חבר'ה אני ממש לא יודעת מה לעשות אני חייבת ת'עזרה שלכם
תיראו יש לי חבר שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת ואני לא יכולה בלעדיו
והוא מת עלי והכל
עכשיו אתם שואלים "נו אז מה הבעיה"
הבעיה היא שההורים שלי לא ממש מתים עליו
בגלל שהוא רוסי
{סיבה דפוקה לא?!?}
עכשיו מה הקשר בין זה שהוא רוסי לאהבה
זהו שאין קשר!!
בגלל אח שלי שיש לו חברה רוסיה והיא עושה הרבה בעיות אז כל הרוסים הם רעים ומגעילים{דעתם}
והכי רע בכל הסיפור הזה הם אומרים שאני קטנה בשביל אהבה
והיום ביום האהבה הם ביקשו ממני להיפרד ממנו
ואני מתה עליו אני ממש חולה על הילד הזה
מה אני אמורה לעשות עכשיו 😢
ואני בוכה כל הזמן וחברה שלי הרגיעה אותי קצת אבל זה לא הכי עזר
מה עושים במצב כזה ='(
ועוד משו' "תיהיו חברים בסתר"
רעיון גרוע כי כמה זמן אפשר חודש חודשיים? שנה?
בסוף השקר לא יחזיק הרבה זמן
והכי גרוע שהוא גר רחוק מאוד ממני!
אבל ממש רחוק
אני ממש רוצה למות פשוט למות בלעדיו אין לי חיים
מתי שניפגשנו בקניון שהורי לא ידעו על זה כי הם היו בצפון{הם חזרו}
אז הוא קנה לי דובי
אבל ההורים שלי לא יודעים על זה הם רק יודעים שניפגשנו בקניון
אני לא רוצה לספר להם את זה כי אז הם בטח יזרקו לי את הדובי וזאת המזכרת היחידה שלי ממנו
ואני לא יודעת מה לעשות =,(
אבל הכי מפחיד אותי שאפילו שניפרד אנחנו לא ניהיה ידידים
='(
תראי לפי דעתי אסור לך לשקר להורים שלך אין יותר גרוע מזה!!!
ואת צריכה לתת להם להכיר אותו עם הוא טוב בשבילך הם יראו את זה
וגם תשבי לדבר איתם ותסבירי להם שאת באמת אוהבת אותו
בת כמה את בכלל?
וואי זה הכי מעצבן שההורים אומרים להיפרד...מכירה את זה..
בת כמה את?
תקשיבי, לפי דעתי תספרי להם על החבר הזה שלך ותראי להם שלא אכפת לך מה הם אומרים את והוא אוהבים אחד את השני...וזה לא משנה אם הוא רוסי למה הוא גם היה יכול להיןת אמריקאי...רק בגלל רושם של רוסייה אחת הם שוללים את כל הרוסים וזה לא ככה..
תסבירי להם שאת באמת אוהבת אותו ולא יעזור להם..
בהצלחה..
טוב אז ככה...
יום אהבה שמח ומלא אהבה לכולם!
אני חושבת שאת צריכה להילחם על האהבה שלך אבל אם אין סיכוי שההורים יסכימו אז עדיף שתחווי סיפור אהבה בסתר משתסבלי ותהיי בדיכאון!
אך האמת מתישהו יוצאת לאור! ומניסיון עדיף לא לשקר!
אבל בהתחלה כדי לראות אם שווה לריב עם ההורים בגלל בחור מסויים ,כדאי לבדוק אם הוא שווה את זה תהיי איתו ותראי אם הוא באמת אוהב אותך הוא יתמוך בך לאורך כל הדרך וגם כשתספרי להורים(ולא ייבהל ויברח עם הזנב בין הרגליים)!חחחח
לילה טוב לכולם! 😂
14 בערך 😢
ניסיתי לדבר איתם אבל הם חיים בבועה שלהם ולא מקשיבים
וכן אני יודעת שזה אסור לשקר להורים וזה לא בסדר
ובגלל סיפרתי להם כמה ימים אחרי..
{שהם חזרו}
גם לי יש ידיד רוסי ו.... אמא שלי חולה עליו רציני הוא ילד מזה מאעמי אולי באמת תכירי את הילד הזה להורים שלך אולי זה יעזור 😊 זה מה שקרה לי אמא שלי לא אהבה ילד אחד רוסי טוב לא הינו חברים אבל היא יכירה אז את אמא שלו בעבודה שלי ועכשיו אולי ניהיה עוד חברים חחחחחחחח אני שרופה על הילד הזה חחחחחחחחחחחח
שמעי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל ואיך להסביר לך ...
תיראי בלי להלעליב זה מזה דפוק הקטעים האלה עם ההורים תחשבי על זה כאילו את באמת הולכת לוותר על אהבה גדולה בגלל הורים ????????זה הדבר הכי דפוק שיש...זה מזה מעצבן אותי ההורים האלה שלא נותנים לילדים שלהם לחיות בשקט חחח סורי שאני ככה אבל זה באמת מטריף אותי...
בכל מקרה אני יודעת מה את מרגישה כי היה לי משו עם מישהו שאיך נאמר זאת..אימא שלי לא היתה הכי מאושרת שאני מתקרבת אליו אבל אין מה לעשות אני אהבתי אותו האימא צריכה להסתדר כי אני אחראית על החיים שלי אני בוחרת את האהבה שלי ועם מי אני רוצה להיות ולא ההורים שלי...
ומה שאני חושבת זה שצריך פשוט להגיד להם יפה...תודה שאתם דואגים לי ורוצים שאני יהיה מאושרת אבל אני ילדה מספיק גדולה לבחור עם מי שאני רוצה להיות ושאת באמת אוהבת אותו ואת לא מתכוונת להיפרד ממנו ואם הם באמת רוצים שתיהיי מאושרת אז שפשוט ישלימו עם זה ושיפסיקו להיות גזעניים כי לא כל הרוסים הם אותו הדבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!אין דרך אחרת זה יהיה דפוק להתחמק ולבכות לחברות שלך פשוט צריך להתמודד עם המצב ולדבר עם ההורים לעמוד על שלך ופשוט להילחם על האהבה שלך!!!
אם הם לא יבינו אני במקומך הייתי פשוט שמה זין על מה שהם אומרים וממשיכה להילחם כמה שזה יהיה קשה וכואב אם את מרגישה שזו באמת אהבה שאת מוכנה לתת הכל בשבילה אל תוותרי!!!!!חיים זה רק פעם אחת וצריך להיות מאושרים לא משנה מה!!! 😊
אני מאוד מקווה שעזרתי ואל תשכחי לא לפחד פשוט לעמוד על שלך!!!!אני מאחלת לך המון המון הצלחה והלוואי שתיהיי רק מאושרת!!!
אסור להורים שלך לקחת ממך מתנות שקביבלת ממישהו, גם אם הם לא סובלים אותו!!!
תעשי מה שאת רואה לנכון.
אם את באמת לא רואה הגיון במהשהם אומרים תעשי את זה מאחורי הגב שלהם, וכשהם יגלו, ויתנו לך איזה עונש שהם רוצים, את תמשיכי בשלך, ובסוף הם יבינו שהם לא יחליטו עלייך. לא בתחום של מי לאהוב!
אם את רואה איזשהו הגיון במה שהם אומרים, אז תקשיבי להם ותתרחקי ממנו....
בהצלחה לך מתוקה!
רומי.
היי בנטות תודה על התמיכה.. הילד הרוסי שההורים שלה כ"כ לא אוהבים זה אני...
היא לא פה היום היא בטיול וגם מחר...
ניסינו לעשות הרבה דברים.. לא עזר כלום...
אבל לפי דעתי לא צריך לוותר ואני לא הכי מתכוון לעשות את זה!!!
זאת שמעל רומי אני חושבת שאמרת דברים נכונים מאוד!
תמשיכו להגיב!!
QUOTE (jela @ 14/02/2005) גם לי יש ידיד רוסי ו.... אמא שלי חולה עליו רציני הוא ילד מזה מאעמי אולי באמת תכירי את הילד הזה להורים שלך אולי זה יעזור 😊 זה מה שקרה לי אמא שלי לא אהבה ילד אחד רוסי טוב לא הינו חברים אבל היא יכירה אז את אמא שלו בעבודה שלי ועכשיו אולי ניהיה עוד חברים חחחחחחחח אני שרופה על הילד הזה חחחחחחחחחחחח
אבל זאת הבעיה שהם לא רוצים להכיר אותו
הם לא רוצים שאני יהיה איתו בקשר בכלל
הם פסלו אותו ישר
בלי לדבר איתי בלי ליראות אותו אפילו
ההורים שלך לא צריכים לפשוט אף אחד ובטח לא בגלל עדה,
את צריכה לדבר איתם ולהגיד להם דברים שירגישו אשמה וייתנו לך ת'חופש שלך, זה לא טוב אבל עוזר...
למה איזו דוגמה רעה הם נותנים לך לשפוט בן אדם בגלל עדה או בכלל, מה זה ילמד אותך..
תגידי שהם לא מכירים אותו כדי לדעת איך הוא ושאם הם לא בוטחים בך שתדעי מה טוב בשבילך וכמה הוא עוזר לך אז הם לא מכירים אותך מספיק טוב ושאת מרגישה רע שהם לא נותנים בך אמון, ודברים שייפגעו בהם וייתנו לך ת'חופש...בקיצור תגידי את האמת!!
QUOTE (romami @ 15/02/2005) אסור להורים שלך לקחת ממך מתנות שקביבלת ממישהו, גם אם הם לא סובלים אותו!!!
תעשי מה שאת רואה לנכון.
אם את באמת לא רואה הגיון במהשהם אומרים תעשי את זה מאחורי הגב שלהם, וכשהם יגלו, ויתנו לך איזה עונש שהם רוצים, את תמשיכי בשלך, ובסוף הם יבינו שהם לא יחליטו עלייך. לא בתחום של מי לאהוב!
אם את רואה איזשהו הגיון במה שהם אומרים, אז תקשיבי להם ותתרחקי ממנו....
בהצלחה לך מתוקה!
רומי.
כן אני רואה את ההגיון ואני גם מבינה אותם
אבל איך אפשר לומר על בן אדם שהוא לא טוב ,שהוא רע ופדופיל ולא יודעת מה
רק בגלל שהוא רוסי?!?
וזה לא הכל
הם אומרים שאני קטנה בשביל אהבה
והם בעצמם סוחבים אותי לחברים שלהם
כדי שאני יכיר את הבנים שלהם!וכל הזמן מדברים איתי עליהם
בקשר למתנה
ההורים שלי רק עוד יותר יכעסו עלי על זה שלקחתי את המתנה
"זאת יכלה להיות פצצה"או"ממתי את לוקחת מתנות מזרים כמה פעמים אמרנו לך לא לקחת דברים מזרים"
הם מתיחסים אליו כאל בן אדם ברחוב שבחיים לא דיברתי איתו..
תמיד זה אותו דבר
וכשאני מדברת עם החברות שלי על הנושא הם אומרות לי שהם צודקים
והן מתחילות להסביר לי מה יכול ליקרות
ואני רק מסתבכת עוד יותר
אני לא משקרת להורים שלי
וגם אני בחיים שלי לא רבתי איתם ככה
החברות שלי אומרת לי שעדיף שאני יגמור את זה
כי זה מסבך את האמון ביני לבין ההורים שלי
אולי זה נכון
אבל אני כל כך אוהבת אותו
ובקיצור אני ממש לא יודעת מה לעשות ='(
QUOTE (ME4ME @ 16/02/2005) ההורים שלך לא צריכים לפשוט אף אחד ובטח לא בגלל עדה,
את צריכה לדבר איתם ולהגיד להם דברים שירגישו אשמה וייתנו לך ת'חופש שלך, זה לא טוב אבל עוזר...
למה איזו דוגמה רעה הם נותנים לך לשפוט בן אדם בגלל עדה או בכלל, מה זה ילמד אותך..
תגידי שהם לא מכירים אותו כדי לדעת איך הוא ושאם הם לא בוטחים בך שתדעי מה טוב בשבילך וכמה הוא עוזר לך אז הם לא מכירים אותך מספיק טוב ושאת מרגישה רע שהם לא נותנים בך אמון, ודברים שייפגעו בהם וייתנו לך ת'חופש...בקיצור תגידי את האמת!!
אבל הם לא מקשיבים לי בכלל
הם חיים בתוך הבועה של עצמם ולא מתיחסים לרגשות שלי
והם אומרים שזה יעבור לי ושאני עדיין לא יודעת מזאת באמת אהבה.. 😢
וגם בטיול {שהייתי אתמול עד היום לפני שעה חזרתי}
הם צילצלו והתחלנו לריב בטלפון
מאמי אני יודעת שקשה לך ואני בטוחה שגם לחבר שלך אני אני פשוט מתחננת אל תוותרי !!!!בבקשה !!!
זה היה קשה, זה קשה, וזה יהיה קשה אבל אל תוותרי אסור לך!!!!את תיראי שבסוף את תיהיי מאושרת אל תתני לאף אחד להביס אותך!תקשיבי ללב שלך ואל תעיזי לוותר!!!לכולם יש בעיות כאלה ויש אפילו יותר גרועות אבל אנשים שורדים כי הם נלחמים על שלהם וזה מה שאת צריכה לעשות!
יש לי עוד עצה בשבילך..אולי תנסי פשוט לרשום מכתב להורים כמה שזה נשמע מוזר הם יצטרכו לקרוא אותו עד הסוף והם לא יקטעו אותך באמצע או יתחילו לריב איתך אם תדברי איתם פנים מול פנים....בכל מקרה אם את סומכת עלי בזה שאני אומרת לך שאם את לא תוותרי הכל יסתדר כנסי אלי לאיי סי קיו 300962161
ואני יעזור לך לכתוב את המכתב 😊
ילדה תיהיי חזקה!!!ותדעי שכל האנשים המקסימים האלה שבאתר תמיד ניהיה פה בשבילך!!!
שיהיה לך המון הצלחה!!!!