ת'אמת אני לא ממש מאושרת,
בהתחלה כן אבל עכשיו ממש לא,
אני מאוד מתגעגעת לימים האלו שבהם היינו בייחד,
הוא עד עכשיו מאוד חשוב לי,
הוא כבר פנה לדרך אחרת,
ומחברים שלו אשר הם במקרה הבנים שאני מסתובבת איתם כשאני יוצאת למועדונים או פאבים,
כך עם כול החבר'ה,
גם הוא יוצא איתנו תמיד,
ואחד החברים שלו אומר לי שהוא מאוד השתנה,
ושהוא עדיין מאוהב בי,
ורוצה אותי,
והוא יודע שהכרתי מישהו חדש ,
והוא הרוס לגמריי מזה,
למרות שאני וטום עדיין לא חברים,
ושעם זה היה תלויי בו הוא היה משנה הכול,
כול מה שצריך בשביל שניהיה שתיינו בייחד,
והפעם לתמיד!!!,
אך הזמנים אברו ועם כול הכאב והסבל אני לפחות רוצה להמשיך בחיים שלי...
הלאה... 😢
אוייש..פה היית לגמרי תמימה!!!
עלק הרוסס..
אני בטוחה שהוא התערב עם הטום הזה..
שיואוו איזה בן זונה..
עלק עדיין מאוהב בך!!
הוא יודע מהי אהבה בכלל?!!
אם לאא..שילך יפתח במילון ונקווה שיש לו שכל...להבין מה הפרוש.!!
מטומטםם..
יאק...
בנים...............איכסססססססס..
בתאלוששששש
אני יודעת,
ות'אמת אני אגיד לך?!,
נראה לי שהוא אף פעם לא היה מאוהב בחיים שלו!!!!!!!,
ושכל יש לו,
אבל הוא לא מראה זאת!!!!!!
שכל..? יש לוו???
לא ניראה ליי...
ניראה לי הכל חלול אצלווו..
בעע מטומטם.....
במקומך הייתי הולכת אליו עכשיו ונותנת לו סטירהה..
או שמתי שתהיו ביחד כל החבורה..
תביאי לו סטירה מצלצת מול כולם!!
ותצרחי עליו שאת שונאת אותו!!
אל תשתקי לוו..!!
הם יודעים שאת רגישה..
לכן לא אכפת להם לפגוע בך!!
תראי לדורון ולטום הזה..(שבמזל גדולללל לא יתאהבת בטום..)
שאיתך לא מתעסקים!! ואם כן..אז ישר מ-ת-ר-ס-ק-ים..!!
אוהבת אותך פוללללל
בתאלוששששששש
בתאלו'ש בובה,
אני לא נקמנית,
אבל תאמיני לי הפעם אני לא אתחשב בזה,
וכבר תכננתי כול צעד וצעד במה שאני אעשה לשתיי האהבלים אז הם ילמדו ויראו עם מי יש להם עסק!!!!!!,
וזה יהיה ממש אבל ממש לא טוב,
ת'אמת לא הייתי רוצה להיות במקומם כשזה יקרה
מה מה מה תעשי?!?!
שפככככככיי
חיחחחיחייי
איזה רעות אנחננו =]]
בתאלוששששששש
להתקשר לדורון,
שיודיע אחר כך לטום,
וניפגש שלושתיינו לבד,
במקום חשוך,
100% הם יסכימו כי הם בטח יחשבו שאני רוצה משהו אחר...
אהמ.... אהמ... הבנת כבר מה הכוונה נכון?!,
ואז להתקשר לידיד הכי טוב שלי,
הוא יודע כבר את כול מה שקרה עם דורון ועם טום,
ורצה לכסח את שתייהם במכות אבל אני לא הסכמתי לו,
אני אלבש ת'בגדים הכי חשופים שיש לי,
כב חשבתי מה,
וזה חשוף בהגזמות!!!,
קצת להוציע להם ת'עיניים למה לא?! ,
ואז הידיד שלי יטפל בהם כבר,
ויראה להם מזה להתעסק איתי!!!!,
אני ת'ידיים שלי לא מלכלת ובטח לא על דפוקים כמו דורון וטום!!!!!,
והידיד הכי טוב שלי מסוגל אפילו לרצוח בשבילי!!!!!!!,
לא רעיון טוב?!
רעיון מעולהההההה
אבל תזהרי..תבואי עם ידיד שלךךךךךךך.......
כי הם יכולים לעשות לך משהו עודלפני שהוא בא..
מתי את עושה את זה?.
היום????
בתאלוששששש
הידיד הכי טוב שלי בא איתי,
הוא יתלה אותי עם אני אלך לבד,
אבל הוא יתחבא,
ואז כשהם ינסו לעשות משהו הוא ייצא והלך עלייהם!!!,
חחחחח איזה רוע,
לא...
מחר
חחחחח איזה חמוד הידיד הזה.........אין עליו..=]]]
ואם הם לא יוכלו לבוא?.......
בתאלוששששש
יוכלו,
מה נראה לך?!,
דורון יעמוד בפניי דבר כזה?!,
הוא רק רואה אותי וכבר מזיל ריר!!!,
וטום לא פחות ממנו...
הם כבר הסכימו,
התקשרתי על דורון וקבענו,
הוא וטום באים מחר!!!,
כפרה על הידיד הכי טוב שלי שיהיה לי בריא!!!!
חיחיחי איזה יאפפפפפפיייייי..
תעדכני אותי מחר שתחזרי..מה קרה..
סבבות?....
בתאלושששששששש