"גליתיייייייי את לא יודעת את מי ראיתי היוםםםםםםם"
"הממ...תני לי לנחש... השם שלו מתחיל באות...ר'?
"כן.."
"אחר כך ו' ואחריה ן'?
"כן כן כןןןן ראיתי את רון הנשמה שליייייי כפרה עליוווווו מתה על התחת שלווו. חח רגע אוקי נסחפתי יותר מדי.."
"נו ודיברתם?"
"לא...רק ראיתי אותו..אבל זה עשה לי את כל היום שהפך להיות מושלםםםםם"
"הממ...מורן מה עם ניר את כבר לא אוהבת אותו?"
"לא מאמוש דיי זה עבר לי מזמן עכשיו אני אוהבת את רון."
"את ממש אוהבת אותו אהה? יענו...אוהב א-ו-ה-ב-ת"
"כן..אוהבת אוהבת אוהבבבבת מטורפת עליו מאושפזת קריטי בבית חולים עליו"
"אני מאחלת לכם את כל הטוב יחד ואני חושבת שאפילו יצא ביניכם משו"
"לא יודעת לא ניראה לי...כאילו הוא בכיתה ט' ואני י' מה יש לו לרצות לעשות איתי?"
"לאהבה אין גיל מאמי והוא חושב שאת יפה הוא רוצה לדבר איתך וכל זה...הכל יהיה טוב מאמי אני בטוחה"
"אני מקווה...אבל ממממממממש מקווה אני כל כך רוצה אותו"
"אהה אויש גלית שכחתי לספר לך.... ישבתי היום עם עופר שהוא הרי גם בשכבה עם רון אז כזה חברה אחת אהבלה גם בשכבה של ט' אמרה שהיא תעשה לנו דייט והעיפה את כל החמש בנות שיבו איתנו והשאירה אותנו לבד אני מזה התפדחתי והיא כל הזמן אומרת לו שאני אוהבת אותו והיא יודעת שזה לא נכון. קיצר ישבתי איתו ואז מי בא?.......
"רוןןןןן 😮 "
"כן כפרה עליו...הוא כזה בהתחלה הסתובב וזה אחר כך נעמד ליד עופר וניסה להעיף אותו אבל עופר לא הבין מה הוא רוצה ממנו..חחח מסכן הילד הם אפילו לא חברים"
"נו את רואההה מורןןןן?!?!?! הוא דלוק עליך הוא רוצה איתך משו אני בטוחה בטוחה בטוחה!!!"
"ניראה כבר מה יקרה..."
טולולולו
"אוח הצילצול המעפן הזה גם כן....יאללה מורן בואי לכיתה"
הלכנו לכיתה למדנו את השיעור הכי משעמם שיש בעולם--->ל-ש-ו-ן כאילו המקצוע עצמו דפוק בפני עצמו אז לפחות שיביאו לנו מורה שפויה. הגעתי הביתה אכלתי וכמובן...רצתי למחשב.
ישר נכנסתי לאיי סי ועופר שלח לי הודעה:
עופר:"מה המצב ילדה?"
אני:"הכל טוב ומה איתך?"
עופר:הכל בסדר"
אני:"תקשיב שניה..מה רון רצה ממך היום?"
עופר:"וואלה שאין לי מושג, ניראה לי נידלק עליך הילד"
אני:"???"
עופר:"סתם...אין לי מושג אבל"
אני:"טוב מאמי יאללה אני עפה לגליתו'ש ביי ביי"
החלפתי חולצת בית ספר שתפתי פנים צחצחתי שיניים עפתי לגליתו'ש ודיברנו איך לא על רון ועל בלוני(אלון--->החבר שלה) חקרנו מכל הכיוונים את מה שרון עשה היום ולא ממש הבנו את הכוונות שלו...ילד מסובך.
חזרתי הביתה התקלחתי ועפתי לישון.
"טה נה נה נה...קמתי לצלול הפלא שלי...ואמא בקו השני
"בוקר טוב יאללה קומי ביי"
יופי..העירה אותי בול כמו שאני אוהבת בלי הרבה דיבורים😊
לבשתי ג'ינס חולצת בית ספר סווצ'ר(חורף..) שתפתי פנים שיניים התאפרתי ועפתי לבית ספר. היום דווקא עבר דיי מהר. בהפסקה הגדולה כמו תמיד אני הולכת לבניין של רון ובסוף ההפסקה נתקלתי בו....
הסיפור על בטוח משעמם אותכן\ם....אם תרצו המשך תגיבו ואם לא...תגיבו גם





