לילדונות_17
יש לי שאלה בלי קשר חחחחחחחחחחח...
איך עברתם לגור ביחד?
כאילו ההורים שלכם לא התנגדו לזה?
ומאיפה הכסף לשכר דירה, חשמל, מים וכאלה?
נ.ב
סורי על החטטנות
את לא חייבת לענות
זה סתם מסקרן אותי
כאילו הלוואי עליי שיכולתי לגור
עם חבר שלי!
זה חלום חיי! 😁
אין לנו דירה בשביל שתיינו בלבד,
אני גרה איתו עם ההורים שלו ועם אחיו הקטן,
אבל אני והוא יושנים באותה מיטה ואיך שהבנת כבר באותו חדר,
וכן הסכימו לי,
בתנאי שאני אבוא כול יום לפחות לחצי שעה לבית של ההורים שלי,
לבקר,
לא משנה מאמי,
היו לנו כמה וכמה בעיות ובגלל זה החלטנו שאנחנו רוצים לעבור לגור בייחד