| A E/G# |F#m A| D A | E |
Would you know my name...
| A E/G# |F#m A| D A | E |
Would it be the same ...
Chorus:
| F#m | C#/E# | Em | F# |
I must be strong ...
| Bm |E7sus E7 | A E/G# |
Cause I know I don't ...
| F#m A | D E7sus E7| A |
Bridge:
| C G/B | Am D | G D | Em D G |
Time can bring you down ...
| C G/B | Am D | G D | E |
Time can break your heart Have ...
אופירררר נועםםםםם מספיקק דיי כבר עם זה!! השעה 10 בלילה!!
נשמעה צעקה מלמטה...
אבל שום דבר לא יוכל לעצור אותי (נועם) ואת אחי (אופיר) מלנגן את
tears in heaven
אפילו לא שכנים ב-10 בלילה..
אז ככה...
אני נועם.. בת 15..ואחי אופיר בן 18
אני יודעת..ההבדל בנינו די גדול.. אבל היחסים בנינו
הכי טובים בעולםםם אין איןן אנחנו כמו ידידים הכי טובים בעולם!!!
ובמיוחד שזה מגיע לגיטרות.. ובמיוחד לגיטרות חשמליות..
אני מנגנת מגיל 12 בגיטרה..
ואופיר... אופיר נולד עם גיטרה ביד..
אנחנו מנגנים מלא.. אבל מלאאאאא בגיטרה..
ובמיוחד ביחד.!!1
זה לא להקה או משו כזה.. זה פשוט הרגל של שנים..
אופיר: קצת זייפת מאמי...
אני: אני!?!? אתה זייפת!!!
והתחלנו במלחמת כריותתתת
אני: טוב דיייי נכנעתתתת אופיררררר
ואני בקושי מדברת מרוב צחוקקקק
ואז אחרי כמה דקות טובות של מלחמת כריות אכזרית ביותר
חזרנו לנגן על גיטרה...
המשכנו לנגן את.: tears in heaven
של.. : clapton eric
דרך אגב מי שלא מכיר מומלץ ביותר להוריד!!!!!!
ואז נפתחה הדלת ו..........
חחח מקווה שתאהבו..
אני יודעת שיש עכשיו מלא סיפורים..
אבל היתחשק לי לכתוב.. =]]
אז תגיבו!!
אוהבת אותכם הכי בעולםםם נונים שליייייייי
מואההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתת
😍
ניראה סיפור יפהה
שימי המשך מאמי
מוואה ענקיתתת
המשך!
חחח חשבתי אני מדמיינת.. לא הבנתי מה האקורדים קשורים פה
תודה ענקיתת על התגובות נשמותיי אוהבת אותכם הכי בעולםםםם מואהההה
יאללה המשךך...=]]:
ואז נפתחה הדלת ו.......
אמא נכנסה לחדר..
ושמנו לב אליה רק אחרי כמה דקות...
היינו כל-כך שקועים בלנגן... חחחח..
אמא: אההממ אהממ...
אני: אהה אמא לא שמנו לב שאת פה
אמא: כן.. הבנתי..
יאללה ילדים.. מספיק השעה 10 בלילה..
שכנים מתחילים לעלות..
תמשיכו מחר ... הגיטרות לא ילכו לשום מקום.. וגם לא הטאבים..
חחחח צחקנו כולם..
אמא: אהה ודרך אגב נועם בראל היתקשרה אליך..
אבל לא רציתי להפריע לכם..
אני: טוב בסדר אני ילך להיתקשר אליה...
לילה טוב אופירוש לילה טוב אמא..=]]
נתתי לשניהם נשיקת לילה טוב ויצאתי מהחדר עבודה.. לכיוון החדר שלי..
052-1234567
אני: בראלוש מאמי! מה קורכה כפרה?
בראלוש: בת-אלושש אישתי הכל טוב מה איתך נשמה?
אני: הכל טוב מאמי..
בראלוש: תקשיבי מאמי מחר יוצאים למועדון.. לחגוג.. את סיום החופש הגדול.. =[[
אני: פחחח לחגוג מזה צריך לשבת על זה שבעה... חחח סתם טוב כפרה..
בראלוש: טוב יש אוטובוסים יוצאים ב-9 וחצי..
אני: טוב מאמי..יאללה נדבר כבר באיסיקיו אין לי ראש לטלפון.. בה ביי נשמתי.. =]]
בראלוש: בה ביי יפתייי
הלכתי למחשב...
נכנסתי לאיסיקיו..
אחרי שתי שניות קיבלתי איזה 50 הודעותתתת
אוף תפסיקו להציףף מעצבננים..
עניתי רק ל..בראלוש כמובן...
ל...
בראלוש כמובן..
ולעידנוש הידיד הכי טוב בעולםםםםם האח השני שליי
וצלילוש אחת החברות היותר טובות שליי
ולגל.. האקס שלי.. אנחנו ידידים די טובים..
ואז קיבלתי הודעת מערכתת..!!!
ישששש
פתחתי ת'הודעה...
בלה בלה בלה צורפת לרשימה בלה בלה בלה של *+*איזה נס אני הורס*+*
אישרתי אותו..,
הוא נכנס לרשימה שלי ושלחתי לו הודעה..:
אני: היי מה קורה? מי זה!?
הוא: היי זה.....
יאללה תגיבו נשמותיייייייייי
אוהבת אותכםם הכי בעולםםם נונים שלייייייייייייי
מואהההההההה ענקיתתתתתתתת
בובה זה יפה בטירוףףף שימי המשך
זה....?
מי?מי זה??
חח....סתם מאמי 😛
תמשיכי סיפור יפה 😁
סיפור ממש ממש יפהה...תמשיכגי חחח :]