אני לא מבינה...ולא ניראה לי שאני יצליח להבין...אני ניסתי להבין אותך באמת כיבדתי את זה שיש לך "בעיות" ולא תיחקרתי מהן, הבעיה הקטנה הייתה ששיקרת לי..אז מזה היה שווה, כמו שאתה לא אומר לי תאמת ולא מספר לי הכול עד הסוף אני לא יספר לך מה היה, אבל אני יבטיח לך דבר אחד, בחיים שלי, לא שלחתי לך אפחד אבל אפחד ואת המסקנה, תקלוט לבד, עם לא הבנת, אני מתכוונת לדניאל, ולפני שתחשוב...לא, היא לא חברה שלי!!!
אבל אני הכול הכול הכול, ואני יודעת שאתה חתיכת ז=ב=ל אבל אתה שומע ז=ב=ל כמו שאמרת על עצמך אחרי המכתב שהבנת שאתה חרא וזבל אני שמחה כי זה מה שאתה!!!!!!!!!!!!!!
ילד שמחפשש סטוציםםםםםם!!!
אני אלקק רציתי מימך סטוץ?? ראית את זה עליי? מאמי אל תצחיקקק אותיייי אנייי ילדה שבחייםםם לא תחפש סטוצים כי עם בא לי יש לי פה את עומר ועוד כמה בתוררררר אז מה בשביל סטוץ נסעתי לפ"ת מה אני נראית לך פה משעוממת? נסעתי כי היית חשובבב לי לא משנה כמההה...היית חשוב!! אולי עכשיו אתה גם חשוב, אבל אני בחיים לא אוכל לסלוח לך על כלום, אתה עוד לא התבגרת ואתה לא מבין שום דבר מהחיים שלך לדעתי, וכשיגיע זמנך אולי תבין!!!
אהובה? ט'חחחח שיקרת לי גם איתה...אתה אוהב אותה? לא ניראה לי בוגד בה ככה? עושה ממני איזה זונה? ס'עמק לא איכפת לך לפגוע גם בה? בכול מה שזע וזז? מאמי עם הייתי רוצה הייתי הורסת לך תחיים ועם לא מנסה, אבל תראה אני בחיים לא יעשה את זהההה כי היית דבר חשובב בשבילליי!!! ואתה עדיין חשוב אבל שום דבר כבר לא יהיה כידידים גם לא נוכל להיות,
עוד כמה שנים מבטיחה לך, אני נשבעת לך!! שאני יראה אותך!!! שאנחנו נפגש ואז כבר נברר הכול!! ואז אולי כבר תבין ת'טעיות שעשית בחיים שלך! אבל עד אז יש לך הרבה זמן לחשוב מה איבדת, אולי אתה חושב שאני כלום אבל לא אני יודעת טוב מעט שהיו רגעים שכן חשבת עליי!! יודעת טוב מאוד!
אולי אתה חושב תחלס בגלל האתר הזה הכרתי את המעצבנת הזאתי שהרסה לי תחיים אבל תחלס אתה הרסת לי ת'חייםםםםםםםם
ביגלללךךך נפגעתי כמו לא יודעת מה
ובחיים אני לא יגיד לך למה בחייםםםםםםם
אני לא רוצה יותר שום דבר מימך כול הגבולות עברתי איתך השפלתי ת'עצמי מספיקק!!
יגיע יום ונתראה ואז אולי, אני אסלח אבל עכשיו אתההההההה בשבילי כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בייי
(אולי אתה חושב שאני קרצייה שחלאס נמאס לך לשמוע ממני אבל זה הודעה אחרונה שלי רק רציתי שתדע מה יש עכשיו)
לשלוח לזבל?
אני לא מכירה את הסיפור שלך איתו.....
אבל אם הוא כל כך פגע בך כמו שרשמת אז לדעתי כדאי לך לשלוח לו כדי שידע באמת מה את חושבת עליוווו.....
מקווה שעזרתי לך...
מוואה ענקיתתת
ואיי יפהההההההה..
לדעתי תשלחי
קודם כל לדעתי אם כבר את רוצה להגיד לו משהו כזה תגידי לו אישית ולדעתי לא היית צריכה לפרסם באתר.. בכל זאת אבל פירסמת.. אין לי מושג גם מה הוא עשה לך אבל אני מתארת לעצמי... ובאמת אם נפגעת ממנו אל תתעסקי איתו ותפסי ממנו מרחק... וזה קשה אבל ככה זה בחיים... היית צריכה להכיר אותו קודם לפני שאת בכלל מתעסקת איתו ועם אנשים בכלל.. את לא יכולה לדעת מה הם רוצים ואם הם ישחקו כך או שהכי כואב...
תשמעי אני יודעת את כל הסיפור וזה...ולפי דעתי...אני חושבת של=א כדאי לך לשלוח..
בגלל שאם את תשלחי וזה אז הוא לא ממש ישים על זה אחרי שהוא פגע בך..! וגם אל תראי לו שהוא פגע בך! כאילו אולי הוא יודע שהוא פגע בך אבל אל תראי לו עד כמה זה מפריע לך!
לפי דעתא תא צריכה להתחיל לשכוח אותו ואם תשלחי לו ת'מכתב אז את סתם תתחילי לחשוב "מה הוא חושב על המכתב?" ועוד כל מיני...!
טוב אבל תעשי מה שאת חושבת... 😉
בהצלחה בהחלטה...חח
שלחי או לא הוא כבר ראה את זה חחחח
אבל למה את מפרסמת דברים כאלה באתר? זה דברים אישים שלא כל העולם צריך לדעת
לדעתי את עושה טעויות ..גם המכתב השני הענק ההוא שרשמת גם כן זה מטומטם להעלות אותו לפה..את היית צריכה לדבר איתו לבד ולא לשתף את כולם
בכל מקרה אני לא מבין כל כך אז זזתי לי מפה ביי
מאמי אני מכירה ת'סיפור שלך!!
שלחי לו את זה!
ואל תסלחי!!
פעמיים הוא שיקר!! כמה אפשר?!
פעם אחת אפשר להבין..הוא "בנאדם"..
אבל פעם שנייה!?!?!?....ועוד כ"כ לפגוע בך?!!
לא הייתי סולחת!!
שלחי לו תמכתב ואל תתקרבי אליו יותר!!
יש מלא בנים בעולםם ששווים תאהבה שלך ושיהיו חשובים לך!!
הוא סתם מניאקקק..!!
אני פהה בשבילך!!
ואל תתני לאפחד להרוס לך ת'חיים לא לדניאל ולא למכוער הזה!!
בהצלחה מאמושששש
בתאלוששש=]]
אחחח כמה עצוב מורן!
אני משתתף בצערך באמת..!
הוא פגע בך??
אולי משו אצלך לא בסדר?? כי לא נראה לי שרק הוא פגע בך אלא גם העומר הזה שאת מספרת עליו..
תבדקי טוב את עצמך ...
מורן מורן מה יהיה איתך???
אני גם חושב שהעומר הזה לא שם עלייך...נכון? אני צודק?? -בטח שאני צודק...את בעצמך אמרת לי
ואם הפריע לך הקשר שלו עם אהובה לא היית צריכה לפרסם את זה באתר היית צריכה לאמר לו את זה אישית.
אני צודק?? תענו לי חברים
ד"א: למה באת בכלל לפתח תקוה ?? למה חפרת לו כל היום הטלפון ?? אם לא רצית אותו בכלל..
ולמה בכלל את ממציאה שהוא נישק אותך אם בכלל את נישקת אותו?? לפי נה שאני יודע הוא רק רצה ללכת ממך ולא לנשק אותך .... אבל את משכת אותו....אני מבין אותו....לא כל יום בחורה יפה מתחילה איתו.
ורק שתדעי לך שהרסת קשר יפה בינו לבין אהובה...הוא אוהב אותה...אך היא כרגע אני חושב שלא.
לא כל העולם צריך לאהוב אותך...אז אם הוא לא אהב אותך היית צריכה לעזוב אותו...ולא ללחוץ עליו כי כבר נמאס לו מכל השאלות והתחקירים שהוא עבר. הוא הרגיש שהוא בחקירה בשב"כ.
מורן! יהיה טוב...בשבילך אני מקווה באמת לא רציתי שיהיה לך רע... ואם את פגועה תנסי קודם לשפוט את עצמך קודם ואז לראות מה הבעיה ...לא ישר להאשים את האחר!
"תחיי ותני לחיות" - פתגם יפה שלמדתי מאשה מאוד חכמה שקוראים לה אמא
תפנימי אותו
ביי 😢 😢 😢 ....
צוחק מי שצוחק אחרון
נאור ימגעיל תסתכל טוב טוב על כל מה שאמרת לה ואם רצית לרמוז לה משהו תגיד לה אישית
naor_69 איזה מגעיל אתהה אלוהים!!
במקום לעזור לה ולתמוך בה אתה יותר פוגע בה?!?!!
לפי מה שהבנתי אתם ידידים..!!
ידידים ככה מתנהגים?!!?
עם ידידים כמוך לא צריך אויביים!!
מורנוש אל תתיייחסיי..יש אנשים מפגרים שהם חסרי חיים..
אוהבתת
בתאלושששש
QUOTE naor_69 איזה מגעיל אתהה אלוהים!!
במקום לעזור לה ולתמוך בה אתה יותר פוגע בה?!?!!
לפי מה שהבנתי אתם ידידים..!!
ידידים ככה מתנהגים?!!?
עם ידידים כמוך לא צריך אויביים!!
מורנוש אל תתיייחסיי..יש אנשים מפגרים שהם חסרי חיים..
אני מסכימה איתך ב10000000%
אתם ידידים וככה אתה מתנהג אליך עם ידידים כמוך מי צריך אויבים...
וכמו שאמרתי מקודם אם רצית לרמוז לה משהו יכלת להגיד לה בפרטי..
ואם הוא כל כך לא רצה להתנשק איתה ואהב את אהובה אז הוא לא היה מתנשק
אבל כנראה שלא ממש הפריע לו להתנשק איתה וכנראה שהוא לא באמת אהב את אהובה..
אז תחשוב על זה לפני שאתה רושם או עושה דברים..
אני בדעה של בתאל!
אל תסלחי למניאק
לא משנה כמה זה כואב
אל תסלחי לו!!!!
ותשלחי לו את זה שיעשה לו קצת רע על הלב!
מגיע לו!
*~ענבל~*
QUOTE naor_69 איזה מגעיל אתהה אלוהים!!
במקום לעזור לה ולתמוך בה אתה יותר פוגע בה?!?!!
לפי מה שהבנתי אתם ידידים..!!
ידידים ככה מתנהגים?!!?
עם ידידים כמוך לא צריך אויביים!!
מורנוש אל תתיייחסיי..יש אנשים מפגרים שהם חסרי חיים..
QUOTE אני מסכימה איתך ב10000000%
אתם ידידים וככה אתה מתנהג אליך עם ידידם כמוך מי צריך אויבים...
וכמו שאמרתי מקודם אם רצית לרמוז לה משהו יכלת להגיד לה בפרטי..
ואם הוא כל כך לא רצה לךהתנשק איתה ואהב את אהובה אז הוא לא היה מתנשק
אבל כנראה שלא ממש הפריע לא להתנשק איתה וכנראה שהוא לא באמת אהב את אהובה..
אז תחשוב על זה לפני שאתה רושם או עושה דברים..
מסכימה איתכן יפיופות!!!!
מוואה ענקיתת
גם אני מאוד אוהב אותכן
באמת אני לא משקר..
אבל יש משו שאתם לא יודעים ----הסיפור האמיתי
אולי אתם מאמינים לה בגלל שאתם מכירים אותה....אבל לא שמעתם את הצד שלי בסיפור הזה
בקיצור שיהיה לך יום אהבה שמח
ומורן אני מקווה שאת שמחה ....
אוהב אותך מאוד מאוד
פ'חחחחחחחחחחחחחחחה