פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לא יכולה יותר

✍️ פיצית_מטורפת 📅 26/02/2005 01:40 👁️ 513 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני יגש ישר לעניין בלי יותר מידי הקדמות
אני אוהבת בחור שלא מזמן הייתה לו יומולדת 19...עכשיו אני כולה בת 14. אתם בטח שואלים את עצמכם מה לי ולו...? אז ככה- הכרנו באילת ואנחנו גרים 5 דקות נסיעה אחד מהשני. בסביבות החצי שנה אחרי שחזרנו מאילת לא דיברנו עד שיום אחד חברה שלי מתקשרת אליו והוא שואל עליי ומאז אנחנו בקשר...בינתיים יצא לנו להיפגד רק פעמיים ולא קרה כלום ((תתפלאו)) אני כבר מיואשת! הוא שולח רמזים, הוא מחמיא, אבל מצד שני הוא מתקשר מתי שבא לו, הוא יכול לא לדבר איתי שבוע ואז פתאום להחליט לשלוח לי הודעה. עכשיו מה אני כבר יגיד לו?! למה אתה לא שולח הודעות? הרי הוא לא חייב לי כלום...אבל מה? אם נגיד אני לא עונה לו הוא שואל למה אני לא עונה לו. או שאם שבוע אנחנו לא מדברים הוא שואל לאן נעלמתי... וזה מעצבן כי הוא כ"כ לא ברור...אני כ"כ מפחדת שהוא מחשק בי! כי בדוגרי אני לא מבינה מה יש לבחור בן 19 לעשות עם ילדה בת 14 הרי הוא מודע להבדלי הגילאים האלה וכמה שזה מפריע. אז בסדר, הוא אמר שאני בוגרת ושהוא לא מרגיש שהוא מדבר עם אחת בת 14 אלא עם מישהי בגילו אבל איך אני יכולה להיות בטוחה שהוא לא משחק בי? מה אני אמורה להבין מהרמזים האלה שלו? מה אני אמורה להבין מיזה שהוא נעלם ואז פתאום רוצה לדעת לאן אני נעלמתי? איך אני יכולה לדעת שכל מה שהוא אומר זה לא שקר אחד גדול בשביל לעבוד עליי? אוף אני לא מבינה אותו!
הנה דוגמא להמ שקורה:
אתמול הוא שלח לי הודעה אחרי שלא דיברנו מיום שני ((וביום שני אני הייתי זאת שהתקשרה)) אז שאלתי אותו סתם כבדרך אגב אם יש לו תכניות להיום והוא אמר שבינתיים לא ושל אם יש לי הצעות עניתי לו שהצעות תמיד יש לי השאלה אם הוא מעוניין והוא אמר שאם זה בא ממני הוא תמיד מעוניין אני עניתי "וואלה? סבבה אז אם אין לך תכניות אתה כבר יודע שאתה תמיד מוזמן" וזהו...הוא אמר שנדבר! איזה נדבר?! אני כל היום מחכה להודעה \שיחה כמו מפגרת עם הטלפון ביד...ו? כלום!! לא מתקשר ולא כלום....מה אני אמורה להבין מהרמזים האלה?!
מצטערת על המגילה אני פשוט לא יודעת מה לעשות
מואההה ג'ויה
זה בסדר נשמה שפכי תלב אנחנו נעזור

לדעתי הוא רוצה להיות יאנו ידיד שלך ואז אולי חברים אבל זה לא אומר שרק הוא צריך להיתקשר אלייך הוא צודק לאן נהלמת מה את לא יכולה שניה להיתקשר לשאול ממצב אצלו?? והיפרש הגילאים לא אומר כלום אם זאת אהבת אמת אז אפילו הגיל לא ישפיע ואם את רוצה לדעת אם הוא רציני אוהב אותך תבתכלי לו בעיניים תראי איך הוא מתנהג אם הוא עולו אדום לידך אז זה מאהבה ואם לא אז לא יודעת נראה לי שזה סתם או שהוא רק רוצה להיות ידיד שלך

מקווה שעזרתי נשמתי חולה עליך מואההה 😊
מאמי לפי הדברים שהוא אומר זה יכול להיות שאת מאוד חשובה לו כידידה
אבל זה גם ניראה כאילו הוא מעוניין בך!
אני לא יכולה להגיד לך מה הוא מרגיש בובה אבל את צריכה לדבר איתו על זה לדעתי
הגיל לא קובע את האהבה זה פרט שולי אל תתבאסי בגלל הגיל
או אל תחשבי שלא ילך בגלל הגיל!
כל עוד הוא לא מעוניין רק ב--- אז זה בסדר
אבל את צריכה לדבר איתו
ולגבי זה שלפעמים הוא לא מתקשר זה גם אמור לבוא ממך
ואם זה בא הרבה ממך וקצת ממנו תגידי לו את זה
גם כידידים אתם אמורים להגיד הכל אחד לשני לדעתי...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
jela- אבל תראי מותק זה לא שאני לא מתקשרת בכלל! הקטע הוא שאני זאת בדרך כלל מתקשרת...אז לפעמים אני עושה הפסקות בשביל לא לנדנד לו יותר מידי...נגיד אני יום אחרי יום שולחת לו הודעה או מתקשרת אני עוזבת אותו קצת עד שהוא ישלח הודעה אז אותו דבר אפשר להגיד לגביו...הוא לא יכול להרים שנייה את הטלפון ולצלצל?! אז ממי תודה רבה על העצה אני ינסה את זה מואהה!!!! אגב...מה השם שלך?

מורני
אז זהו שאני לא יודעה אם כל מה שהוא מעוניין בו זה סקס....אני הרי כתבתי שזאת הבעיה שלי - שהוא כ"כ לא ברור ושאני לא מבינה מה הכוונות שלו. ובקשר לזה שאנחנו צריכים להגיד הכל אחד לשני אז שוב, כבר אמרתי- הוא לא חייב לי כלום...אני לא יכולה לבוא אליו בטענות של - למה אתה לא שולח הודעוה או למה רק אני?? אבל תודה על התגובה מותק!! מואההה

תראו מה היה אתמול בסוף- ב3 בלילה ((!!!!!)) הוא נזכר לשלוח הודעה! הייתי אחרי טיול בבצפר וקמתי מוקדם אז הייתי שפוכה וכבר ישנתי....אבל מה לעזאזל אני אמורה להבין מיזה? שהוא רוצה להיפגש ב3 בבוקר? לא נראה לי....שהוא מתקשר אחרי בילוי והוא שולח הודעה כי משעמם לו? נראה לי =(

אוהבת- ג'ויה
25 צפיות ו2 תגובות....זה לא עולה לכם כסף...אני באמת צריכה עזרה פה
ג'ויה
מאמי חשבתי על זה כל היום והגעתי למסקנה
שאם הוא בחור בן 19 והוא בקשר איתך אז הוא לא מחפש סקס
כי הרי אני בטוחה שהוא מבין ויודע שהוא כמעט 99% לא יקבל את זה
וסתם הוא לא יבזבז זמן על מישהי שלא אכפת לו ממנה
ככה שלדעתי הוא כן מעוניין איתך בקשר
ולא משנה באיזה שעה הוא שלח את ההודעה
העיקר שהוא שלח...!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח מאמי השם שלי ג'לה יאנו ששם זה היה באנגלית
ומה יאנו את כותבת לו והוא עוד אומר שאת לא מתקשרת אליו ואלן נהלמת יאאאאא איזה ילד מכוער נראה לי שהוא סתם רוצה לשחק איתך אבל זאת דעתי מקווה שעזרתי מואהההההה חפלות הפעם
תראי בובה שלי הוא לא היחיד שצריך לעשות דברים בקשר הזה שלכם...
גם את צריכה לעשות משהו...
עם את לא עושה אז למה שהוא יעשה?!...
עם הוא עושה והוא בן 19!!!,
אז את חשובה לו,
ואכפת לו ממך,
והוא לא מרגיש שהוא סתם מבזבז ת'זמן שלו עלייך,
אבל דוגרי זה ימאס לו מתישהו,
כי הוא לא ילד קטן,
אז תתחילי גם את לעשות משהו בקשר הזה עם את לא רוצה לאבד אותו!!!
ילדונת היית צריכה לקרוא את התגובות שלי לפני שפירסמת את התגובה שלך!
בלבלתן אותי עכשיו... =\ אחת אומרת ככה ואחת ככה...עוד דעות? אולי יש פה איזה אחד בגיל שלו שיכול לתת דעה? משו?
בכל מקרה תוגה על התגובות זה חשוב לי!!! מואהההההה
אוהבת- ג'ויה
ממ מממ
אפשר רק לנחש מה הוא חושב....רק הוא יודע מה נסגר איתו.
לדעתי אל תנסי להבין...תקשרי אליו דברי איתו תציעי פגישה ..את כבר תביני לבד אם הוא רוצה או לא.
כל עוד אין נשיקה הוא לא משחק בך...יהיה סבבבההה ילדדונת😊
פיצית_מטורפת מצטערת
איזה חמודות תודה על התגובות ועל העצות מואההההההההה!!!
ילדונת זה פסדר..חפיףףף =)
מואהה ג'ויה
תראי...!!!
מה שצריך להיות כתוב בשמיים חכי בסבלנות אני יודעת זה קשה לא קל במיוחד אחד שאת אוהבת מאוד וכבר מחכה לו הרבה זמן אבל אין ברירה בסופו של דבר זה יקרה חייב לקרות..!!
אם הוא כן רוצה אותך אז זה יקרה אתם תהיו חברים למרות הגיל למרות הכול..!!
ואם לא אז זה לא יהיה לא נורא כיאלו זה נורא אבל לא נורא חיחי יבוא אחרים נכון זה לא קל להגיד יבאו אחרים אבל צריך שיהיה איזה שהו אור במנהרה גם אם זה קשה וזה קשה..!!
לפי הרגשתי ולפי זה שאני מכירה אותך.....אחותי הגדולה...לא בעצם הקטנה....אוהבת אותך מאוד מאוד..
אורי מאווה אהבת חיי
יפה שליי
תודה רבה על התגובה! אבל כמו שאמרת- קל להגיד. במיוחד לאנשים שרואים את זה מהצד. ולהגיד שמה שכתוב בשמיים יקרה זה גם לא חוכמה...נכון, ככה זה...אבל מה בינתיים? איך אני אמורה להרגיש בינתיים עד שיקרה משהו? איך אני אמורה לנהוג איתו?
מתה עליייך חיים שלי אין לך מושג כמה!! תודה רבה על הכל! תמיד את פה שצריך אותך
אוהבת- ג'ויה
היום בע"ה הוא יבוא.......ואת תבואי איתי! הוא יבוא עם אילן נראה לי...שגעי אותו קצת
נראה לו מזה =)
חחחחח מואההה אוהבתותך
ג'ויה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך