חמודה שמעי...
יש משהו שאומר ככה..שבין אהבה שלנאה יש חוט דק..זה משהו אחר אם הוא עשה לך משהו ונפגעת ממנו והכל והגעת למצב שאת שונאת אותו אז בעצם את כבר לא אוהבת אותו..אבל אם את מתכוונת שלגרום לעצמך לשנוא אותו את לא יכולה להכריח את עצמך למשהו שאת בטוחחחח לא מסוגלת אליו אם את אוהבת אותו פשוט תני לזמן לעשות את שלו אל תגרמי לעצמך לעשות דברים שאת לא יכולה מתוקה...!
אם את צריכה משהו תמיד פה..
אוהבתת..דניאלו'ששש
זה כל כך כל כך כל כך נכוןןןןןןןןןןןןן..!!!!
לכי עם זה מתוקה..
וגמני פה אם צריכה משהו
לדעתי אולי זה יכול לעזור לזמן קצר........את יכולה לקלל ולהרביץ אבל מה זה יעזור זה רק לוקח לך אנרגיה.....פשוט תכירי משהו אחר....הפתרון הכי טוב....או שתתעסקי במשהו אחר
בהצלחה מתוקה
את לא חייבת וגם לא צריכה לשנוא אותו כדי לשכוח ממנו...הרי אם את אוהבת אותו כ"כ בטח יכאב לך לזכור אותו כדבר רע ומכעור בחיים שלך,להיפך תזכרי אותו כדבר טוב אבל כמשהו שכבר היה ונגמר,את צריכה פשוט להמשיך הלאה ולהיפך אל תרצי לשכוח מישהו שכ"כ אהבת,תשמרי אותו ואת הזכרונות הטובים ואת הרעים פשוט תמחקי....אבל תמשיכי הלאה
תשלימי על הקטע שאתם כבר לא ביחד וזהו!
מקווה שעזרתי...
ממש ממש לא!
זה הדרך הכי רעה לשני הצדדים...
כשאת שונאת אותו את סובלת כי את גם אוהבת וגם שונאת בו זמינית והוא סובל כי את כל הזמן תציקי לו ותריבי איתו אז למה?
הדרך הכי טובה לדעתי לשכוח מישהו היא פשוט למצוא מישהו חדש ונכון לא תמיד זה כזה קל אבל אין מה לעשות ככה זה
לשנוא אותו זה ממש לא הדרך שניכם רק תסבלו מזה ואני יודעת מניסיון של חברה שלי שקרה לה בדיוק את אותו הדבר..
אז מותק לשנוא זה לא טוב...
אז לא להשאר ידידים ולמצוא מישהו חדש!
בהצלחה מותק!😊
QUOTE זה הכי אבל הכי לא נכון בעולם!
לדעתי לשנוא בנאדם זה דבר רע ומגעיל!!
אם את רוצה לשכוח מישהו מאמי זה יקרה עם הזמן..
כרגיל העם איתך נאפייי
הזמן מעביר את הכלל תחכי תצאי תבלי זה לא יבוא בכוח!!
QUOTE (adidi2005 @ 18/02/2005) יוו נשמה יש לי בדיוק אותה בעיה אני אוהבת מישהי כבר 3 שנים מה אני לא עושה כדי לשכוח אותו
מכניסה לי לראש בנים אחרים גם מנסה לשנוא אותו ככל האפשר- על הזמן שמזכירים תשם שלו אני רק אומרת איכס ואיכס ואיכס ואני שונאת אותו אבל סה"כ החברות שלי לא סתומות הן יודעות..
אני כעיקרון הן אומרות לי שאני עובדת על עצמי😢 אוףף אני לא יודעת כבר מה לעשות איך לשכוח אותו נמאס לי והקטע הוא שהוא לא שם עלי כבר!! רק במסנגר ורבנו והוא לא קקולט שאני לא רוצה לדבר איתוווו
וואיייי מאמייי את בדיווקקק כמוני..
אני אוהבת מישהו כבר שנתייים וחציי.. אנחנו תמיייד רבים.. זה תמיד מהצד שלי מאהבה.. אני לא רוצה לריב איתו.. אני שונאת לריב איתוו.. אבל זה מה שיוצאא.. אני מדברת איתו רק במריבה.. ואני מתה להגיד לו במקום.. אנני אוהבבת אותךךך.. אבל לאאא יוצאא ליייי...
אבל אני לא מנסה לשנוא אותו.. וכל החברות שלי יודעות שאני אוהבת אותווו.. וגם הוא כבר יודע נראה ליי.. אהבה זה לא דבר שמסתירים.. וגם לא מכחישים.. לא צריך לשנוא בשביל לשכוח.. צריך להתגבר ולנסות דרכים חדשים בשביל לשכוח...
לאבבב יו אווולל .. שנינוושש.. הייתיי פההה... 😊
ממש לא!
גם שנאה זה רגש.....
יש בזה משו..
אבל לא ממששש לשנוא..פשוט להבין-הוא דדפפווקק!!!
רק ככה שוכחים מישהו שאהבת