הודיה!!
לדורון הבןןן זונה הזה לא מגיע שתאהבי אותו!!
ובמיוחד שלא תרחמי עליו!!
הוא ריחם עליך שהוא התערב עליך?!
הוא ריחם עליך שהוא כמעט אנס אותך?!
הוא ריחם עליך שהוא צחק עם טום עליך!?
הוא ריחם?!?!?!
ל-----------אא
אז לא מגיע לו שתרחמי עליו!!
אחרי כל מה שהוא עשה לך!!!
בן זונה!!!!!!!!
בתאלושששש
מזה כמעט אנס אותך?????
מותק אני מסכימה עם התגובה שמעליי!! לא מגיע לו! תוציאי את הזבל הזה מהחיים שלך!
ותקשיבי לאוריקוש-היא צודקת- מזל שזה נגמר ככה ולא אחרת...זה יכול היה להיגמר בהרבה יותר גרוע!
מואהה ג'ויה
הודיה....מאמי שלי תודה על "הברוכה הבאה "חחחח
אוהבת אותך ומקווה שעזרתי לך מוואה ..!!
אורי..!!
ועוד משהו אם הידיד הזה כל כך חשוב לך דברי איתו תנסי להבין מה היה שם גם אם זה קשה חבל שתאבדי משהו שאת אוהבת וחשוב לך..!!
אורי 😊
בתאלו'ש:
בובה שלי זאת לא אהבה וגם לא רחמים!!!,
זה געגועים,
ותאמיני לי שאני שונאת ת'צמי על זה שאני מתגעגעת לזבל הזה!!!!!!!!!!,
ואוכלת ת'צמי כול הזמן מבפנים
*********************************************************
ג'ויה:
כן 😢 ,
את צודקת אבל בכול זאת אני מתגעגעת עליו
***************************************
אורי:
יפתי אין בעד מה נישמתי,
גם אני אוהבת אותך מוווווואהההההההה,
מאוד עזרת לי,
ת' חיים שלי