נכון את צודקת, זכותך לא להיות בצד שלי, ואני לא אמרתי שלא,
למה מה קרה?! למה היית על סף מוות?!
וואי איזה מפחיד!!!
לא חשוב למה...
הפואנטה שלי שיש דברים שמבינים רק בגיל מאוחר יותר
לא משנה מה עברת זה פשוט דברים שמבינים לבד עם הזמן
נכון, אבל יש כאלו שיודעים מה הם רוצים מהחיים שלהם
ואיך הם רואים ת'חיים בגיל מאוחר ויש בגיל מוקדם...אני רק אומרת שיש ניסיון, לא גדול להפך, קטן אבל
עדיין יש, וממה שאני יודעת אני רושמת ת'תגובות שלי, אני לא אמרתי שקל לשכוח...
אלא שאם לא ייתמקדו בזה יהיה יותר קל!!
אי אפשר לא להתמקד בזה...
זה יושב עלייך כל הזמן
אפשר לשנות גישה
לא לחשוב שזה סוף העולם ואין כלום מפה
צריך לחשוב שבסופו של דבר זה יעבור ותגיע אהבה חדשה
זה לא שאת אומרת מעכשיו אני לא אוהבת אותו וזהו
לא עובד ככה
זה נכון,
אני לא חושבת שבין רגע הכל ישתנה ויישכחו מהאהבה, רק אמרתי שאם ייתמקדו בזה יותר
מידיי זה לא בריא!!
ברור שזה לא בריא! אבל זה מה יש!
אני לא מכירה הרבה אנשים שבכוונה רוצים לסבול
בסדר אבל אם אנשים יהיו יותר מודעים למצב שזה פוגע,
ושלא נגמרו החיים הם ינסו להמשיך הלאה ולשים לזה רק 70% מצומת ליבם ולא 100%
מה לא צודקת?!
שמעי את יכולה להיות מודעת להכל... אבל זה לא ממש מונע מהלב להרגיש
אם תהייה מודעת, הלב שלך פחות ירגיש...
זאת בדיוק הבעיה... שזה לא הולך ככה
אני מסכימה עם התגובה הראשונה מאמי של לודה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל אחד ומה שהוא חושב, כל אחד ומה שהוא מרגיש!!