תראי,
יש לי פה הרבה סיפורים, שירים וכו'...
שכתבתי בעצמי,
ולא העתקתי משום מקום,
אני בטוחה שזה לא עד כידי כך שווה שיבואו ויגנבו לי את מה שאני כתבתי,
ועם כן אז זה ממש לא מעניין אותי...
העיקר אני יודעת שמי שבאמת עומד מאחורי כל מה שכתבתי וגנבו לי זאת אני,
כל השאר ממש לא מעניין אותי...
ולפחד בגלל זה?!,
מותק זה לא שווה את זה...





