בת-אלוש יפה שלי תקשיבי!!
א תשימי על אפחד1!!!
כתבי כמה המשכים שבא לךךךךךךךךך
הסיפור שלך הכי מושלם בעולםםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותך הכי בעולםםםםם אישתיייייייייי
מואהההההההההההה ענקיתתתתת
בת-אלוש =]]
חחחחחחח כפרה עליךך
תודה בובי שליי!!!
זה פסדר..
לא שמה על אף אחד.ד..=]]
אוהבת אותך פוללל
בתאלוששששש
לא הבנתם לא אמרתי לה שלא תמשיך אני מאוד רוצה שתמשיך זה סיפור מדהים!!
אבל אני לא אוהבת שמאיימים היא כזה אומרת עם לא תגיבו אני לא ימשיך זה לא יפה
כי תאמיני לי שקוראים תסיפור שלך ופשוט לא כולם מגיבים לכן אין צורך באיומים
כי אני אומרת שהסיפור שלך מדהים
כן אני עשיתי 3 המשכים ולא נתנו לי אפילו תגובה אבל לא אמרתי כלום, אני לא ממשיכה וזהו,
אבל אני לא מאיימת...!
מה שבוע וחצי?!
את רוצה להרוג אותי?!
עכשיו את חייבת לנו המשך ארוךךךךךךךךך
חשבת על זה שאולי לא קראת טוב?!!
כתבתי שלא מגיבים הרבה!!!!!!
ושיתחילו להגיב...כי אם לא אוהבים תסיפורר אז למה לי להמשיך אותו?!?!?!?!
מה הבעיות שלך!??!
מי אמר שאני לא ממשיכה תסיפורר..
ואגב..לפחות אני ממשיכה תסיפורים שלי!!
בתאלושש
ME4ME
תשארו קצת במתח מה יש?!?!
כל יום אני ממשיכה..
בתאלוששש
אני אומרת לטובתך!!!!!...
למה את כועסת רק אמרתי שאל תכעסי אל אחרים
ומה את עוקצת? מה את כל כך מתגוננת?..
אומרים לטובתך
ולפעמים אין לי כוח להמשיך תסיפורים שלי מה לשותתתתתתתת
כי לא מגיבים לי אז אני לא ממשיכה ולא מאיימת תם הסיפור
אמרתי רק שתמישכי וזהו ושתאמיני שקוראים תסיפור שלך
אבל חשבי מה שבא לך
יאללה חלאס לריב..!! 😠
בת-אלוש כפרה
יש לך סיפור מושלם ותמשיכי אותו מתי שבא לך !!
אבל תמשיכייי!! ;]
אוהבת אותך המון המון מאמי שליי הכי בעולםם אחותיי
בתאלוששש אשתי הכוסיתתת הלוואי כל הבנות פהה.. היו חמודות כמוך 😊
מתה עליך בובה שלי!!
וכןןן אני ימשיך מתי שבא ל-----י
כי זה הסיפור ש-ל-י
ולמי שיש בעיה עם זה..יכולה לידחוף סגרייה לתחת!!
מובן?!!
יופיי..
בתאלושששש
חחחחחחחחחחח
יפיופה שלייייייי
יאללה כמו שצריך...
אפחד פה לא יחנך אותך.. או ילמד אותך מה עושים בסיפורים..
כי את ה-מ-ל-כ-ה בקטע הזה... בעצם גם בהכלל נשמתייייייייי
אוהבתתתת אותך פוללללללל הכי בעולםםם אישתי ה-מ-ו-ש-ל-מ-ת
מואהההההההההההההה ענקיתתתתתתתת
בתאלו'ששש נשמתי יש לך סיפור מ-ד-ה-י-ם !!! 😁
תשרמי המשך מתי שבא לך... אבל לא עוד שנה טוף? 😢 חחחח
מוואה ענקיתתת
חחחחח חנושש כפרה עליךך עוד מעט יהיה המשך!!!!1
ובתאלושש אחותיי חולה עליךך בובה!!
בתאלושששש
יוווו בתאלו'ש יפתי שימי המשך פליז לפחות שימי היום כי לא תשימי שבוע וחצי 😢😢😢
אז פליז שימי עכשיו המשך נשמתי בבקשה מתחננת אנ'לא יכולה בלי הסיפור שלךךךך
ובתאלו'ש ומורנו'ש חלאס!! למה לריב בגלל כזאת שטות??!!
ובתאלו'ש את לא הבנת את מורן טוב נראה לי.. כי היא התכוונה לזה שלא כולם מגיבים
אבל בטוח שכולם קוראים ת'סיפור שלך מאמי אז יאללה אני לא רוצה לראות כאן ריב!!
אמאאאאא מה קרה לו?
סיפור מהמם!!!!!!
שימי המשך דחוףףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*