זה בלי שום קשר לסיפור כתבתי שיר איך הוא?? בבקשהה תגובותתתתת
אמרת שאינך אוהב קיבלתי זאת אך זה כואב
שוב ושוב מוצאת את עצמי חושבת על אותה אהבה, אהבה שכולה אשליה
בוכה שוב ושוב בלי הפסקה, בוכה מאכזבה
היו לי חלומות, היו לי אשליות אך עכשיו נשארה בי רק התקווה, התקווה למעט אהבה
רציתי אותך רציתי רק להיות שלך רציתי הכל אך עכשיו אני יודעת שזה רק חלום
יושבת פה ושוב בוכה
בוכה על האהבה
בוכה על האשליה
בוכה ורק בוכה
בוכה בלי הפסקה
למרות שאמרתי שזאת תיהיה הפעם האחרונה
חושבת רק עליך, חושבת בלי הפסקה
חולמת ומדברת על אותה אהבה, אהבה שבגללה אני רק בוכה
אך כל מה שנותר לי זו רק התקווה, התקווה לאהבה
מביטה בך ושוב חושבת למה אני כל כך אוהבת?? למה אני רק סובלת?? אך איני
מוצאת תשובה אני פשוט אוהבת!
יושבת פה ושוב בוכה
בוכה על האהבה
בוכה על האשליה
בוכה ורק בוכה
בוכה בלי הפסקה
למרות שאמרתי שזאת תיהיה הפעם האחרונה!!
למההההההההה אףףףףףף אחדדד לא מגיב?????????????. מה לא יפה?????????? 😢 😢
שיר מושלם ועצוב,
אהבתי מאמי,
יש כישרון,
תמשיכי לכתוב תמיד
תודה מאמי יש לי מלא שירים כאלה שכתבתי אבל חבלל שהם לא רק שירים סתם שהמצאתי אלא אמיתיים על מה שקורה לי... אני יודעת שזה עצוב אבל זה מה שאני מרגישהה וזה מה שקורה לי!!!! 😢 😢 😢
תודה על התגובהההההה 😁
אין בעד מה יפתי,
וזה טוב לשפוך כך ת'לב
חחח.... אם רק היית רואה כמה שירים כתבתי מאז שהכרתי אותו ועד יוםם כל שיר מתאר משהו אחר לא כולם כאלה עצוביםםם.. חח. אז בואי נגיד שאני שופכת את הלב שלי הרבה
ושוב באמתת תודהה כי ראה לי שאת היחידה שאהבת והגבת...... 🙄
אנשיםםםםם למה אף אחדד לא מגיבבבב בבבבב מה לא אהבתםםםםםםםםםם?????????
אוףףף טוף חפיףףףףףףףף
ביי לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😉
עלק לא יצא משהו יצא משהו משהו בובה
מזה?! תעריכי את מה שאת כותבת
כי יש לך כישרון ענקי
יש לי דמעות בעיניים בובה
יצא עצוב בטירוף ומרגש
רואים שזה יוצא מהלב
תהיי חזקה בובה הכל יסתדר עם הזמן
ותמשיכי לכתוב תמיד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהההה.....
אני מעריכה את מה שאני כותבת פשוט אף אחד לא הגיב אז חשבתי שזה לא יפהההה......
ואני לא חושבתתתת שזה יעבורר כי אנייי פשוט חולה על הילד הזה והוא לא אוהב אותיי כמה שניסיתי אני לא מצליחה לשכוחח יש לי מלא מכתבים ושירים שכתבתי בשבילווווו כמובן שאת אף אחד מהם הוא לא קיבל חחח.... 😊
אנשיםם בבקשההה תגיבו ממש חשוב לי לדעתת איךך אתם חושבים שהשירר יצאאא בתודה מראש 😂
אז למה את לא נלחמת על האהבה שלך?!
גם אם הוא לא אוהב אותך תלחמי אל תתייאשי בובה
הכל יסתדר נשמה
ולדעתי את צריכה להראות לו את מה שאת כותבת עליו
זה יראה לו כמה את אוהבת אותו נשמה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי חחח...
אבל אני לא חושבת שיש על מה להילחם הוא אמר שהוא לא אוהב אותי ואין לי אומץץ להראות לו את כל השירים והמכתבים שאני כותבת לו ....
אבל בלי שום קשר זה לא כזה קל מה שקרה ואני מעדיפה לא לרשום את זה כאן בפורוםםםםם
אבל בכל זאת תודההההה
אנשייםםםםםםםם תגיבוווווווווווווווווווווווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה שיר מושלםםםם
אהבתי רצחחח......