שהוא... ערבי.."
"אז מה. אני לא אתחתן איתו או משהו כזה.. הוא ממש חמוד!"
"טוב לא יודעת.. אני בחיים לא הייתי יצאת עם ערבי :-/ "
"לא ידעת.. הוא לא מהכפרים או משהו כזה.. אני דווקא כן.."
"טוב שיהיה לך בהצלחה"
הגענו למקום הטקס וככה הוא עבר..
עצוב.. עם המון בכי אבל זה כבר עבר.. והגיע שובע לפני ל"ג בעומר
לליטל עוד מעט יש יומולדת ואני צריכה לקנות לה מתנה, התלבשתי יחסית יפה..
גינס נמוך חולצה צהוב ירוק בשכתוב עליה ברזיל נעלי עקב.. חשבתי לתפוס גם כמה חתיכים
למרות שרציתי אותו..
הלכתי אל מטע התארגנו קצת הסתדרנו ופתאום הפלא' שלה מצלצל עם הצעה מאוווד מפתה
חח מעניין מי זה היה ומה הייתה ההצעה
בכוונה פרק קצר עם מתח גדול נראה לי :-/
"הלו? נטע..?"
"איתן מה אתה רוצה?" קרן אצלך?" "כן.." "מה אתן עושות..?" "אנחנו עוד מעט הולכות לקניון.."
"תקשיבו יש מצב שאתן באות בל"ג בעומר לטבריה איתנו.?"
"ממ לא ידעת.." "בואו רדו לכאן.. לרוויטל.." "אנחנו צריכות ללכת אבל.."
"טוב תבואו תהיו פה כמה דק' ותלכו.." "קרן מםריע לך שנלך..?" היא שאלה אותי
"ממ רמי שם.?" שאלתי "כן הוא שם" היא ענתה.. "טוב סבבה בואי נלך ואח"כ לקניון.." הצעתי
"איתן אנחנו באות" "סבבה יאללה ביי.."
ירדנו אל רווטיל חברה שלנו שגרה בבלוק של נטע
כולם עישנו שם.. לי זה לא ממש הפריע
הם התחילו לדבר איתו על זה וניסו לשכנע..
ואז רמי ניסה לשכנע אותי ואמר לי "נוו בואי מה איכפת לך?? את צריכה להביא רק 30 ש"ח לנסיעה ואני דואג לך לאוכל שתייה להכל!"
"חח איזה חמוווד! אבל זה ממש לא תלוי בי! רק אם ההורים שלי יסכימו.."
"אז תנסי לדבר איתם כמה שיותר מוקדם אוקי..?"
אמרתי לו שסבבה למרות שבלב ידעתי שאייין מצב! וככה ישבנו בסבבה ודיברנו ודיברנו
וקבענו עם מיטל בקניון פרט שדי שכחנו.. פתאום רוויטל אומרת
"למה אתם לא יושבים ביחד..?
אז עברתי לשבת ליידו.. ורוויטל הוסיפה "תהיו מחובקים רגע.." התחבקנו והיא אמרה
"יא אתם מתאימים.." "חחח קרועההה" אבל היה לי נוח בין הזרועות שלו..
היינו מחובקים והוא נתן לי נישקות קטנות כאלה בלחי..
פתאום מיטל התקשרה ושאלה איפה אנחנו.. אחרי שכבר הברזנו לה אמרנו לה שכנראה לא נגיע היום..
היה לי כ"כ טוב איתו.. הרגשתי שהנה אני אוהבת אותו אני רוצה אותו וכמו שאומרים
"you want it-you got it" והוא שלי! הרשתי לעצמי כבר לשים את הראש שלי עליו (על הרגליים) בחופשיות
כשפתום אני מרגישה משו קצת ממ בולט מתחת לראש שלי
"ממה זה..?" שאלתי
חח מעניין מאוווד מה זה היה!!
המשךךךך
בואו נקווה שזה לא מה שאני חושבת שזה!!
"מממה זה..? העצם?? או..."
נטע התחילה להיקרע מצחוק, הזזתי את הראש שלי על העצם/*** הזה וזה היה בעצם..
העצם חחח זה היה ממש מצחיק.. הוא קצת נבהל ואני..
המשך יבוא מצטערת שזה קצר אחי רוצה ת'מחשב
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף
חחחחח אהבתי!!!
המשךךךךךךךך