אוףףףףףף הייתי צריכה לנסוע היום לאומן 17,
כן כן זה בירושלים ,
לאחת החברות שלי נדפק השכל,
אז החלטנו לנסוע היום כמה חברות וידידים לאומן 17,
בשתיי מוכניות,
אבל בסוף הכול התבטללללללל,
כי לא מרשים לי!!!!!!,
אני לא מרגישה טוב,
כואב לי הראש ואני מסוחררת,
יש לי חום ובלאגנים!!!,
עכשיו נדפקתי בבית 😢 ,
מי עוד נשאר היום בבית?!,
מי יוצא?!,
למי שיוצא לאן אתם יוצאים?!
לא נורא מאמי קורה... אל תתבאסי בובה
אולי כמה חברות שלי עוד מעט באות אלי...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תתבאסי בובה...
וגם אני נשארת בבית...חח
כך שאת לא לבד..
אוהבת*-*אולוש*-*
אני גם נשאר
האמת אני לא הרבה יוצא ממנו 😊
אוקי,
ו-ת' 😉,
משעמם לי,
ספרו משהו מעניין...
מי מתחפש פה בפורים?!,
ומי שמתחפש אז למה?
חח לא נראה לי שאני אתחפש למה אין לי שוב רעיון כ-ל-ו-ם!!
ואת? יש כבר רעיון?
אוהבת*-*אולוש*-*
וואלה לא בא לי להתחפש השנה,
לא נראה לי בכלל שאני אבוא ביום הזה לבית-ספר,
עם כן אז אני אלבש חצאית מיני ורודה,
גופיה לבנה עם הארנב של פלייבוי בצבע ורוד,
ומגף בצבעים לבן וורוד כמו נעל ספורט על עקבים שפיצים גבווהים,
משהו פצצה,
ואולי משנה משהו בשער,
לא משהו רציני 😉
מותק שלי!!
גם אני נשארת בבית היום!
😊
בכיף נישמתי 😉 ,
מה קורה?,
מתחפשת בפורים יפתי?,
עם כן למה?
אני לא יודע אם אני אשאר בבית בפורים הכל תלוי 😊
אבל בטוח שאני לא אתחפש
הלוואי שהיה לי רעיון אבל כבר אין משו מקורי...
לא נורא כבר הרבה זמן לא התחפשתי אז גם השנה אני לא אתחפש חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואלה מאמי נשמע יפה...
אני חושבת שאני לא אלך לבצפר ביום הזה חחח
אוהבת*-*אולוש*-*
QUOTE (נאפי @ 04/03/2005) הלוואי שהיה לי רעיון אבל כבר אין משו מקורי...
לא נורא כבר הרבה זמן לא התחפשתי אז גם השנה אני לא אתחפש חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקי חיים צ'ווים צ'לי 😉
QUOTE (שלך_תמיד @ 04/03/2005) וואלה מאמי נשמע יפה...
אני חושבת שאני לא אלך לבצפר ביום הזה חחח
אוהבת*-*אולוש*-*
כן אה?,
חחחח אוקי 😉