נשמה לא להתבאס מאמי... יהיו עוד הזדמנויות לצאתת... אגב ככה בינינו מי שמאמין באמונות תפלות אז מאי 2005 יוצא יום שישי ה-13 אז לא לתכנן.. חחחח .
אגב פורים אין לי מושג למה להתחפש... אוףףףף 😕
ילדונות_17
את שאלת אותי לגבי?
QUOTE בן כמה אתה מאמי?
אז אם כן אני בן 17
QUOTE (מלאכית_של_אהבה @ 04/03/2005) נשמה לא להתבאס מאמי... יהיו עוד הזדמנויות לצאתת... אגב ככה בינינו מי שמאמין באמונות תפלות אז מאי 2005 יוצא יום שישי ה-13 אז לא לתכנן.. חחחח .
אגב פורים אין לי מושג למה להתחפש... אוףףףף 😕
אני לא מאמינה באמנות תפלות מאמי,
ת' נישמתי,
בת כמה את מאמי?
QUOTE (son_of_rain @ 04/03/2005) ילדונות_17
את שאלת אותי לגבי?
QUOTE בן כמה אתה מאמי?
אז אם כן אני בן 17
כן אותך,
וואלה?,
בחצי שנה יותר קטן ממני 😉 ,
באיזה תאריך יש לך יום-הולדת?
האמת שלא משהו בובה... 😉
אבל לא נורא...
אני חושבת להתחפש לפוקהונטס....אבל אני לא יודעת איך..
למישהו יש רעייון?< 😊
ילדונות_17
ב-20 ביולי
buster
תתחפשי לאינדיאנית יהייה לך פקחונטס 😊
וואלה אני גרועה בתחפושות בובה שלי,
אז אין לי מושג 😉,
בת כמה את יפתי?,
אחותי הקטנה אולגה מתחפשת לארנבת,
אני מאפרת אותה,
היא שמה אוזניים כאלה של ארנבת ורוד עם לבן,
זנב כזה עגול כמו כפתור כזה,
ואני עושה לה עיגול כזה עגול על האף עם עיפרון עיניים ורוד,
והיא לובשת חצאית מיני לבנה וגופיה לבנה,
עם מגף לבן על עקבים שפיצים קצת גבווהים 😉 ,
זה רעיון מתוק כזה,
עם את רוצה,
וקל מאוד
QUOTE (son_of_rain @ 04/03/2005) ילדונות_17
ב-20 ביולי
סבבה מאמי