וווווואייייייייייייייייייייי דוגרי על החיים שלך אפשר לכתוב סרט!!!! 😊 😊 😊
נשמע מעניין לעבור לגור בצפון לא ככה??.....כל יום קורה משהו מעניין אחר.
ומה שמעניין לראות מי עומדת מאחורי כל הסיפורים הכי מעניינים ומרתקים והאמיתיים שיש בפורום הזה.
יש לך תמונה בובה??? 🙄
הודיה מאמי..!!
לפי מה שאני רואה יש לך לב זהב דואגת לכולם..!!
אני יודעת רחמים אבל אם היא יורקת לך בפרצוץ שאת רוצה רק לעזור לך אז למה רחמים למה שתתצבני אה??
לא שווה את זה שתהיה עצובה ותהיה בדיכי...!!אוהבת אורי
רעותיקס:
בובה שלי וואלה יש לי תמונה,
והעלתי כבר,
בפורום פנאי,
העלת פלאשים סירטונים...
ואיך את נראת נישמתי?,
אין מה לעשות יפתי אני חייה בסרט,
כול יום קורה משהו חדש,
חופשי נישמתי....
נצרת-עילית זה חור אחד גדול!!!
אורי:
ת' יפתי,
אבל זה דווקא דופק אותי כול הזמן 😢 ,
צודקת!!!,
מהיום אני לא מתערבת יותר ביחסים שלהם,
כשהוא יעשה לה את מה שאני מזהירה אותה שהוא עומד לעשות,
היא תלמד לקח!!!,
ותבין שצדקתי,
רק חבל שזה יהיה יותר מידי מאוחר...
אז תעלי שוב בובההה............
אממממממממממ אני בת 17.5 כמו שכבר ציינתי, לומדת בכיתה י"ב. 1.60 (כן כן מהנמוכות)..
עיניים ירוקות/כחולות. שיער שטני שכבר דיי ארוך. שיער חלק בעיקרון נוטה לגלי אבל אני מחליקה אותו פשוט
אז רוב הזמן חלק כזה.. (חחחח מהנסחפות). רזה כזה (שיהיה). נוווו סתםםםם כזאת 🙄 🙄 ... אם היה לך מסנג'ר/איי סי קיו הייתי שולחת תמווונוותתת..
בנתיים, תעלי שלךךך.. לאאאאאאאאבב יוווווווו
לפי דעתי את צריכה להזהיר אותה אולי בהתחלה היא עלולה להבין את זה לא נכון אבל
בסוף היא הרי תגיע למצב הזה ותזכור שאת את שלך עשית
שום חבל!
ךגיטימי שהיא לא תאמין לך.
את הרי החברה לשעבר.
מי מאמין לחברות לשעבר?
no one.
את יוצאת דופן.. את רוצה לעזור, היא לא רוצה להאמין, שלא תאמין!!
רעותיקס:
זה לא נמחק לי או משהו,
פשוט העלתי שם כי אני לא יודעת להדביק כתובות,
ושם לא צריך,
תכנסי לפורום פנאי,
להעלת פלאשים וסירטונים,
אני בטוחה שאת כבר תביני למה הכוונה,
ואז תראי 2 עמודים של נושאים ובעמוד הראשון שמתי תמונה שלי,
את כבר תביני למה הכוונה כי זה בולט כזה,
ואת נשמעת יפיופה נישמתי,
לאב יו מוווואההההההה
such a BABE:
אני את שלי עשיתי זה שהיא לא האמינה לי זאת בעייה שלה!!!!,
וניסיתי כבר להזהיר אותה והיא לא מקשיבה לי
רומי:
מה אני אעשה שכואב לי הלב כשאני רואה אנשים סובלים?!,
אני לא יכולה,
אני מעדיפה בעצמי לסבול מאשר לראות אנשים אחרים סובלים!!!!,
גם אנשים שאני בכלל לא מכירה
ראיתי את התמונה, יפיפה שכמותך ובמילה אחת כ--ו--ס--י--ת.. ועכשיו אני מבינה למה את מלאה בסיפורים. ותודה בובה מבטיחה לעלות מתישהו בקרוב תמונוותתתתתתתתתתת..
אוווווווווהההההההההההההההבתתת המוווניייייייםםםםםםםם 😍 😍 😍
ת' חיים מושלמים שלי,
אין בעד מה יפתי,
מווווואההההההה,
גם אני אוהבת אותך המוניםםםםםםם,
מחכה בקוצר רוח 😉