טובב אזז ככה אני חדשהה פהההה ונהייה ליי חשקק לכתובב לכםם סיפורררר שלל חיי...
חלקיםם מפהה זהה אמרר וישש כאלהה שהוספתי..!!
אזז כככההההההה בואוו נתחיילל..
קוראים לי לינוי ואני בת 14 וחצי..
הינה יום אחרון לחופשש הלכתיי להרגן תת'תיקק להיתקלחח ולישון..
בוקרר>>השעוןן המעורר ממעצבןן הזהה מתחייל לצלצלל אוףףף אני כל כך עייפה אחרי החופש הגדול הכי שולטת בארץ....קמתי הלכתי לצחצח שיניים לשטוף פנים שמתי אליי חולצה לבנהה עםם פסים וורודים וג'ינסס פגז......!!
אני שומעתת קוראים לי מהחלון לינוייי???.
הסתכלתייי מהחלוןן אני רואה את חברה שלי מורן ואיייי כל כךך התגעגעתיי אלייהה בטירוףףףףף אמרתי לה חכי דקה אני לוקחת ת'תיקק ובאהה...
לקחתיי תת'תיקק וירדתיי למורנו'שש אמרתי לה שלוםם והבאתי להה חיבוקק שלל שעהה..חיחי
ואז התחלנוו להתקדם לבצפרר והיינוו טיפהה לחוצותת איזה ילדים חדשים יבואו לכיתה שלנו (בנים בעיקר חח)..
הינהה הגענוו לבצפרר נכנסנוו לכיתה וכל החברות שליי היו כבר שם אני ומורנו'שש באנוו אמרנוו שלום לכולם..!
והינהה הצילצולל מתחילל השיעורררר בעעע...נכנסת המורההה הכי מעצבנת בבצפר ואיתהה ילד חדששש ואמרה לנו הינה הילד החדש שלכם קוראים לו לירן...הוא הייה כזהה מושלםםם איןן איןןןן עם עיניים ירוקותת שעררר חוםם מחומצן כזהה והייה לו קוצים אניי לאא יכולתי להפסיקק להיסתכל עליו הוא הייה כזהה כוסוווווןן הייתי בהלם אולי 5 דקות לא יכולתיי לצאת מזהה...
והמורה אמרה לו לירן לך תשבב שולחןן אחריי לינווי...הואא בא וישב אין אני לא יכולתי כל שנייה הסתובבתי עליווו הוא כזהה מושלםםםם אין על הילדד כזהה אני כבר שמתי עליוו עיןן..וראיתי את חברות שלי מסתכלות
עליו גם...
אני ומורן חברה שלי כל השיעור רק דיברנו עליו כמה שהוא חתיך..!
וכל שנייה ההמורה המעצבנת הזאת העירה לנו עד שבסוף העיפה אותי החוצה..ישש אמרתי לאצמי סוף סוף ניפטרתי ממנה חחח...
והינהה הייה צלצולל להפסקהה הגדולהה ולירןן הלך לשחק כדורגל עם עוד כמה בנים!
אני מורן ועדי(גם חברה שלי)הלכנו לשבת במגרש על הספסל והסתכלנו עליו..
פתאוםם צילצולל לשיעורר אוףף איזה מבאס כולם נכנסוו לכיתותת ואני באתי להיכנס לכיתה ובטעותת התנגשתי בלירן...אמרתיי לו סורי והוא חייך אליי ואמרר לא נורא..!
הרגשתיי שאנייי מתחילהה להיתאהבב בוו יותר ויותררררר
טוב הינהה הגיעע סוף היוםם הולכים סופסוףף הביתהה
באתי הביתהה הלכתיי לאכול ראיתי קצת טלויזיהה ונכנסתיי לאייסייי
פתאום אני רואהה הודדעתת מערכת אני פותחת אותהה ורואהה כינוי *&*כוסון ששווה המון*&*
והייה רשום שם
"היי לינוי.. ממצב מותק"?
"הכל טוב ..מי זה"?עניתיי..!
"לירן" הוא אמר לי...
"מה עושה מותק"?הוא שאל אותי..
"כלום מה אתה מאמי"?רשמתי לו..
" חושב על איזה ילדה אחת מה זה יפה שראיתי היום!"הוא ענה לי
"ומי זאת הילדה הזאת"??שאלתי אותוו...
"את מאמי"..הוא ענה לי...
"איזה חמוד חחח"!!!!עניתיי לוו
ואייי אני מרגישהההה כלפיוו יותרר ממהה שחשבתי!!=)))
ואזז פתאוםם הייה ליי צלצוולל בפלאפוןן והמספרר הייהה חסוווווווווםם אני עונהה ואומרתת
"הלוו"..............
אתם יודעים מי זהה הייהה???????.
תרשמוו ליי תגובותת והייה המשששךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךך
זה מהמם נשמתי!!
חחח כפרה עלייך אמרתי לך ששווה לרשום סיפור..
זה בטח לירון.. וואיי איזה חתיך מי יכולה לא להתאהב בו?!?!
המשך מהר נשמתי\!!
חולה עליך
אורינו'ש!
אורינו'ש מאמיי תודה על התגובהה!! מתהה עליייךך 😉 😉
מקוווההה שאהבתםם אתת ההתחלהה שללללללללללליייי=)))
נשמותתתרשמוו ליי תגובותת ואני שמהה לכםם המשךך לסיפוררררר מבטיחהה!!
יאאאאא ניראה סיפור יפההההההה 😎 חחחחחחחחח
בטח זה לירןן חחיחיחיחי
שימי המשך נשמה..
מוואה ענקיתת
חן מאמי תגידיי איךך את רושמת בכזה יפה...
חן ---->פאקינג מושלממתת....!!
איזהה יפהה זהה...
ודרךך אגבב תודהה על התגובהההההההה!!
וואייי כפרות עלייך ....אתת פשוט מלכה.. 😊 😊
נשמתי אהבתי את הסיפור הוא פשוט סוףף הדרךך ....
ולירן נשמע שהוא כוסן חבל"זזז... 😎 😎 😎
חולה עלייךך..... 😁 😁
ממעיינו'ששש!!!!!!!!!!!!
ואייי אני מרגישהההה כלפיוו יותרר ממהה שחשבתי!!=)))
ואזז פתאוםם הייה ליי צלצוולל בפלאפוןן והמספרר הייהה חסוווווווווםם אני עונהה ואומרתת
"הלוו"..............
זה היה לירנו'ששש
הייתי בהלם ממנו.... שאלתי אותו
"איך יש לך ת'מספר שלי?" אז הוא אמר לי
"עזבי זה לא משנה..." הוא ענה לי
הייתי מופתעתתת ממננוו..!!
טוב אז הוא שאל אותי "מה המצב מלאכית?"
"הכל טוב מותק ואיתך?" עניתי לו....
אז הוא אמר לי "סבבה נסיכה".....
ככה דיברנו איזה 20 דקות בפון........
אחרי זה אמרתי לו "טוב מאמי אני יוצאת רגע לסיבוב לקנות לי משו..."
אמרתי לו שאני כבר ידבר איתו באייסייי...
אמרנו ביי וניתקנו.........
יצאתי החוצה פתאום אני שומעת מישו קורא לי "לינויייי"
הסתובבתי וראיתיי............
את לירן!!!!!!!!!!!!!
שאלתי אותו "חח מה אתה עוקב אחריי??"
והוא אמר לי " איך אפשר לא לעקוב אחרי מושלמת כמוך??"
ואז הלכנו לאיזה גינה וישבנו בספסל...
הסתכלתי עליו והוא הסתכל עליי ואז הבנתייי שאני מ=א=ו=ה=ב=תתתתתת בו בטירוףףףףףףף....
פתאום הוא שאל אותי "יש לך חבר מאמי?"
עניתי לו " לא כפרה ולך?"
והוא ענה לי "לא"
ככהההה שיבנו איזה 5 דקות בלי לדבר......
פתאום אני קולטת אותו מסתכל לכיוון שלי אז הסתובבתי עליו והסתכלנווו בעיניים אחד על השניי ואז הואא התחילל להיתקרבב לאט לאטטט...............
רוצייםם המשששששששךךךך!?!?
ואנייי רוצהה תגובותתתתתתתתת
אזז יאלה תכתבוווווו
המשךךךך
דחוףףףף
בטח התנשקתם!!
יאא כתבי המשךךךךך ומהר!!!
וואי איזה יפהה!!
המשךך מאמי
נשיקה נשיקה נשיקה !!!!! חחחחחחחחח 😛
יאנהכוסית אממ עשו לי את הגליטר פה באתר חחח נכון מושלם? חיחיחי
שימי המשךך
מוואה ענקיתת
😁 יאנו'ששששששש>> בת דודהה משולמתתת שליייייייי
איזה יפה רשמתת תרשמיי המשךךךךךךךךךך כפרותת אוהבתת ואתךךך
יאנה ואנסטסיה>>>>>>>לנצחח
מתה עלייךך כפרותת משפחת נוחוביץ שווולטיםםם בהצלחה עם _ _ _ _ החבר החדש המושלם שלךך
גיסי חחחחחחחחחחחח
יאלה מאמי תרשמי המשךך
לולו&לולו>> זה לא סת צמד זה להיט אנשים תזכרו אנחנו שוות פאקינג שיטט
סלמאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אנסטסיה>> סנווווושש 😁 😁 😁 😁
איזה יפהה...!!
המשך דחוףף
עוד סיפור מושלם לאוסף....
ה=מ=ש=ך!!!
😁 😁 לוליי כפרותת סיפור יפה למה את לא ממשיכה? חכי חכי בבצפר חחחחחח
כנסוו גם לסיפור שליייייייי
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=0entry430770
פחח מזה הכתובת הזאת
יאלההההה לולי אוהבבת''ךךך בהצלחהה עם כיבשהההההההה סתם אוהבת אותךך שלא תעלבי ואם נעלבת סורייייי
ביי אוגרת שלי חולה לעייךך זאבה ואוגרת לנצח פחחחחחח
סרדינים ש-ו-ל-ט-י-ם
😎 😎 😎 😎 😎 😎