פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי זה נגמר והפעם על אמת!... לא יודעת למ...

זה נגמר והפעם על אמת!... לא יודעת למה אבל

✍️ ילדונות_17 📅 18/02/2005 20:26 👁️ 410 צפיות 💬 28 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
הנה מכתב שכתבתי לו,
ומסרתי לו,
אני ודורון נפרדנו והפעם סופית,
הבנו שאני והוא לא מתאימים אחד לשני,
למה אני לא אכתוב ואל תבקשו ממני לכתוב,
אבל ת'מכתב שכתבתי לו ושנתתי לו אני אכתוב פה,

"לדורון,
בזמן האחרון הקשר הזה מתחיל להעיק עלי,
לא יודעת למה,
איך האהבה הזאת נגמרה,
אך הבנתי שזה כבר לא מסתדר...
אתה חמוד,
יש לך אופי מדהים ויופי גם לא חסר,
אבל כך יותר עדיף,
שזה יגמר,
אני מקווה שתמצא לעצמך מישהי אחרת,
שתהפוך אותך למאושר,
שתיהיה הכול בשבילך...
ושעלייה אתה לא תתערב,
ת' על הימים המדהימים שהיו לנו בייחד,

מהודיה"

הוא גם כתב לי מכתב ונתן אותו לאחותי הקטנה כשלא הייתי בבית בשביל שהיא תמסור לי,
אבל הוא יותר מידי אישי אז אני לא כותבת אותו פה,
לבכות אני לא בכיתי,
לא יודעת למה הריי אהבתי אותו,
אבל זה נגמר ואין דרך חזרה,
אל תכתבו לי בתגובות,
"אל תדברי כך",
"יש דרך חזרה"

וכול השאר...
תגיבו לי ב',
אבל דברים אחרים,
אוהבת אותכם,
מווווואהההההההה 😉
אווי בובה....

אמממ..

טוב האמת היא..ש...אם זה מה שאת מרגישה..והכל.....
אז....את יודעת בובה...אני מאחורייך.!!..תמיד!! 😊

אם החלטת שאתם לא מתאימים..ושעדיף לשניכם ככה...אז..אני איתך!!

אני מקווה רק שזאת החלטה סופית....



אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.....

מיכל! 😊
מאמי אם זה מה שאת חושבת שיעשה לך טוב
ולא הזלת דמעות אולי באמת אתם לא מתאימים אחד לשני
אבל מה שחשוב זה שאת מרגישה בסדר
אני בטוחה שתתאהבי במישהו אחר
המון בהצלחה בהמשך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מבאס זה שאהבה כזאתי גדולה מתפוצצת כמו בלון מסבון, אחרי כל מה שעוברים ביחד
אתה חושב עליו רגע ופתאום אין יותר אני והוא, אני לא מתארת לעצמי איך הוא מרגיש, אבל
אם ככה את מרגישה טוב ונוח אז בהצלחה בהמשך,
אוהבת המון דניאל!!
אתם ניפרדתם במכתב?
אהבה כזאת גדולה ונפרדתם במכתב?
מה הקטע?
אתם לא חושבים שמגיע לזה לפחות קצת יחס אישי...?

סתכלי.. אם את חושבת שזה הדבר הנכון לעשות ושזה יעשה לך טוב.. אז סבבה.. בהצלחה לך בהמשך חייך... רק אל תחשבי מאוחר יותר "אוי איזה טעות עשיתי" כי זאת ההרגשה הכי מסריחה שיש ולא תוכלי להחזיר את הגלגל אחורה...
למה את לא רוצה לספר למה נפרדתם?
כמה זמן הייתם ביחד?
הוא זה שבא לעשות איתך קעקוע?
וגרתם ביחד אחרי איזה חודש?
והוא התכוון לנסוע איתך לחו"ל לניתוח של אחותך?
איך כל זה קרה?
מכ"כ הרבה תוכניות לכלום?
ת' לכולכן,
ולא זה לא נגמר במכתב,
דיברנו,
והכול...
והחלטנו שזה פשוט לא מתאים!!,
אנחנו לא יכולים להמשיך להיות בייחד...
למרות שאנחנו עדיין נמשכים אחד לשני,
אבל זאת כבר לא אהבה,
ודארק אנג'ל,
את לא חושבת שלא בא לי לענות עכשיו על שאלות?!,
תיהיה במקום שלי ואני אפול עלייך עם מיליון ומשהו שאלות,
יהיה לך מצב רוח לענות לי?!...
לא נראה לי 😢
יאאא הודיה נשמה שלי אני מה-זה מצטערת בשבילך 😢 😢 😢
זאת הייתה אהבה כזאת גדולה כזאת יפה וככה זה נגמר בעעע 😢
מאמי אבל אני איתך נשמה עם את חושבת שזה הדבר הנכון
אז אני מאחלת רק אושר ועם אפשר גם עושר 😉 חיחיחי
ומאמי עם את לא רוצה לספר למה אתם לא מתאימים ולמה ניפרדתם
אז אני מכבדת את ההחלטנה שלך נשמתי מווואהההההה
אל תיהי עצובה חיים שלי עם מה אני כאן תמיד לצידך מאמי
אוהבת אותך המוןןןןןן בהצלחה בהמשך החיים מתוקה מואההההה
*ההחלטה..
חיחי סורי...
מתה עלייך מאמי מואההה
ת' חיים מושלמים שלי,
ולא נורא יפתי,
שרופה עלייך מוווווואההההה,
גם אני אוהבת אותך המוןןןןן
מאחלת לך בהצלחה....אם את שלמה עם ההחלטה שלך אז סבבה
לפעמים דברים צריכים לקרות וזהו.
מאחלת לך רק טוב ותשתדלי לא להיכנס לדיכאון בגלל זה למרות שזה קשה...תצאי מהבית הרבה ותעסיקי את עצמך שלא תחשבי עליו.........
ת' יפתי 😉
את בעצמך אמרת שאת לא עצובה מזה, שאת כבר לא אוהבת אותו..
רק רציתי להבין איך זה קרה פתאום...
סליחה אם העלבתי אותך או משהו..
בגלל כמה בעיות,
זה בסדר פשוט גם כך הייתי במצב רוח רע ולא יכולתי לענות על שאלות
אוקיי..
אם את שמחה אני שמחה!

😊

אין כאן מה להגיד יש דרך חזרה.
רואים שזה נגמר, ואני מבינה מכל מה שעברת כאן שאת שלמה עם זה ובאמת רוצה להמשיך בחיים שלך הלאה!
אז מה שנותר לי לאחל לך זה שתמצאי את האושר שלך, שתהיי מאושרת עם מי שמשרה עלייך אושר, והמשך נעים😊

ועוד דבר,
אני שמחה בשבילך!
😊
מואה!!

רומי.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך