פלטין כפרה הסיפור ממש מהמם נהניתי לקרוא אותו היה מותח מהתחלתו ועד סופו ובאמא שלי את מוכשרת יש לך כישרון פרסמי אותו את תצליחי בזה הצלחת להוריד לי הרבה דמעות
ואני מזה לא מקנא במיטל זה הדבר הכי כואב להיפגע מאהבה זה הרגש הכי רגיש שקיים ....
וברגש הזה מכל דבר קטן שקורה ניפגעים והדמעות מתחילות להישפך לבד
ולמיטל מה שקרה לא היה בגדר פגיעה קטנה ....
אני מאחלתלה הרבה בהצלחה ומבינה שיש לה עכשיו חוסר אמון אבל צריך לחיות תחיים כי הם ממשיכים
אוהבת את כולם
בתXלוש&תאירוש=חברות בדם
פלטין כפרה הסיפור ממש מהמם נהניתי לקרוא אותו היה מותח מהתחלתו ועד סופו ובאמא שלי את מוכשרת יש לך כישרון פרסמי אותו את תצליחי בזה הצלחת להוריד לי הרבה דמעות
ואני מזה לא מקנא במיטל זה הדבר הכי כואב להיפגע מאהבה זה הרגש הכי רגיש שקיים ....
וברגש הזה מכל דבר קטן שקורה ניפגעים והדמעות מתחילות להישפך לבד
ולמיטל מה שקרה לא היה בגדר פגיעה קטנה ....
אני מאחלתלה הרבה בהצלחה ומבינה שיש לה עכשיו חוסר אמון אבל צריך לחיות תחיים כי הם ממשיכים
אוהבת את כולם
בתXלוש&תאירוש=חברות בדם
חיכיתי שתסיימי לכתוב את הסיפור כדי להגיד לך כמה דברים:
כל כך נהניתי לקרוא את הסיפור שפעם ראשונה שהתמכרתי לדבר כזה
את כותבת מהמם..תכתבי עוד משהו..
הסיפור שלך מושלם.. 😁
הרגע הראשון שהתחלתי לקרוא אותו זה אצר ת'נישמה שלי.....סיפור מהמם ביותר!!
זה קרה לך או לאחת החבריות תגידי.?
פשוט מדהים...ומלמד תמשיכי לכתוב ולשמח אנשים =)
סוף?! למה?????
הסיפור היה מדהיםםםםםםםםםםם!!
באמת יש אחלה מוסר השכל ומקווה שכולם ילמדו.
אני יודעת להגיד לא :]
תמשיכי לכתוב מאמי!
אהבתי את הסיפור!!
ניבו'שששששששששששש 😊
נושייייתת ..
יש לך סיפורר מהמםםםם ... חבל שהוא אמייתייי 😢 ..
תמשיכי לכתובב !!!!!!
בננות, הסיפור נגמר..
ועכשיו יש סיפור חדש:
"החברה הכי טובה"..
כנסו לשם..ותגיבו...
נושיתתתתתתת
😊
יוואוו מאמי אני חייבת להגיד לך..שעברו בערך חודשיים מאז שקראתעי וסיימתי לקרוא את הסיפור...והיוםם..נזכרתי בו שובב ופשוט התחלתי לקרוא את הכול!שוב!מההתחלה עד הסוף!פעמיים קראתי אותו מרוב שאני כל כך אוהבת אותו!הססיפור הכי לידב,בסט,מצמרר,עצוב,נוראי[הכוונה היא לא לנורא-אלא שהתוכן נורא],רשע,עם כל כך הרבה רוע ולעג..
שאפילו ה' לאיאמין איזה יצור הוא ברא....פשוט ערסים
אז תמשיכי לכתוב כי יש לך את זה ורק שתדעי שמרוב שאהבתי את זהה אני עכשיו באתר של הספריים אני חושבת לפרסם לך ת'סיפורר!!!
מווווווואהה
נטעע 😊
את לא יודעת איך ישבתי וקראתי את הסיפור שלך
פששששש סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
סיפור מדהים. בהתחלה לא חשבתי שהוא אמיתי כי היה קשה לי להבין איך ילדה יכולה להיות כזו תמימה?..
אני מקווה שלמדת מימנו לקח ושהרבה בנות שקראו אוותו ידעו להזהר במקרה כזה.
אני מקווה שתצליחי לשכוח מימנו ושהפסיכולוג יעזור לך.
בהצלחה בהמשך
חחח הייתי כל יום בודקת את האשכול כדי לבדוק אם פרסמת המשךך
חחחח היה סיפור פשוט ממכררררררר!
בגלל הסיפור הזה נכנסתי לאתר רק בגללו אני אוהבת ת'סיפור ואני אוהבת אותו ואת האתר זה כזהה יפהה הסיפור כל כך נגע לי ללב..
וכל הזמן אני חושבת על הילדה הזאתי איך נהרסו לה החיים..
שיואווווווווווווו אני מלא זמן יושבת וקוראת אתהסיפור שלך מתחילתו ועד לסופו ואני פששוט לא מאמינה עד כמה חרא הבן דם יכול להיות עד כמה הוא לא יכול להתחשבב באחרים הוא פשווט בן אדדם מגעילל
ומכאלה אנשים צריך פשוט להתרחקקק.!!!
טוב יש לי כמה שאלותת..
מה עם ליאב עכשיו??
מה עם תומר בר ושירפז??
ואיזה מין הורים אלה שאחרי שהכל קרה הם שמו לב אליה...
אמל'ההה..........
טוב הסיפור מדהיםם!!
אני לא מאחלת כזה דבר לאפ'חתת...
-לינורוש-
נ.ב- סליחה על השאלות פשוט נכנסתי לזה חזק חחח
וואו אהבתי לגמרי.......
כל הכבוד!!
אוהבת מורן~!
בנות..
אממ אני לא יודעת אם אני צריכה להיות שמחה לבשר או עצובה לבשר,אבל ליאב ומיטל השלימו 😊 והיא די מאושרת לפי מה שאני יודעת..
רציתי לשאול אותכן אם אתן רוצות שהיא תמשיך לספר מאיפה שאני הפסקתי,יעני שהיא תמשיך לספר מאז שהיא וליאב השלימו..
שלחו תגובות
נושית