אני מציקה אני יודעת 😛 ..יש לי הרבה שאלות...והינה אחת:
כשאתם כותבים פה שיר/סיפור או כל דבר..
אתם לא מפחדים שיגנבו את זה ויגידו שזה מקורי שלהם...או משהו כזה..
כי יש לי הרבה הרבה טקסטים ואני לא רוצה שמחר יקום איזה נאד ויגיד שזה שלו..! 😕
אני לא כותבת פה אז אני לא יכולה להגיד לך...
אבל לא נראה לי שיש פה כאלה שיעשו את זה..
יש את האנשים הרעים שיבואו וייקחו לך את הסיפור..
אבל יש גם ת'אנשים הטובים שיבואו ויבקשו רשות וכמובן שיזכירו שהסיפור הוא לא שלהם אלא של מישהו אחר..לא נראה לי שיש פה אנשים מהסוג הרע...😉
רוב האנשים לא מעתיקים את הסיפורים שמתפרסמים פה.
וחלק ממי שכן מבקש רשות.
אבל אפעם אי אפשר לדעת.
בכל זאת... אין לך מה לפחד.
לכי תדעי.. אולי מי שכתב פה בעצם העתיק מאיפשהו? 😊 😊
שיקחו...
מי ישמע כותבים פה שירים ברמות בינלאומית של סמדר שיר ולאה גולדברג וסיפורים של צ'כוב ביאליק ועגנון..... מה הם יעשו מזה? מיליונים בטח שלא..
מי יודע אולי איזה תסריטאי שמחפש השראה יכנס לכאן ויקרא איזזה סיפור ויכתוב עליו תסריט אחרכך יעשו עליו סרט והוא ירוויח מיליונים של דולרים 😊
בעעע לאיזה סרטים נכנסתםםם
ואם ואם ואם ...
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 09/03/2005) לכי תדעי.. אולי מי שכתב פה בעצם העתיק מאיפשהו? 😊 😊
חחחחחחחחח
צודקת! 😊
*~ענבל~*
QUOTE שיקחו...
מי ישמע כותבים פה שירים ברמות בינלאומית של סמדר שיר ולאה גולדברג וסיפורים של צ'כוב ביאליק ועגנון..... מה הם יעשו מזה? מיליונים בטח שלא..
אני חושבת שאתה טועה, לא משנה מי כתב את זה וגם לא משנה עם זה לא שיר ברמה בינלאומית-
מישהו כתב את זה, וזאת הרגשה ממש לא נעימה שאתה רואה הודעה עם השיר/סיפור שכתבת ואומרים שהוא כתב את זה. ועוד אחרי כל ההשקעה וכל זה... תחשוב על זה, כי אני חושבת שזה ממש לא נכון מה שכתבת.
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 09/03/2005) שיקחו...
מי ישמע כותבים פה שירים ברמות בינלאומית של סמדר שיר ולאה גולדברג וסיפורים של צ'כוב ביאליק ועגנון..... מה הם יעשו מזה? מיליונים בטח שלא..
תראו...אולי לא ברמה..
אבל הכל יכול להיותת
QUOTE (Kariniiii @ 10/03/2005) QUOTE שיקחו...
מי ישמע כותבים פה שירים ברמות בינלאומית של סמדר שיר ולאה גולדברג וסיפורים של צ'כוב ביאליק ועגנון..... מה הם יעשו מזה? מיליונים בטח שלא..
אני חושבת שאתה טועה, לא משנה מי כתב את זה וגם לא משנה עם זה לא שיר ברמה בינלאומית-
מישהו כתב את זה, וזאת הרגשה ממש לא נעימה שאתה רואה הודעה עם השיר/סיפור שכתבת ואומרים שהוא כתב את זה. ועוד אחרי כל ההשקעה וכל זה... תחשוב על זה, כי אני חושבת שזה ממש לא נכון מה שכתבת.
וואלה אז שיקחו.. הוא יפרסם את זה במקרה הכי גרוע באיזה פורום מסכן בהייד פארק ו9 אנשים יכתבו לו
וואו, אח שלי כתבת סיפור מהמם. הוא בעצמו בתוך עמקי ליבו יודע שהסיפור אינו שלו, ואת יודעת שהוא שלך.. אז ככה או ככה.. קחי את הקרדיט אלייך.. למרות שהוא לא מכוון אלייך..
ולזאת מעליי.. אל תדאגי.. אני יכול להבטיח לך שאף סיפור פה לא יהיה מועמד לפרסי נובל לספרות..
נסי אותי..