אנססססססססססטיהה בתת דודהה מושלמתתתתתתתתת למה אתת גםם לא רושמתת המשךך!?!?
אנייי צהה המשךך..אני כועסתתת עליייייייייךךךךךךךךךך
שאתת נכנסת לסיפורר שללללללללללייייייי רק שתדעייייייי שאת חייבת לרשוםם המשךך לסיפורר שלךךךךךךך
רשמתיי פהה בסיפור שלי למה אין לי כוח עכשיו לחפש אתת הסיפור שלךךך כיי אני עייפהה מתהה....חח וכואבב לי הראשש.....
ושדתעיי לך שאנל'אא דלוקהה עלל סאלםםםםםםםםםםם אני יהרוג אותך ישש לייי חבר ...הוא החבר הכי טובב שלוווווו מה אתת סתומה???
חח וארביב ופרץץ עושים עליייךך תוורותת פחח..אבלל אני חייבתתת פשוט להגידד לךךךךךךךך שלכיי עלל ארביבבב למהה הואא אחתת הכוסוניםםםםםםםםםםם ושלומיי סתם ילדד חראאאא ..איךך הוא הגיעע למסכנה הזאתת לקנות ת'צמיד המכוער...חחחחחחחחחח
אני אומרת לךך יש לך את לירןן ואת לא צריכה אפחת..גם גדולל..לא כיתה ו'...וגםם הוא הכיי כוסון בר"גגגגג אין יותרר כוסון ממנווווווווווווו.....וגם שתדעי לך שאת זונה 😠 כיח אהבתי אותוו ש=ב=ת=י=י=י=ם את קולטתת?!?!
ש=נ=ת=י=י=י=ם טובבב חפיףףף עככשיו יש ליי חבר ואני נהנת איתוו...חחח...
הכי נהנתיי איתו ילווווווווו....חחחחח..
ואיי איזהה סיפורר רשמתיי לךךךךךךךךךך חיחיח טובב חפיףף יאלהההה רשמיי המשך לסיפורר ש'ךךך מובןן???
ועכשששששששיווו סלמאאאאאאאאתתתתת'קקק





