו.. נמאס לי לרדוף אחריו..
נעמה-אז.. אז אולי תלכי הביתה?
אני-מה עכשיו? אני כבר כאן..
נעמה-אז מה.. נו יאללה בקושי יש אנשים בבית ספר.. צאי מהשער האחורי של התיכון.. ואף אחד לא ידע..
אני-בטוחה?
נעמה-כן...
אני-ואם ישאלו אותך איפה אני.?
נעמה-אז אין לי מושג איפה את.. לא ראיתי אותך.. סבבה?
אני-כן..חייכתי חיוך... תודה..
נעמה-בכיף נשמה.. ותראי שהכל יהיה בסדר...
אני-חחח חולה עליך.. הדבקתי לה נשיקה ורצתי מהר לעבר הבין של התיכון ויצאתי מין השער..
התחלתי ללכת מסביב לבית ספר.. והלכתי לכיוון הבית.. אבל מדרך אחרת.. כדי לא לפגוש את כולם..
אחרי 10 דקות הגעתי הביתה.. ונכנסתי.. אמא ישבה בסלון עם כוס נס קפה ועיתון לאישה...
אמא-מה את עושה פה? אין לך בית ספר?
אני-כן יש.. והייתי.. אבל פשוט אני לא מרגישה טוב.. אז חזרתי..
אמא-בואי בואי שניה... וסימנה לי לשבת ליידה.. וכך עשיתי.. מה קרה מאמי?
אני-סתם.. איתי...
אמא-מה שוב היחס הזה?
אני-כן..
אמא-אבל חשבתי שדיברתם על זה אתמול..
אני-אז כניראה שהשיחה הזאת עוזרת רק ל10 השעות הקרובות..
אמא-יאא מעניין מה יש לו.. אולי תדברי איתו שוב?
אני-לאאא.. אני לא מדברת איתו.. הוא רוצה לדבר אז שיבוא וידבר.. אני לא פונה אליו יותר..
אמא-טוב איך שאת רוצה מאמי... את רוצה לעשות משהו מיוחד היום?
אני-לא תודה אמא.. אני חושבת שאני אלך לישון..
אמא-איך שאת רוצה נסיכה שלי.. ליטפה את פניי..והזיזה את הפוני שלי מעייני.. לכי לישון..
אני-ביי אמא.. נתתי לה נשיקה רכה ועליתי למעלה עם התיק שלי...
נכנסתי לחדר.. הנחתי את התיק בצד והתיישבתי על המחשב... נכנסתי לאייסי למרות שידעתי שאף אחד לא יהיה מחובר..
ואז קלטתי את איתי.. הוא מחובר.. קראתי לו ת'אווי..
~~~~~~
אווף.. אני בדאון רציני..
כמה טעויות אפשר לעשות ביום וחצי?!
הלפפפפפפ...
פאר לי... אוהב אותי נשמה שלי... דברי איתי שאת חושבת מבית ספר..
זה חושב...
~~~~~~
'חשוב.. ממש מעניין אותי... אתה רוצה לדבר בוא ותדבר.. חצוף...' שוב כעסתי... ואז נשלחה הודעה..
מאיתי.. כמה צפוי...
איתי-מה את עושה בבית?
אני-סתם.. מה אתה עושה בבית?
איתי-לא הרגשתי טוב.. לאן נעלמת לי מקודם?
אני-חשבתי אתה רוצה להיות לבד.. אז הלכתי..
איתי-לבד? מה הקשר?
אני-לא יודעת תסתכל על התנהגות שלך...
איתי-שוב פישלתי נכון?
אני-תחשוב לבד..
איתי-טוב הבנתי שכן..
אני-אני שמחה.
איתי-נו פאר לי אני בבעיה.. יותר נכון בבעיות.. אני לא יודע מה לעשות..
אני-לעשות בקשר למה?
איתי-לא יודע.. להכל...
אני-מזה הכל?.. רציתי לדעת אם הכל זה גם אנחנו..
איתי-הכל הכל... טוב עזבי אני חייב לעוף.. דברי איתי בערב..
אני-ביי... והתנתקתי מהאייסי..
'אני מעדפה לדבר לקירות מאשר לדבר אליך...'כאילו מה הוא חושב? שאם הוא בבעיות אז זאת סיבה להתעלם ממני והתיחס אליי בצורה כזאת.. מגעילה?! לא ולאאאאא...
ממש לא מקובל עליי.... דיי התעייפתי מלחשוב.. התעייפתי מלהתעצבן.. אז שכבתי לישון.. איך שאני עם הבגדים..
נרדמתי חזק.. כניראה עד 4 אחר הצהריים..מה שהעיר אותי היה מגע נעים של יד מלטפת.. מלטפת את פני בעדינות.. ברכות.. התענגתי על כל ליטוף וליטוף.. חייכתי לי... 'חח זה בטח איתי.. בא לדבר...קיבל שכל הילד...' חשבתי... ואז פקחתי את עייני... ומולי גיליתי את.............................................
זהו לבנתייפ מדהימות שלי... תגיבו והמוןןן... מואהההההה.. לוב יו אולללל לילוששש...=]]
ניר?!
אמא שלה?!
ליגל?!
מי???? מי????
יש לך סיפור מושלם תמשיכיייייייייי!!!
אוהבת
רונה 😊
וואי איזה מושלם את כותבת אמאאאא
תמשיכי
יותר מידי מושלם שזה כבר מפחיד 😂
וואי בבקשה מאמי שההמשך יהיה מהיר... את רוצה להרוג אותי מסקרנות??
יואווו יואווו יואווו איזה מושלםםםם המשךךך..!! 😁
ניר..
כמובן חח סתם לא יודעת..
המשך
ניר... חוחוחחוחו
איזה יפפפפפפפפפפה אבל שלא יריבו אוףףףףףףףףףףףףף
המשך מאמוששששששששששששש