מי אוהבת אותך מי?! ככה אני אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אחותינו הקטנה,
אבל לשגע אותי היא אוהבת,
חחחחח סתם כפרה עלייך את,
גם אני אוהבת אותך חיים צ'ווים צ'לי
חחח 😉 חולה עלייך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה זבל דורוןןןןןן.
אמאאאא...
הוא כזה מניאקק..
אחרי כל מה שהיה בניכם?!!
איזה בןןן זונהההההההההה
וגם הטום הזה.
שיואוו אין בא לי לתת להם סטירההההההה
בני זונותתת
מאמי אנחנו איתךך..לא כל הבנים כאלה!!
בתאלושששש
נאפי גם אני עלייך בובה שלי 😉
בתאלו'ש מכירה ת'בנים האלו שהדבר היחיד שהם יודעים זה לפגוע בנו הבנות?!,
אז שתיי האהבלים האלה מהסוג הזה!!!!,
ואני כמו סתומה נפלתי דווקא עלייהם
בעעע איזה מניאקיםםםםם
תהיי חזקה בובה
וזה לא קשור ליופי.. את יפה רק יש בנים זאוהבים לשחק ברגשות של אחרים...
אוהבת*-*אולוש*-*
לצערי אני מכירה יותר מידי בנים כאלההה..
והדורון הזה...בעעעעעעעעעעעעעעעע אני הולכת להביא פח להקיאא...חכי שנייהה..ה....
כבר חוזרת!!!!!!!!!!!!!!!
חזרתי............
אייי..הוצאתי הכלל..למרות שכשאני חושבת וכותבת על החרא הזה..בא לי עוד פעם!!
יאקקקקקקקק.........................
טוב אז בקיצורר..הדורון הזה...אם אני יבוא לעיר שלכם..הוא לא יחייה יותרר..בן זנונים!!
מניאקקקקקק..
הוא עוד עושה לך את זה אחרי כל כך הרבה פגיעות מצדו?!
איך הוא לא מתביישש..
בחיי..לאנשים אאאאאאאאא---י--------ן לבבבב..
אוף...מזל שאני לא מאוהבתתתת ולא דלוקה ממש על אף אחדד.....
בנים...רק לגרום לסבל יודעים!!
אוף..=[[
וכמו שנאפי כתבה........לא הולך בכמה אהבות..בסוף תמיד תמצאי תנסיך...ואם גם הוא הולך..אז יש תמלך!!
אל תשברי בובהה..........
הם רוצים שתשברי!!
בני זונותתת..יאק..
פה איתך תמידד..=]]
ועוד משהו..אל תסתובביי עם החראות של דורון.......הם עוד ינסו לפגוע בך שובב...2 פגעו.......לא ישבו בשקט עד שיקרה עוד פעם!!!
חחח איזה מגילהה...=]]
בתאלוששששששש
אולה ת' בובה שלי ולצערי את צודקת 😉
בתאלו'ש חחחחחחחח בכיף נישמתי,
אין לי בעייה לקרוא מגילות,
וזה היה שווה את זה,
ת' על התגובה נישמתי,
ת'אמת יש לי הרבה חברות שהן ידידות שלו,
וידידים שהם החברים שלו,
אז זה קצת קשה,
ואנחנו תמיד בייחד,
דורון גם יוצא איתנו,
אבל אל דאגה למדתי ת'לקח שלי,
אני לא אטעה לגביו יותר אף פעם!!!,
וגם לגביי אף אחד/ת אחר/ת,
אני אדע לשמור על עצמי,
עם הזמן אני אתחזק,
ולא אתן יותר לאף אחד/ת לשבור אותי,
חולה עלייך מוווווואהההההה,
והוא אפילו לא שווה ת'קיא שלך
הוא לא שווה שאני אכוון לך לייזר...מכוער..
בע...
זבלל..
יאק..
מטומטם....
(חחחיחיחי..מוציאה תשנאה ותגועל שלי......)
ואני שמחה שלמדת מהטעות שלך..=]]
ואל תתני לאף אחד לשבור אותך..........
תראי להם שהם לא יצליחו!!
במיוחד הדורון הזה..והטום הזה..
שיתפוצצוו..
מגעלייייייים..
בתאלושששששש..=]]!!