אני והידיד הכי טוב שלי מפילים אותם היום בפח!!!!!,
קבעתי עם דורון אתמול ב-ט"ל שהיום בלילה אנחנו נפגשים,
ב- 23:00 בדיוק!!!,
וגם טום יבוא,
ועוד בבית שלי,
הבית שלי יהיה היום ריק,
הם חושבים שהם באים בשביל **** הבנתם כבר לבד נכון?!,
אבל הם טועים!!!!,
הידיד הכי טוב שלי והם ילכו מכות!!!!,
בשביל שהסתומים האלה לא יתעסקו איתי יותר,
ואני הולכת ללבוש ת'בגדים הכי קצרים שיש לי ובהגזמות!!!!,
בשביל שלשתייהם יצאו העיניים מהמקום,
אל הבעייה שהידיד הכי טוב שלי מוכן לרצוח בשבילי,
לגביי טום אני לא דואגת...
אבל לגביי דורון כן,
מרוב מחשבות על זה קלטתי שאני עדיין מאוהבת בו,
ולא מוכנה שיקרה לו משהו!!!!!,
למרות כול מה שהוא עשה לי,
איך אני אעצור את זה עכשיו?!,
הכול כבר מתוכנן,
ואני לא אצליח לבטל כלום כבר...
תעזרו לי ב' ממכם/ן זה חשוב!!! 😢
בטח שאת תצליחי זאת לא הדרך
ידיד לך בסוף יכנס לכלא
מכות ורצח זה לא פיתרון לכולם!
מהר תתקשרי לידיד לך תגידי לו שאת לא מעוניינת שזה יקרה
ותתקשרי לודון וטום ותגידי להם שאת לא יכולה בסוף!
אין דבר שעומד בפני הרצון!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
*לידיד שלך
*ותתקשרי לדורון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי ניסיתי כבר,
התקשרתי לידיד הכי טוב שלי וזה עושה לי שהוא לא ייתן שיצחקו עלי ויתערבו עלי,
מה לא עשיתי ושום דבר לא עזר!!!,
ודורון כמו תינוק!!!!!!,
הוא עושה לי "מה קרה?!..
נבהלת?!.."
וזה עוד יותר עיצבן אותי!!!!!!!!!!,
ובכול זאת הוא לא שינה את דעתו וגם האהבל הזה בא עלי בסוף,
וטום בכלל לא עונה,
מה לעזאזל אני עושה?!?!?!,
את יודעת בנים בלי הפסקה הולכים מכות,
הם לא קולטים שזאת לא הדרך!!!!!,
ואני מרוב העצבים שלי הסכמתי לזהההההה
טוב יפה שלי זה תלוי בך
אני בטוחה שאם את תרצי באמת
אז דורון וטום לא יבואו את לא חייבת להם כלום
וזה הבית שלך!
ולגבי הידיד שלך שהוא יבוא
אבל שטום ודורון לא!
אחרת סתם יהיה פיצוץ
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה את עושה טעויות כאלה? למה מההתחלה רצית בכלל להתנקם בהם בצורה כזאת?
מכות לא יפתרו כלום! ואת רק מסבכת את הידידים שלך!
QUOTE (LoV3R-BoY @ 26/02/2005) למה את עושה טעויות כאלה? למה מההתחלה רצית בכלל להתנקם בהם בצורה כזאת?
מכות לא יפתרו כלום! ואת רק מסבכת את הידידים שלך!
אני יודעת,
אבל קרו כמה וכמה דברים שבגללם החלטתי ללכת על זה!!!,
וזה יותר מידי דברים,
אוקי טוב נכנסתי לזה ועכשיו מה שאני מבקשת פה שיעזרו לי איך לצאת מזה,
לא בשביל שיטיחו לי את זה בפנים כול הזמן,
כי כבר הבנתי שטעיתי פה ובענק,
ולא הייתי צריכה להתחיל עם זה בכלל
מאמי לא משנה מה היה או מה קרה
מכות לא היה ולא יהיה פיתרון
זה רק יהיה אסון וסיבה יותר גדולה
לבלאגן וסיכון של ידידים שלך ושלך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/02/2005) טוב יפה שלי זה תלוי בך
אני בטוחה שאם את תרצי באמת
אז דורון וטום לא יבואו את לא חייבת להם כלום
וזה הבית שלך!
ולגבי הידיד שלך שהוא יבוא
אבל שטום ודורון לא!
אחרת סתם יהיה פיצוץ
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לגביי דורון,
אני הולכת לדבר עם אמא שלו,
אבל אני אמציא לה משהו אחר שתצעק עלי מאשר אליו,
והיא כבר תשכנע אותו לא לבוא עלי,
לפחות לא היום,
היא תמיד מצליחה לשכנע אותו,
ולגביי טום אני אדבר עם הידיד הכי טוב שלי ואנסה עוד פעם לשכנע אותו שלא יריב איתו,
כי טום לא קשור לזה,
אני כבר אנסה לעשות משהו,
פתחתי על זה פה נושא והתבלבלתי עוד יותר 😢
סבבה נשמה שלי
תדברי איתם והכל יהיה בסדר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז כך אני מדברת עכשיו עם אמא של דורון,
והיא צורחת עלי ב-ט"ל,
אבל הבטיחה שלא דורון ולא טום לא יופיעו אצלי היום בבית!!!!
הכול נהרס,
אני ודורון לא מדברים וכנ"ל לא עם טום,
ת'אמת עכשיו יותר שקט,
למרות שאני מתגעגעת לדורון ורוצה אותו,
אמא שלו גם כן בעצבים עלי 😢
מאמי שלי אני יודעת שעכשיו לא צריכים להגיד לך למה עשית ככה ולמה עשית ככה כי כבר עשית ואי אפשר לתקן את זה אז מה שנשאר לי להגיד לך הוא שבפעם הבאה תחשבי לפני שאת עושה משהו חבל שהכל יהרס כמו שקרה עכשיו שאבדת שני ידידים שלך וזה היה יכול להיגמר פי אלף יותר חמור ממה שזה נגמר..!!!
אל תהיה עצובה תחשבי ככה שלפחות למדת שבפעם הבאה צריך לחשוב..!!
מקווה שעזרתי לך אוהבת אורי..!!! 😁
א. ברוכה הבאה נישמתי,
אני רואה שאת חדשה פה אז נעים מאוד שמי הודיה 😊
ב. כן אני יודעת שפישלתי ובענק,
כי עשיתי משהו בלי לחשוב,
אבל להם אי אפשר לקרוא ידידים כי הם עשו כמה וכמה דברים שדי פגעו בי,
ובצורה לא נורמלית,
פעם הבאה אני אחשוב המון פעמים לפני שאני אעשה משהו כי אני מאוד מתגעגעת לאחד מהם,
והוא חשוב לי על אמת 😉