-*-החיים בלעדיך-*-
החיים בלעדיך הפכו לסיוט,
סיוט מתמשך,
סיוט שלא מצליחה להתעורר ממנו,
סיוט אשר הורג אותי מבפנים,
הלב נשבר לרסיסים,
והדמעות מהעיניים זולגות בלי הפסקה,
מחכה ליום,
ליום שאראה אותך שוב...
למרות שאני כבר לא מאמינה,
אתה נעלמת,
ואני נשארתי פה לבד,
מתמודדת עם הכאב,
הכאב המאיים,
המאיים להמשך לעד...
לעד בלעדיך,
למות למענך,
לא יכולה יותר תבין,
עד מתי אני צריכה עוד לסבול?,
עד מתי הדמעות ירדו מתוך עייני?,
כמה עוד אפשר?...
מחפשת ת'אור בקצה המנהרה ולא מוצאת...
איפה נעלמה הילדה הזאת?!,
הילדה הקטנה הזאת עם החיוך על השפתיים?!,
הילדה הזאת שלא ידעה כאב ודמעות?!,
הילדה הזאת שאותך לא הכירה...
****************************************************************
איך השיר?!,
התגובות שלכם/ן מאוד חשובות לי,
רעות/טובות זה לא משנה לי...
כל אחד/ת והדעה שלו/ה,
כל תגובה מתקבלת בברכה,
אז תגיבו ב',
ת' מראש
אווי מותק שלי..!!
השיר מהמםםםםםם... 😊
אני מניחה שהוא מופנה לדורון..? 😢
יאאאאא איזה מושלם!!
דורון לא שווה שתבזבזי ת'כישרון שלך עליו..!! 😉
את כותבת מדהים!!
ורואים שזה בא מהלב!
אוהבת אותך פולל..
ומבטיחה לך..
עוד תתגברי על הדורון המפגר הזה!
עיוורר..תקני לו משקפיים..שיראה מה הוא הפסיד!!
בתאלוששש
מאמי זה ממש ממש מושלם! אהבתי מאוד מאוד..!!
וכפרה זה ממש מתאים למצב שאני בו אני בשוק!! דיי זה כזה מושלם! 😊 ..
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/03/2005) יאאאאא איזה מושלם!!
דורון לא שווה שתבזבזי ת'כישרון שלך עליו..!! 😉
את כותבת מדהים!!
ורואים שזה בא מהלב!
אוהבת אותך פולל..
ומבטיחה לך..
עוד תתגברי על הדורון המפגר הזה!
עיוורר..תקני לו משקפיים..שיראה מה הוא הפסיד!!
בתאלוששש
ת' חיים צ'ווים צ'לי,
גם אני אוהבת אותך פול בובה שלי,
מהפה שלך ל-ה' ומקווה שזה יקרה מהר,
כי כבר נגמרו לי הכוחות,
נמאס לי להלחם בעצמי ובאהבה העצומה שאני מרגישה כלפיו!!!!
QUOTE (your-angel @ 12/03/2005) מאמי זה ממש ממש מושלם! אהבתי מאוד מאוד..!!
וכפרה זה ממש מתאים למצב שאני בו אני בשוק!! דיי זה כזה מושלם! 😊 ..
ת' בובה שלי,
וואלה?!,
עם את רוצה ספרי לי מה קרה,
אני אקשיב לך בשימחה 😉 ,
זה טוב לשפוך ת'לב,
תמיד פה בשביל להקשיב לך ולעזור בכל דבר שאני אצליח לעזור בו
נשמה שלי מה קרה לך?!
מעפן!? תקראי אותו שוב ותביני שהוא ממש יפה
אבל עצוב רצח כל כך רואים שזה יוצא מהלב בובה
אבל כפרה עלייך מלאכית שלי
תהיי חזקה ואל תאבדי תקווה הכל יסתדר בובה
ואני תמיד פה בשבילך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' בובה שלי,
אין עלייך מוווואהההההה,
רשמתי מעפן כי בעצם בשיר הזה שפכתי את כל מה שישב לי על הלב,
וחשבתי שזה ייצא מעפן כזה,
ת' עוד פעם נישמתי,
לאב יו מווווואההההה
יואווו מאמי שיר מדהים/יפה/נהדר/מקסים.. הכל ביחד!
כפרע עזבי דורון לא שווה אותך עם הוא עזב אותך ככה
סתם עיוור שלא רואה מה הוא מפספס ומפסיד
את צריכה מישהו שיאהב אותך באמת ולא יתן לך לסבול
אל תסבלי בגללו אף בן לא שווה את הכאב והדמעות שלך בובע
אוהבת אותך המוןןן מווואההההה
ושוב אומרת יצא ס=ו=ף
יפה רצחחח 😊
המתוקה_שלך:
ת' חיים מושלמים שלי,
אין עלייך לאב יו 4 אבר נישמתי,
יש מצב אבל בכל זאת אני סובלת,
ת' עוד פעם נישמתי,
שרופה עלייך מווווואהההההה
אין בעד מה יפתי
אבל בכל זאת תנסי לשכוח אותו
וככה לא תסבלי יותר!
ת' עוד פעם נישמתי,
וכן זה מה שאני מנסה לעשות
סבבה מותק אז בהצלחה!
ועם תרצי עזרה במשהו את יודעת שאני כאן בשבילך
אוהבת אותך בובע מווואההההה