אתמול יצאתי אני וכמה חברות שלי ועוד כמה ידידים שלי ובינהם היה דורון,
ו...וואלה מה ראיתי?!,
הוא בא עם איזה מישהי...
הם כול הזמן התנשקו וכאלה,
ואחת החברות שלי אמרה לי שהוא הכיר אותה בבית-ספר שבו הוא לומד וגם היא...
והם כבר יומיים חברים 😢 ,
היא בת 15,
והוא פדופיל!!!!!,
הוא בן 18 וחצי ויוצא עם מישהי בת 15!!!!!,
אבל היא עושה לי כזה שהם לא בקטע רציני כי הוא לא מאוהב בה...
אבל היא כן מאוהבת בו,
ודיברתי גם עם החברה שלו,
חבל לי עלייה,
היא לא יודעת מה מצפה לה איתו...
😠
בנים זה עם חרא!!
אין אהבה טהורה => כי לכל הבנים אותה מטרה!!
אני מצטערת בשבילך מתוקה,אבל לא כל הבנים אותו דבר...
אני מקווה שתמצאי את האהבה הכי גדולה בעולם ותהיי מאושרת!!
ואם חבר שלך עושה לך דברים כאלה אז כנראה שהוא לא ראוי לך,כנראה שהוא באמת מהסוג שאנחנו מתות להוקיע!!
אל תתרגשי,ההרגשה המגעילה הזאת של לראות אותם מתנשקים תעבור...
אני לא מתרגשת אלה מרחמת עלייה,
כי הוא בעצמו גם אמר לי למה הוא מסתובב איתה...
ויוצא איתה,
כי היא בתולה,
והוא רוצה להיות הראשון שלה...
ואז לזרוק אותה!!!!,
רציתי לספר לה את זה,
שתשמור על עצמה...
אבל היא לא מקשיבה לי,
עוד אתמול הוא אמר לי את זה,
וניסיתי להגיד לה
בעיה שלה, את אמרת, היא תאכל את עצמה בסוף.
כל כלב ביג'יומו.
זה ביטוי באיטלקית אם אני לא טועה.
כל כלב יבוא יומו.
דונט ווארי.
אולי נהפוך את הביוטוי של בנים עם חרא
ונהפוך אותו לבנות עם מפגר
?!?!?!?
מצטער לא כל הבנים אותו דבר, ולא כל הבנות שרמוטות מגעילות במדינה הזאת נכון?
רומי:
צודקת אבל בכול זאת חבל לי עלייה...
QUOTE (MetalFreak @ 02/03/2005) אולי נהפוך את הביוטוי של בנים עם חרא
ונהפוך אותו לבנות עם מפגר
?!?!?!?
מצטער לא כל הבנים אותו דבר, ולא כל הבנות שרמוטות מגעילות במדינה הזאת נכון?
צודק,
אבל הבנים היחידים שנתקלתי בהם בזמן האחרון הם סתומים ומפגרים!!!,
חוץ מהאחים התאומים שלי והחתיכים כפרות על הפרצופים המתוקים שלהם 😁
אל תתערבי להם,היא תעשה את הטעויות שלה ותבין לבד,ויכול להיות שהיא מספיק בוגרת כדי להבין שאסור לה לשכב איתו כי היא קטנטונת...
לדעתי אל תדברי איתה,כי היא יכולה להבין שיש לך כוונות אחרות (כמו למשל להפריד ביניהם כי את עדיין אוהבת אותו).
עזבי,שיהנו להם בפינה שלהם.
איכסססססססססס סתם כלבבבבבב
מה הקשר להתערב?!,
ראבק ערס!!!!!!,
אני רק רוצה לנסות לפתוח לה ת'עיניים לפני שיקרה לה מה שקרה לי עם הטמבל הזה!!!!,
אבל היא לא מקשיבה לי,
קיצר שיעשה לה מה שהוא רוצה,
והיא תמימה,
רואים עלייה
הודיה...!!
זה לא בעיה שלך היא זאת שלא הקשיבה לך היא בסוף תפסיד מכל העניין הזה לא את
היא בסוף תבכה ויהיה לה כואב שהיא לא הקשיבה לך והוא השתמש בה..!!
אל תרגישי לא טוב אם זה כנראה הוא לא שווה את זה..!
אוהבת אורי
אויש אני מה זה מכירה ת'הרגשה הזאת של הרחמים על החברה של החבר הקודם שלך..כל פעם אני עושה את זה לחברה אחרת של החבר שלי לשעבר..חח
תותית_שובבה:
רחמים מאמי,
אולי בגלל אחותי הקטנה שאני כול הזמן דואגת לה והכול וגם לאחים התאומים שלי והמתוקים,
אז אני דואגת גם לסתומה הזאת!!!
******************************************************************
מור:
כן אה?!,
זה מזה מעצבן!!!