אלוש מאמי מה עם המשך???!!! 😢
גילוש בובה אלוש לא תמשיך את הסיפור...
היא תכתוב סיפור חדש.. לא אלוש חחח?! 😛
אוהבת*-*אולוש*-*
מההההההה???????????????????. למההההה לאאאאאאאא????????????????????
מה??????? אוףף למה?.........????????
אלו'שששש פליזז תמשיכי את הסיפור הזה..... 😢
מוואה ענקיתתת 😛
חחחחח כן אולושי כפ]רה עליך אני מפסיקה עם זה ומתישהו...(חיחיחי מתישהו) אני אכתוב חדש
פשוט דוד(הילד הזה מכיתה ט') קצת הוציא לי את החשק להמשיך ולכתוב את הסיפור וזה יוצא לי בלי חשק ומשעמם...
אלושש מה זה מתישהו??? 😠
הבטחת לייייי 😢
אני מחכה שתכתבי חדשששש 🙄
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*