לא בובה..
אם את שונאת אותו..הוא יישאר לך בלב...אז מה עשית בזה?!...
הוא יישאר אצלך כדבר רע...ואת לא תשכחי אותו ככה..
אבל אם זו הכוונה שלך אז בסדר..
אבל שינאה זו לא הפיתרון...!!!...
זה לא טוב לשנוא סתם ככה אנשים רק כדי לשכוח אותם...
זה גם לא עוזר..זה מוסיף עוד מישהו לרשימה של השנואים..
וזה סתם מעורר כעס לא רצוי...
תחשבי על זה..=]
עדי...
אבל אני כל כך אוהבת אותוווווו ומתה כבר לשוכח אותו !!ואני לא רואה שום דרך אחרתת.=\
בובה...
שנאה זאת לא הפתרון!!
גם אני אהבתי פעם מישהו..כמו שלא אהבתי בחיים...וכלכך רציתי לשנוא אותו..
פשוט חשבתי שזה הפתרון הכי טוב...אבל...הבנתי שזה כלכך לא!
הוא תמיד ישאר לך בלב.....
אם את לא מצליחה לשכוח אותו...אל תכריחי את עצמך לשנוא אותו..
תצאי! תבלי!..תכירי אנשים חדשים!
בהצלחה.. 😊
אוהבת מלאאאא.......מיכל 😊
יוו נשמה יש לי בדיוק אותה בעיה אני אוהבת מישהי כבר 3 שנים מה אני לא עושה כדי לשכוח אותו
מכניסה לי לראש בנים אחרים גם מנסה לשנוא אותו ככל האפשר- על הזמן שמזכירים תשם שלו אני רק אומרת איכס ואיכס ואיכס ואני שונאת אותו אבל סה"כ החברות שלי לא סתומות הן יודעות..
אני כעיקרון הן אומרות לי שאני עובדת על עצמי😢 אוףף אני לא יודעת כבר מה לעשות איך לשכוח אותו נמאס לי והקטע הוא שהוא לא שם עלי כבר!! רק במסנגר ורבנו והוא לא קקולט שאני לא רוצה לדבר איתוווו
זה הכי אבל הכי לא נכון בעולם!
לדעתי לשנוא בנאדם זה דבר רע ומגעיל!!
אם את רוצה לשכוח מישהו מאמי זה יקרה עם הזמן...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה לא נכון,
בהתחלה זה יהיה רק שנאה קטנה אחרכך זה יגדל ויהפוך לזעם אחד גדול שתצלא את כולך ואז לא ישאר בך מקום לאהבה.
אל תתני לזה לקרות בלב אוהב לא צריך להיות מקום לזעם
לדעתי השנאה זו לא הדרך לשכוח.. וחוצמיזה איך את יכולה להחליט ללב שלך את מי לאהוב ואת מי לשנוא? ((הלוואי שזה היה ככה))
וכמו שאומרים הזמן עושה את שלו, ועם הזמן את תשכחי אותו..
רויטל
שנאה זה בדיוק ההפך מהפיתרון!!
מזה יעזור לך לשנוא אותו, אם אין לך סיבה?!
את צריכה לנסות לשכוח ממנו בדרך אחרת, תצאי עם אנשים אחרים שאת מחבבת, תפגשי אנשים ממש ההפך ממנו, זאת אומרת אופי שונה!!
רק ככה תשכחי ממנו, את השאר יעשה הזמן!!
שנאה זו הדרך הכי קשה לשנוא מישהו..
אומרים שאם מישהו שונא אותך, הוא מת להיות בדיוק כמוך
ואולי זה נכון, אולי לא, אולי חצי, אולי פה ושם
אבל יש בזה משהו.
הדרך הכי טובה לשכוח מישהו זה פשוט להפנים ולהקטין את זה עד שזה יעלם
אתן צודקותתתתתתתתת...אבל זה כזה קשה לשכוח כל הזמן אני מעלה זכרונותת ואין שאני רואה אותו הכל חוזר אליייי..שהיינו ידידים מזה טוביםם!!! פשוט אני רוצה שהוא יצא לי מהחייייים כבר שאני אוכל לחיות אותם בשקט ובכיף...
פשוט כואב לי שהוא בחר לגמור את זה ככה ולנתק איתי כל קשר..
ואני לא יכולה לקבל את זה...זה חזק ממניי אתם מבינים?? 😢
אני כל כך מבינה אותך!
אני כל כך בתהליך הזה!!!!!
אין כזה דבר לשכוח!!!!!!!!!!!!!!!!! בחיייים!
אחרת לא היתה קיימת האהבה.....
כי הרי אהבה היא לנצח!!!!
את יכולה רק לנסות ולהנות מהזכרונות הטובים, ולהשאיר את זה כך - זכרונות.
ותעודדי את עצמך במחשבה שלפחות יש לך מה לשמור ממנו!
ותמשיכי הלאה.... יהיו עוד אהבות ועוד זכרונות!!!
😊 😊
וואייי אני בדיוק אותו הדבר כמוךך בול !