יואו אני לא אוהבת לקרוא או להיזכר בשיר הזה בכלל..
זה מזה מעציב אותי!! 😢 😢 ..
אוףףףףף..
אני מקווה שיהיו הרבה תוגובות!!
אוף עכשיו דיברתי עם זה שהשיר עליו! נמאס לי ממנו!
אני לא מביהנ מה הבעיה להגיב..
מה השירים לא יפים?!?! אז תגידו לי!! לא צריך להתחמק! 😊 😊 ..
יאללה את כותבת ממש יפה..!!!
ואהבתי את הרעיון ואת השירים!
אבל תקשיבי מותק... לא כולם רואים את זה..(יענו ברגע שאת שמה שיר..)
ולא נכנסים ברגע שאת שמה את השיר.. תקחי כמה שעות ובטוח יהיה תגובות..!!!
אין לך ממה להתעצבן!
לאב יו
ותמשיכי לפרסם שירים שלך
מואההה ענקית
גל!ש
תודה גלוש אבל זה מלא זמן ואף-אחד לא כתב שום תגובה רק ממש טיפה.. ובשיר השני אף-אחד לא כתב תגובה בכלל תא הראשונה.. בבעע..
מאמי השירים ממש ממש יפים!!!! תמשיכי לכתוב ולפרסם..
רעיון חמודי 😊
ואני אהבתי יותר את השיר השני 😊
הוא יפה 😊
שני השירים מדהימים.....רק עכשיו יצא לי לקרוא את השני
תמשיכי לשים לנו עוד שירים
נושנושית זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
וואי השיר שלך מזה מדבר אליי!
הוא ממש ממש יפה!
גם הראשון!!!!
תמשיכי לכתוב,
אני כאן !!!!!!
😊 😊
QUOTE (חולת_Camila @ 07/04/2005) נושנושית זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
I LOVE YOU כל כךךך מושלמה אחת שליייייייייי 😮
יאא איזה שירים יפים..
אהבתי את השיר השני... הוא ריגש אותי ..
תרשמי עוד שירים..
אורינו'ש..
איזה יפה את כותבת!!!!
ממש מוכשרת!
אהבתי תרעיון!
לוב יו