אין בעד מה בובה וזה שזה יצא מהלב עשה אותו יותר מיוחד ויפה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (המתוקה_שלך @ 12/03/2005) סבבה מותק אז בהצלחה!
ועם תרצי עזרה במשהו את יודעת שאני כאן בשבילך
אוהבת אותך בובע מווואההההה
ת' יפתי,
גם אני תמיד פה בשבילך,
בכל מצב,
גם אני אוהבת אותך חיים צ'ווים שלי מוווווואההההההה
QUOTE (נאפי @ 12/03/2005) אין בעד מה בובה וזה שזה יצא מהלב עשה אותו יותר מיוחד ויפה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי בובה מושלמת שלי,
אין עלייך מווווווואהההההההההה,
ת' עוד פעם יפיופה צ'לי,
אוהבת אותך,
וראית ת'חתימה שלי?,
הוספתי ת'שיר ההוא שאהבתי,
שכתבת,
ונתתי לך גם קרדיט על השיר,
ת' עוד פעם חיים מושלמים שלי 😉
שיר מדהים...
מאחלת לך להתגבר עליו מהר..ואני יודעת שזה לא קל
פה בשבילך אם בא לך לדבר..הדס