
טוב החלטתי שאני שמה! יותר למטה השיר! 😊 .. מקווה שתאהבו! 😊 ..
טוב היה לי רעיון לעשות עמוד עם השירים שלי!
עכשיו קודם כל אני מקווה שלא ימחקו לי את העמוד הזה! :/
אבל חוץ מזה ככה זה הולך..
אני אשים שיר ולאט לאט אני אוסיף עוד ועוד..
ועוד כמה זמן לא יודעת מתי שיהיה בערך 20 או לא יודעת כמה.. (ולפי קצב הכתיבה שלי בזמן האחרון זה לא יקח הרבה זמן.. 😊 ) .. אז אחרי זה אני אעשה סקר ותצביעו לשיר שהכי אהבתם!
רעיון טוב? או שעדיף לא לעשות אותו?..
עכשיו בלי להעליב זה עמוד לשירים רק שלי! אבל אם מישהו רוצה הוא יכול לקחת את הרעיון שלי ולעשות גם לו עמוד כה! 😊 ..
אוהבת אתכם מאוד מאודדדדדדדד..
הנה השיר..
את השיר הזה רשמתי ב-7.2.05
מתאהבת מחדש/מעיין צור.
בבוקר מתעוררת ומחפשת אותך,
רגילה כל-כך להתעורר לצידך.
רוצה כל-כך להרגיש את שפתייך על שפתיי,
אבל זה לא יקרה כי לי אמרת זה נגמר ודי!
חברות ואני מטיילות לנו וצוחקות,
ואז אותו ואת חבריו אנחנו רואות.
ישבנו איתם ודיברנו רבות,
"את מתאהבת" אמרו לי אחרי זה החברות.
לא רציתי להתאהב רציתי לאהוב אותך,
אבל אין מה לעשות זה בסוף קרה.
שכחתי אותך לגמרי ואני לא מתחרטת,
עכשיו אותו רוצה ועליו כל הזמן חושבת.
ישבנו כולנו צחקנו ודיברנו,
אבל הוא ואני היינו מנותקים ורק מבטים החלפנו.
בסוף הערב הוא בא ודיבר איתי,
ומאז כשאני קמה בבוקר הוא נמצא לידי.





