הסיפור עם שמות בדויים בגלל שהוא התרחש בתקופה האחרונה.. (חוץ מהשם שלי)
"אוי נטע את יודעת מי שמתי לב שחתיך?"
"נו מי עכשיו??"
"ממ רמי.."
"אויש נו! את לא רצינית!"
"אז זהו חח שכן.."
"חח. טוב אבל יש לך חבר"
"אז יהיו לי 2!!"
"אויש נו..קרן.."
"חח תרגעי.. גם לו יש חברה.. וסתם.. הוא חתיך"
וככה אני מסתכלת עליו עומד בכניסה לבי"ס נשען על המעקה.. כזה שווה עם החברה הנמוכה והחמודה שלו שתתאבד כבררר
חח סתם.. אבל אני יודעת שאני רוצה אותו.. אני לפחות מרגישה שאני מתחילה לרצות אותו
אבל צריך לעשות משו בנידון..
וככה אני מחכה לסימן מאלוהים! משו.. :-/ נכון יש לי חבר.. שאני כבר לא כ"כ בטוחה שאני רוצה אותו ויש גם את ליטל עם הבן דוד השווה-הורס-ממיס-מסנוור-מהפנט שלה... שהיא כבר שנים מבטיחה לי שמשהו יקרה בינינו..
כמה ימים אח"כ באיזשהו ערב אני חבר שלי נפרדנו.. אני ועידו נפרדנו.. כי הוא זבל מניאק בן זונה ואני שונאת אותו
ואני מרמה את עצמי כי אני רוצה את רמי ואומרת שאני רוצה את אלי הבן דוד של...
אז באתי לבי"ס בידיעה שעם אלי וחבריו זה לא ילך כי הוא מפחד להיפגש איתי בכלל..
הוא "מתבייש" אז אם ככה שיהיה.. נפגעתי ממנו ומהמשחקים שלו מספיק
אבל כשנכנסתי לבי"ס ליטל הסתכלה עליי במבט של "אנחנו צריכות לדבר"
זה נראה חשוד..
נשמע סיפור יפהה
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
ניראה סיפור יפהה 🙄
שימי המשך מאמי.....
מוואה ענקיתת
זה נראה חשוד..
גם אמרה שהיא צריכה לספר לי משו בקשר לאלי..
בהתחלה פיתחתי ציפיות.. אבל היא לא נראתה נלהבת במיוחד
אז במשך כל השיעור ניסיתי למרות שזה לא עבד לשכנע אותה
שאלתי אותה "הוא חזר לחברה הקודמת שלו נכון..?"
היא עשתה כן עם הראש וחייכה חצי חיוך שביאס אותי בטירוף!
נכון שאני לא רוצה אותו אלא את היופי שלו אבל עדיין..
אבל בהפסקה היא אמרה לי "תקשיבי..."
ואני אמרתי לה "לא.. זה בסדר"
"תקשיביייי, חבר שלו התקשר אליי ואמר לי "תגידי לאלי יש חברה בשם קרן?" ועניתי לו שלא."
"נו ו.." "וסתבר שאלי סיפר לכל החברים שלו שאת והוא חברים
הוא לא רצה שתהיו ביחד כי הוא רצה לספר לך פנים אל פנים"
אני כולי התרגשתי ושמחתי.. אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה!
גם נטע שמחה בשבילי מאוד..
הייתי מאושרת.. אבל לא ממש כי הקטע עם אלי היה דפוק הוא לא נתן לי ת'טלפון שלו,
לא התקשר אליי ולא נתן לי ת'איסי שלו..
ככה שזה לא הסתדר והאמת זה לא הפריע לי ממש..
וגם אמרתי לליטל שזה לא מפריע בכלל זגלל שאני האמת מרגישה כבר הרבה זמן רגשות לרמי
היא אמרה לי שהיא ידעת שרואים עליי "מה, אני עד כדי כך שקופה!?"
טוב.. לא פעם רמי היה עובר לייד בבי"ס והייתי אומרת לו "אתה יודע שאתה חתיך?"
ופעם הוא ראה תמונה שלי ממש כאן ואמר שאני ממש חמודה 😊
טוב בכל אופן ככה עבר הזמן (וסליחה שאני קופצת בימים אבל ביינתים לא קרה כלום מעניין!)
וידיד טוב שלי שולח לי הודעה וככה פחות או יתר זה היה
נפו (זה הכינוי שלי שאני נותנת לו)
נפו:מה המצב כפרה?
אני:הכל טוב מה איתך מאמי (ומפה תבינו לבד מי מדבר עם מי..)
"סבבה.. תגידי את מכירה את טלי לוגסי?"
"ממ כן למה.."
"היא כוסית?"
"כן.. נפו אני מכירה אותך שלא תחשוב על זה אפילו! יש לה חבר!"
"כבר לא.."
"מה זה כבר לא??"
"כבר לא.. עכשיו היא כבר חברה שלי"
אני כולי שמחתי הייתי מאושרת!!! יכולתי.. יאו לא יודעת מה..
אני רק ידעת ששמחתי הכי שבעולם..
ולמה שמחתי??? חח מעניין מאוד למה..
שמחתי כי טלי הזאת הייתה החברה של רמי
ועכשיו יתר טוב מזה לא יכול להיות..
דבר ראשון שתהקשרתי לנטע היא ידעה שאני רוצה את רמי איך היא לא סיפרה לי כזה דבר???
היא אמרה לי שהיא שלחה לי הודעה באיסי ולא הייתי מחוברת אז כנראה לא קיבלתי אותה..
ממש שמחתי..
זרחתי משמחה.
אבל הוא היה די מבואס.. יום למחרת בבי"ס דיברתי איתו ואמרתי לו שאני יעזור לו
ככה כדי לראות מה עם טלי, הוא כל היום רדף אחריי בבי"ס וחיפש אותי רק כדי לדבר עלייה
חח אני זוכרת שהוא בא ואמר "תקשיבי" אמרתי לו "זה בסדר אני מסכימה" והוא אמר "כן? את מסכימה להיות חברה שלי?"
חח אמרתי לו שכן..
וגם חבר שלו אמר "מה זאת החברה החדשה שלך?" והוא ענה "כן! מה אתה צוחק?"
וככה זה היה יום יומיים אבל נפסק
ויום אחד התכתבי עם אח של נטע, אח של נטע איתן היה החבר הכי טוב של רמי..
פתאום שולח לי הודעה "הופההה מה המצב שווה שלי?"
ידעתי שזה לא איתן.. אבל לא ידעתי מי זה כן.. שאלתי את נטע והיא אמרה לי שרמי באמת אצל איתן..
חח ושוב שמחתי.. בכל אופן זה היה רמזים די עבים לדעתי..
וככה חוליפם להם הימים הקיץ מתקרב ויום הזיכרון לחללי צה"ל הגיע..
היה זה ערב יום הזיכרון הלכתי ברגל לעצרת וראיתי אותו בדרך.. הוא הסתכל עליי התסכלתי עליו
אני יודעת שאותו יום ניראתי טוב.. השקעתי..
נתתי לו נשיקה בלחי.. להגיד שלום.. והלכתי
לא הבטתי לאחור.. המשכתי.. סיפרתי לרוני חברה שלי היא אמרה לי אבל תגיד זה לא קצת מפריע לך?
שאלתי אותה מה..?
שהוא..
מענין מה הוא...
חח תגיבו תדעו..
שמה??
סיפור ממש יפהההה
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךךךךךךךךךך- והיום אם אפשר..😊
היי טיטוף היי לילו----טיטוף תחברי אם את רואה ת'הודעה!!
שהוא??? 😉
המצ'ךך.......
מוואה ענקיתתת