נשגע אותו זה לא מילה אוחד מילה..!!!חחחחחחחחחח..מגיע לקממיקה הזה.!!!
הוא בטוח בא נכון???.
אני שמחה בשבילך חיחיחיח 😁 😍
איזה בטוח בא?!?!?! איתו איפשר לדעת =(
חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותייייי קקמייקה מותק!! חחחחחחח חולה עלייך! תגידי בבליוגרפיה חחחחח! וואלה הצלחת להעלות לי חיוך על הפנים! איך את כל הזמן עושה את זה תגידי לי?! מואהההההה
אוהבת- ג'ויה
איך אני עושה את זה???חחח עושה אבל לא תמיד חחחחח.!!!
אני שמחה שהצלחתי להעלות לך חיוך זאת אני סתם צריך להיות צנויים חחחחח
אוהבת אותך קיקמקה סתם זה רק לאוניד או שאיך שאת קוראת לו לאון חחחחח
בעעעעעעעעעעע 😛 😊 😊
חחחחחחחח הוא שינה את השם לאילן =) יותר טוב!
צנועים?! רק אתתתת חחחחח =) פוטוגנית שילי חחחח יאללה לפרגן!
לא יפה להגיד בעע על אנשים! מואההההה
ו=ת=מ=י=ד ת את מצליחה! מה לא?!
מואהההה ג'ויה
חחחחח פוטוגנית גם לך לא חסר חחחחחחח
ובקשר לבעעע את צודקת אבל הוא מעצבן אותי חחח בעעעע סתם..!!!!
תראי למה גלשנו לדבר מ... (האהוב) ועד למעצבן(לאוניד או אילן חח לא משנה חחחח)
אוהבת אוריקי
כה... חחח לא נורא בכל מקרה אפחד לא מגיב
חחח סתם...עוד פעם?!
מואהההההההה
סתכלי.. לדעתי אין לך מה לחפש אצל אחד בן 19 ואין לו מה לחפש עם ילדה בת 14..
ולדעתי מורן לא צדקה כשאמרה שהוא לא מחפש סקס.. כי כל מתבגר מחפש סקס..
ובמיוחד עכשיו בגיל שלו..
לדעתי.. הוא לא רציני לגבייך, להתנהג ככה זה לא דבר רציני..
אם את רוצה לדעת את האמת אז תדברי איתו ותשאלי אותו...
תדברו ותגיעו לקטע הזה, תדברי איתו דוגרי.. תשאלי מה הוא רוצה ממך..
עצה יותר טובה מזה אין לי..
מזה אין לך מה לחפש אצל בחור בן 19? אני לא מחפשת אצלו כלום... לא אני ראיתי אותו ואמרתי - יופי, אותו אני רוצה לאהוב...זה לא שאני מחליטה את מי לאהוב..
ותודה על העצה...אבל אם יקרה בנינו משו רציני אני יקח אותו לשיחה הזאת כי בינתיים אין בנינו כלום מעבר לידידות
מואה ג'ויה