אוי נאור תתבגר כפרה
מה זה אני אוהב אותך ואז פ'חחחחחחחחחחח
איזה ילד קטן אתה תסתכל על איך שאתה מתנהג ואיך פגעת בבנות
יש לך יחס ואוםי מגעיל רצח ואם לא תשנה את זה אתה תידפק בסוף לא אף אחד אחר
ומה כבר יכול להיות הצד שלך כן כן שמענו שהיא באה לנשק אותך
נו אז היא נישקה אותך אז המ אתה רצית להתנשק איתה אתה נישקת אותה נכון..
כי בשביל להתנשק צריך שניים
לא התנגדת שהיא נישקה אותך אם באמת היא זאת שרצתה לנשק בכל מקרה אתה לא התנגדת
סימן שרצית את זה בדיוק כמוה אז מה אתה בא בטענות שהקשר של עם אהובה נהרס
בעיה שלך שלא היית נאמן לה וזה המ שקורה עם בנים כמוך שתופסים מעצמם ומשחקים בבנות הם אלה שמפסידים
QUOTE אוי נאור תתבגר כפרה
מה זה אני אוהב אותך ואז פ'חחחחחחחחחחח
איזה ילד קטן אתה תסתכל על איך שאתה מתנהג ואיך פגעת בבנות
יש לך יחס ואוםי מגעיל רצח ואם לא תשנה את זה אתה תידפק בסוף לא אף אחד אחר
ומה כבר יכול להיות הצד שלך כן כן שמענו שהיא באה לנשק אותך
נו אז היא נישקה אותך אז המ אתה רצית להתנשק איתה אתה נישקת אותה נכון..
כי בשביל להתנשק צריך שניים
לא התנגדת שהיא נישקה אותך אם באמת היא זאת שרצתה לנשק בכל מקרה אתה לא התנגדת
סימן שרצית את זה בדיוק כמוה אז מה אתה בא בטענות שהקשר של עם אהובה נהרס
בעיה שלך שלא היית נאמן לה וזה המ שקורה עם בנים כמוך שתופסים מעצמם ומשחקים בבנות הם אלה שמפסידים
צודקת נשמה!!!!!!!
מוואה ענקיתת
אולי בבקשה מכם תקראו את האשכול שהוספתי ...תשפטו לפי זה
אתם פועלים לפי צד אחד של הסיפור
מקווה שקראתם את האשכול שלי.
אם לא כדאי שתקראו
קארין-->לא הבנתי מתי היא קיללה את נאור?
היא כתבה תמכתב הזה לעומר...
טוב תסבירו לי..!!!
ונאור--אני יקרא את האשכול שלך אולי אני יבין..
חחחחח נאור מותק דווקא ממש החמאת לי, אל תדאג הכול בסדר חחחח
אבל אתה ואני יודעים מי נישק תמי!
ונעזוב כבר תסיפור כמה נושאים כבר אפשר אליו הכול כבר עבר דבר שני אתה לא יודע שום דבר על עומר..אז..לא לדבר.
קארין באמא שלי מה את גננובה יחנפנית בטח את ילדה מזה מסכנה ..... אם את חושבת ש.... מישהו פה אוהב את איך שאת מדברת ומיתנהגת חוץ מנאור את טועה ובגדול זה מראה שאת מיתחנפת לנאורררררררררררר ואת בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
את בכלל לא חושבת ברצינות על סיפור של נאור ( שהוא המציא את חלקו) חח
את מגיבה לפי הרצון שלך לרצות את נאור ואת סתם ילדה את מגעילה אותי לכי תחפשי מי ינענע אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך כי נאור לא ממש רוצה אותך לפי מה שאני רואה ( את מיתחנפת) 😠
נכוןן אני מסכימה עם אלעדו'ש מה את בכלל מאיימת עליה מי את חושבת שאתתת?! אה?! מותקק את מדברת יותר מידי לדעתיי עדיף שתשביי בשקט היא תכתוב מכתב למי שבא והיא לא שואלת אותךך ברור?! לא חסר לה מי שיגן עליה .. היא מכירה מלא ממגדל העמק מלא מפ"ת ועוד כמה ערים.. ובשבילה אני בטוחה שאם היא רק תבקש כולנוו נבוא לעזור לה.. אולי היא לא מי יודע מה פופולרית בשכבה שלכםם אבל מה שבטוח היא יותר שווה מכולכם ביחדדד!!
ואל תסמכי כל כך על נאור .. נאור כל אחת שהוא מכירר משחק אותה תמים מושלם שלא עשה שום דבר.. את לא היית באותו יום שהוא רץ לפגוש אותה.. ושהוא נישק אותה.. ואיך שאחר כך היא דחתה אותו והוא בא אליה התחנף חיבק אותה נישק אותה לידי ליד אירה שתינה ליד וליד עדן אז עשיי טובה שתקיייייי!!!! אחת כמוך אין לה זכות דיבור בכלל!!