[/B][B] תמשיכי לצאת איתו ותאהבי אותו ותהייה חברה שלו, עד שבסופו של דבר ההורים שלך ישלימו עם זה שטוב לך איתו ואת אוהבת אותו, אין משהו אחר לעשות, שימי פס ותחייה את חייך בסופו של דבר הם ישלימו עם זה!!!
בהצלחה מאמי
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

