היום בבוקר החלטתי לקחת את כול הדברים שדורון נתן לי בזמן שהיינו בייחד ולהחזיר לו אותם,
למה דווקא היום?!,
בגלל שלא יכולתי להתנתק מהדברים האלו...
הם הדברים היחידים שהזכירו לי אותו,
למרות שכמעת כול הזמן אנחנו מסתובבים בייחד בגלל כול הידידים והידידות המשוטפים שלנו,
אוקי,
לקחתי הכול והלכתי עליו,
דפקתי בדלת של הבית שלו,
ומה שמעתי?!,
ת'קול של טום,
צוחק עם דורוןןןןןן,
ועלייייייייי,
הוא עושה לו כזה "עם לך לא הלך מי יודע מה עם הודיה,
אז לי ילך"
אוקי חשבתי שהם מתכוונים להודיה אחרת,
ואז דורון פתח לי ת'דלת,
הוא נשאר עם פה פעור ושאל אותי מה אני עושה שם אמרתי לו שאני מחזירה לו את כול מה שקישר בינינו,
כאילו את כול הדברים שהוא נתן לי בזמן שהיינו בייחד,
ואז טום ראה אותי ושאל אותי עם שמעתי משהו...
אמרתי שלא ולא הבנתי למה הם מתכוונים,
ואז הטמבל הזה דורון עושה לו,
"אחי אל תדאג זה בסדר...,
נחייה ונראה,
הנה היא מולך...
תלך על זה"
רצתי משם,
עם דמעות בעינייםםםםםם,
ועוד נוסף לזה חברה שלי ראתה את טום מתנשק עם מישהי אחרת ונוסף לזה צוחק עלי,
וגם שמעה שהוא התערב עלי עם דורוןןןןןןןן,
נמאס לי מהבנים האלהההההההה,
מה הבעייה שלהם?!?!?!?!?!?!,
😢 שמתי פה ת'תמונה שלי,
מה אני עד כידי כך מכוערת שלא הולך לי באהבה?!?!?!?!
בובה זה לא קשור ליופי או לאופי..!!!
יש בנים שפשוט אוהבים לשחק בבנות..!!!!!!
וצריך לבדוק טוב טוב לפני שמסתבכים בקשר עם אחד כזה..
שילכו לעזאזללללללל,
נמאס לי מהםםםםםם,
הבעייה שהסתבכתי עם שתיים כאלהההההה
נשבעת לך קראתי את זה וזה כמו טלנובלה זה כל כך מוזר
מאמי את חייבת להיות חזקה
ואת צריכה להבין שהיופי לא עושה את האהבה
הוא לא גורם לה להיות טובה או לא טובה
האופי הוא זה שקובע
ואם לא הלך לך 2 אהבות ילך באהבה ה-3 ואם לא בה
אז בזאת שתבוא אחריה
תהיי חזקה הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואולי גם תסתבכי עם עוד כאלה..יש פול בנים שאוהבים את המשחק הזה..
זההדבר הכי מגעיל שיכול להיות..אבל להם לא אכפת...
את צריכה להיות חזקה ולא לוותר..!!!!!
תנקמי איכשהו...תראי להם מי את..שלא יחשבו שהם יכולים
לרמוס ככה
😊 חיים שלי...הם חראות !!
וזה בכלל לא קשור אליך!!
את מדהימה ומהממת!!..הם עוד לא קלטו את זה....!!
אבל אל תדאגי....כשהם יביננו מה את שווה...הם יתחילו לצחוק על עצמם שהם היו כאלה סתומים!!
נאפי אולי זה נשמע כמו טלנובלה אבל אלה חיי האהבה שלי,
אהבה עלקקקקקק,
סבתוכה שלמההההה,
שונאת אותםםםםםם,
הבעייה שלי שאני לא בנאדם נקמן,
קיצר נמאס לי!!!!!!!,
יותר עדיף להתנזר ולהפוך לנזירה מאשר להמשיך עם חיי אהבה כאלההההההה,
ו-ת' על התגובות
אל תדברי שטויות יפה שלי
הכל יהיה בסדר את תתאהבי
במישהו אחר זה לא סוף העולם
גם אם כואב לך וקשה לך
לפחות למדת מזה דברים על החיים
תרימי את הראש בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אייייייייייי לא הגעת למצב של הוויתור..אני לא מרשה לך..!!!
תמשיכי..יש גם אנשים טובים בעולם..
ואם תראי להם שאת ממשיכה ויוצאת עם בנים...זאת הנקמה הכי גדולה..!!!
תאמיני לי...ככה הם ייראו שהם לא עשו לך כלום..שהם לא הצליחו להרוס..
נאפי:
יודעת מה למדתי מהחיים האלה?!,
שלאנשים אשר עוזרים לאחרים,
ולא פוגעים באף אחד/ת!!!!!,
וגם לא נקמנים לא הולך בחיים האלהההההההה,
וזה פשוט עולה לי על העצבים!!!!!,
ת' על התגובה בובה שלי שרופה עלייך מווווואההההההה
1a2d3i
עוד בנים?!,
שגם מכירים ת'טמבל הזה?!?!,
הוא מכיר את כול העולם והאחים שלווווווו,
אני יודעת שיש אנשים טובים בעולם הזה,
והרבה!!!!!!,
אבל בנים לאאאא,
ת' על התגובה נישמתי
ברור שהולך מזה השטויות האלה!!?
יש תקופות שקשה אבל זה לא אומר
שכל החיים שלך יהיו ככה
זה יעבור מאמי אבל כדי שזה יעבור
את צריכה להיות חזקהה
חזקהה מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לאאאאאאאאאא ...נו בטוח יש כאלה שהוא לא מכיר...בטוח..!!!
אני לא רוצה שתהיי ככה..זה לא פייר..
וואי אם הייתי מכירה את שני אלה..אין לך מושג מה הייתי עושה להם...
כל מקרה..
יהיה בסדר..מבטיחה לך..!!!
אני עפתי..אז שתהיה לך ולכולם שבת שלום..
אוהבת אווותךך בובה..!!
עדי
נאפי:
ת' בובה שלי,
חזקה אני אנסה להיות,
ולהתחלה אני טופסת מרחק מפה עד להודעה חדשה מהדפוק הזההההה,
כי פשוט נמאס לי ממנו 😢 ,
ונוסף לזה מטום
1a2d3i:
ת' יפתי גם אני אוהבת אותך,
ביי ושבת שלום גם לך נישמתי
את לא תנסי מאמי את תהיי
סומכת עלייך נשמה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' בובה שלי,
אל תדאגי את יכולה לסמוך עלי