איזה שיר מושלםםםם
אהבתי רצחחח......
איזה שיר מושלםםםם
אהבתי רצחחח......
וואיי מאמי ממש שיר יפה מרגש ובאותו הזמן גם עצוב 😢
תאמיני או לא אני יושבת כאן עם דמעות בעיניים נשמתי
יש לך כישרון ענקי מאמי תמשיכי לכתוב עוד שירים
ומה? כמובן תפרסמי לנו בובה
אוהבת אותך המונים מואהההה ענקייי
תודה מאמי חחח... ויש לי עוד מלא שירים כמו שכבר אמרתי שירים של שנה וחצי כל מה שקרה לי
סבמבה.. חיחי
אז אולי תכתבי לנו?!
דמעות בעיניים??? חחח.. קצת הגזמת לא??? זה כולה משהו שאני מרגישה....
טוב בכל זאת תודה מאמי אוהבת אותך המון המוןןן
ותודה שהגבתתתתתתת 😛 😁 😛
אני יכתוב לכם בהמשך חיחיחי
ותודה שוב
נווו למה איןן תגובוווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת??????????? 😢 😢 😢
ווואי מאמי זה ממש יפה... ועצוב באותו זמן
יש לך כישרוןן תמשיכיי לכתוב...
אוהבת*-*אולוש*-*