חחח טוב שלא הגזמת.. 😊
חח האמת, את יודעת חיפשתיבאינטנרט את מפת ישראל וחיפשתי גדרה ולא מצאתי, אבל הכתב היה קטן 😊
QUOTE אם אנשים ימשיכו לשקוע יותר מידיי בפרדה שלהם זה רק יזיק,
זה מה שאני מנסה להגיד!!
זה מה שאני אמרתי, כנראה לא קראת טוב...
אני אוליי בת 14 אבל למדתי מספיק מהחיים ולמדתי הרבה מאהבה ועליה, אני גם
סבלתי ממנה, נפגעתי והרגשתי אותה בצורה אדירהההה
אני רק מנסה להגיד, שאם כל בת תהייה שקועה בחסרונות של האהבה ויותר מידיי בפרדות שלה זה רק יזיק
לה, ולא רק מבחינה נפשית אלא רפואית....
אוליי לא הסברתי את עצמי נכון, אבל כדי שתשאלי לפני שתתנפלי!!
חחחח מסתירים את גזה במפת ישראל, כי מתפדחים שאנחנו חלק ממנה....
חח סתם, זה מקום סבבה והכל, אבל יותר מידיי מפחיד בלילה, ויותר מידיי שקט בצהריים, תבואי פעם אחת, יש פה חתיכים!!
אם את אוהבת תמנים...
אופס לודה סליחה 😊 שנטלתי ספק במילים שלך פשוט הייה מאוחר והתבללתי
קצת קשה לי להאמין שבגיל 14 את כבר יודעת הכל על החיים
כולם חושבים ככה
אני עוד מעט בת 18 ורק לאחרונה הבנתי כמה דברים מאוד משמעותיים על החיים
דברים שאין מצב שתביני בגיל 14
תמיד כשאת רואה מישהי בדיכאון כי חבר שלה עזב אותה... מה את אומרת לה? שתעסיק את עצמה בדברים אחרים שלא תחשוב עליו וכו'... זה פשוט קצת לא לעניין
כי זה לא אפשרי
אדם לא נמחק מהלב ביום
ואם היא תבלה עם חברות ותצחק זה לא אמיתי
אז לא צריך לעצור את החיים כי מישהו דחה אותך אבל שמחה מזויפת היא גם לא פיתרון
היום אני מאמינה שאפילו צריך להיות מאוכזבים ולהיות בדיכאון כי אחרת לא נצא מזה
תחשבי מה שאת רוצה עכשיו ויום יבוא ותחשבי אחרת ודעתך תשתנה עוד 1001 פעמים
כשחברה שלי בדיכאון אני לא אומרת לה שתנסה לא לחשוב על זה, אני אומרת שתחשוב ותלמד מהטעות..
הזמן יעשה את שלו, אבל הוא צריך קצת עזרה, ואת היחידה שיכולה לעזור לו....זה מה שאני אומרת!!
טוב כל פעם אני אומרת משהו אחר, אבל זה העיקרון....
אני רק רוצה שתדעי, שאוליי את לא עברת חיים כמו שלי, ואני למדתי הרבה על החיים...
גם חוויתי הרבה מאוד מהם...
חוויתי רגעים שהדבר הכי קרוב אליי והכי חשוב באותו רגע היה החברים שלי, והם תמכו ומאודדד
וכשאני רואה בת בדיכאון כאן, זה קצת מעציב, כי בתכלס אהבה זה רגש שמח
ועצוב לראות לכמה בעיות הוא גורם, כנראה מה שרשמתי לא כל כך נכנס לך למוח
כמו שאני רציתי להסביר את עצמי, ולהבא אני יידה איך לכתוב...
ועוד פעם, סליחה אם עשיתי משהו לא במקום, אבל רק ניסיתי להגיד שלא צריך להיתמקד בשלילי אלא בחיובי!!
ME4ME
לודה זה DarK AnGeL 88
ואולי תוכלי לספר לנו מה עברת כל כך נוראי בחיים שעכשיו את יכולה לדעת את החיים,וזה שאלה שפילוסופים כל הזמנים חשבו עלייה ועוד לא מצאו תשובה
אוקיי....סבתא שלי מתה וראיתי איך זורקים ת'גופה...חברה שלי ברחה מהבית, "מנסה" סמים,
מעשנת,חברה אחת שהייתה לי ניסתה לחתוך ת'ורידים בסכין יפני...
אתה יודע הדברים הרגילים
וזה רק חלק, אני לא ייפרט....
גם אני ראתי דברים דומים,גם אני הייתי אד למוות של ספתא שלי אבל עדיין לא חושב שמזה אפשר להבין משמעות חיים במיוחד שהתבוננת על זה רק מהצד ולא אישית היית מעורבת בזה
דווקא כן...
היא נפטרה וחזרה לחיים אחרי שעתיים ואז כאשר אני הייתי האחרונה שראתה אותה, היא מתה
עוד הפעם...ולתמיד!!
כל הדברים שבחדר שלי, הטלוויזיה, הפלא' והכל, הייו בחדר של הבית חולים שלה,
הדבר היחיד שמחזיק אותי, זה שעכשיו הסרטן לא ישפיע עליה ולא יכאיב לה!!
לא התכוונתי להתנפל עלייך אם זה מה שהבנת
אני פשוט לא חושבת כמוך זה הכל
וזה שראית כמה דברים נוראיים בחיים שלך זה עדיין לא אומר כלום
אני אולי לא עברתי חלק מהדברים האלה אבל ראיתי מספיק אנשים שזה קרה להם
בכל אופן מותר לא להסכים זה לא אומר שאני מתנפלת עלייך
גם ספתא שלי מתה מסרטן
ואני בעצמי פעם הייתי בשנייה אחד מהמוות
גמני הייתי על סף מוות כשהייתי בת 13